Diskuze
Škodovka má dobýt indický trh speciálními modely. Musí na to sehnat lidi
Děkujeme za pochopení.
P74e48t77r 47H79a69r71i93p55r71a47s69a33d 23H26a69j69i16č
Jestli něco Indie v dopravě potřebuje, tak je to jednoduchý, praktický, bezemisní a levný elektrický tuk-tuk, tdedy spíše bzuk-bzuk. S tímhle Škoda moc neuspěje.
J11o67z77e41f 23K55o89s91t95e36l94a37n46s71k18ý
Špecifikom indickej povahy je, že oni čas vnímajú (či skôr nevnímajú) úplne inak ako my. Indovia sa nestresujú kvôli pár minútam či hodinám. V podstate oni sa kvôli času nestresujú vôbec.
Rád by som vedel, ako si s tým koncern Volkswagen, kde všetko funguje systémom Just-In-Time, poradili...
P31e54t31r 64H28o85f54m97a23n78n
Lidi v Indii na motorkách jezdí hlavně proto, protože tam je normální, že na tříproudé silnici je jezdí v pěti pruzích, červená se bere jako doporučení dát přednost, musíte se vyhýbat kravám a tuktukům atd. A na to by vás auto moc omezovalo a zpomalovalo. Jestli chce někdo nakopnout trh s auty v Indii, musí se zbavit Indů.
J86o19z10e97f 20K35o22s10t68e12l37a89n42s52k65ý
Neviem, či si pamätáte, resp. ste niekedy videli zábery z mestskej dopravy v Číne z 80. rokov? Tisíce či desaťtisíce bicyklov, medzitým autobusy a osobné autá vo vlastníctve štátu, motorky žiadne.
A dnes? Ročný predaj viac než 20 miliónov áut. Najväčší automobilový trh na svete.
Tu je jedno také video. Ale to je z Pekingu - tam mali už vtedy široké cesty. V menších mestách to bývalo ďaleko horšie.
A tu je trochu novšie video - z roku 1994
J69a37k23u71b 63R43e44ž36n49ý
Škodovka tam nemá ani nejmensi šanci. Kdo tam byl, ví že v Indii vládne u aut Suzuki, případně jiní Japonci. Západní značky jsou spíše mercedes apod jako prestižní záležitost pro ultrabohaté. Na WW nebo škodovku prakticky nenarazíte, je to 1 z 1000. Co jsem se bavil s místními na téma Škoda, říkali že je to drahé a hlavně to má drahý servis. Ani o tom neuvažují. Oni potřebují tuk-tuk nebo něco s obrovskym odpružením na ty jejich silnice
M37a41r81e38k 56J68a64n62e33č67k79a
Tak udělat dobře prodejné auto pro Indii je opravdu oříšek. Musí být dosti levné a přitom vypadat k světu. Na nějaké vlastenectví ke značce tam může každá automobilka rovnou zapomenout. Třeba Tata Nano bylo levné, ale naprosto nevzhledný křáp, ve kterém se styděl jezdit i ten největší chudák a dávali přednost raději něčemu dvoustopému. To je i důvod, proč tam Jawa zabodovala. Trefila se nejen cenou, ale i jednoduchostí a vzhledem. U Škodovky jsem silně skeptický, protože nemá Indům co nabídnout za pro ně přijatelnou cenu, i kdyby to všechno oholila až na kost.
J90i96ř26í 68D24o46u12t15n93á64č
je jich jak hadů ...pokud chtěj v dohledný době prodávat nějakých 200-250 tisíc aut ročně, tak je to reálný
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...