Diskuze
Zapomenutý příběh mrtvého závodu, kterým se Ford pomstil Ferrarimu
Děkujeme za pochopení.
J93a68k95u76b 13S67v45o21b34o77d26a
Nevim co je zde zapomenuteho pro kazdeho petrolheada je to zrejme naopak jeden z pribehu nejznamejsich. Uz se tesim do kina
M63a18r98t16i54n 82Č98e56r41v62e46n73ý
Zapomenutý? Vždyť to je snad ten nejznámější příběh rivality v motorismu.
J12i47r43k17a 89P23a44l86á69s16e78k
Druhy auto nebyla australska posadka, ale novozelandska...
D33e46n42i24s 77H17u96m78l
Snad tu ten clanek nejak splacame dohromady, jesteze je to premium.
P39e98t94r 35M97a31r45š98á29l85e40k
Na film jsem se hrozně těšil a musím napsat, že pro mě to bylo lehké zklamání. Neřeším teď historické nepřesnosti, ale film je na můj vkus plný klišé. Záporák v managementu Fordu, mafiánští a uječení Taliáni, atd. Film je jinak nádherně natocený a hlavní dvojce hraje skvěle, ale Rivalové jsou podle mě o level lepší film.
J10o78s57e94f 92H38o68f60m54a97n89n
Krásný auta...I z plátna jsem cítil tu vůni benzínu.
V90i55l57é38m 74H68r21d68i30n49a
Pánové, každý film je více či méně tvořen historickými nepřesnostmi, stejně nikdo z nás nezná dokonale jak to bylo. Pro mne je to skvělý film pro táty s klukama, kteří někdy někde čuchnuli k benzínu, zamazali si ruce od šmíru. Příběh je hezký, hercům se dá věřit, že to jsou postavy. TAkřka žádné počítačové finty. Co by měla většina diváků od filmu chtít.
R43i82c16h74a17r21d 45K85r53á24l
Film má pochopitelně, jako třeba Howardovi Rivalové (Rush) některé nedostatky, třeba je udělán tak, aby to vypadalo, že Milesův start v roce 1966 je satisfakcí za to, že předtím nedostal šanci. Ale dostal, v roce 1965 startoval a odpadl pro poruchu převodovky. Pan Duchoň tvrdí, že Ferrari se dal dohromady s FIATem o rok po nepovedeném kontraktu s Fordem. Takže neúspěšné jednání Ferrari-Ford proběhlo v roce 1968? Protože FIAT převzal (za slušné peníze, ovšem) část Ferrariho království v roce 1969. Nechápu, proč je také upozaděn Hulme, prakticky vůbec se o něm nemluví. A ono Go Like Hell??? To je "copyright" Bruce McLarena, který takto motivoval krajana Amona právě v Le Mans 1966...
D24a10v39i15d 10K75r51a49t84o19c56h52v80í49l
Někde jsem četl, že Miles tu nehodu přežil.. Protože neexistují žádné záznamy o kremaci nebo o pohřbu, pustil se do toho nějaký novinář.. Nakonec vypátral muže, který mu vyprávěl příběh, o tom, jak to Miles přežil, ale protože měl zraněný s trvalými následky a Fordu se nehodil do marketingového krámu jezdec, kterého zrakvila oslavovaná GT40, dostal 2mil dilarů, aby zmizel ze scény.. S manželkou a synem se odstěhovali, manželka od něj později odešla..
D17a48v77i68d 56K75r86a60t64o89c65h94v51í29l
tak nedostal dva, ale "několik".. .článek z roku 2003:
https://www.caranddriver.com/features/a15136121/ken-miles-alive-and-well-in-wisconsin/
závěry každý sám za sebe..
P84e27t33r 74W10a82l74t89e26r
Pane redaktore, film Le Mans z roku 1971 nerežíroval Steve McQueen! Když si nejste jistý v oblasti filmu, máte nad jiné povolanou kolegyni paní Spáčilovou.
R51i38c97h27a70r82d 21K92r90á12l
Přitom stačí napsat jednu adresu a vše jak na talíři. Neprofesionalita, sebeuspokojení nebo lenost???
D66e66n68i43s 75H39u76m36l
Zapomenutý příběh? Tak možná pro motoristického analfabeta
D63e44n49i48s 14H34u31m64l
Sakra a ti jezdci se jmenují Amon a Hulme, to byli jedni nejznáměnjších jezdců F1 v 60. letech. To si máme platit premium když pan redaktor ani nedokáže správně opsat jména?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.