Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Posel elektromobility je v Česku, načapali jsme ho

Volkswagen ID.3 je jednou z nejdůležitějších automobilových novinek letošního roku. Fyzickými parametry nijak výjimečně neční, má ovšem veledůležitou úlohu. Zpopularizovat elektromobilitu a rozvézt ji mezi běžné motoristy. Předsériový prototyp dorazil do Prahy, nafotili jsme ho při vykládání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem asi 5 let koketoval s koupí e-mobilu a čekal buď na dotaci nebo nějaký průlom v ceně a užitkovosti.

Nic takového nenastalo. Letos jsem si koupil auto na benzín a víceméně přestávám tohle nekonečné divadlo o pseudo-ekologii sledovat.

1 0
možnosti

V23í34t 94O98ž49a36n75a

12. 11. 2019 10:13

To je chyba, protože se to zrovna začíná hýbat (2020-2025).

0 1
možnosti
Foto

Mně se to auto celkem líbí a za 500 tis. bych jeho koupi i zvážil, za tu cenu by se to časem vyrovnalo spalováku za 300 tisíc.

Nabijel bych doma, jističe na to mám dostatečné. Nicméně 500 tisíc je cena hodně vzdálená realitě, když v základu stojí skoro 800 tisíc s nejnižím dojezdem.

Proto nevím, jakou revoluci má tohle auto přinést, když stojí stejně, jako elektromobily ostatních značek.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Fotka č. 7... Kopyto zaparkovalo...

nebo je Golf tak velký, že mu nestačí běžné parkovací stání ?;-D

2 0
možnosti

;-D Takémuto "zaparkovaniu" sa prilepuje cedulka s nápisom "Parkujem ako k...t!" Majú aj svoju webovú stránku.;-)

0 0
možnosti

J98o60s14e80f 53Š46v42e60c

11. 11. 2019 1:05

Nákupní taška... ani kufr nevyfotili ;-D

0 0
možnosti

P51e94t89r 48M24i10c28h20a75l

11. 11. 2019 0:17

To bude průšvih, až elektrobublina praskne.

5 2
možnosti

Říká se, až se elektrobublina vybije ;-D

0 1
možnosti

VW udělal dva velké úspěchy. Poprvé, kdy auta se spalovacím motorem byla tak drahá, že Němci na ně neměli (podobně jako dnes na elektromobily). Nicméně vyrobil VW Brouk, který byl tak levný a současně moderní, že si jej mohla koupit masa obyvatel a motorizovat poválečné Německo. Druhý maštryjk byl v 70.letech, kdy země združené v organizaci OAPEC (předchůdce OPEC) uvalily na Německo ropné embargo a cena benzinu se 4x zvýšila za litr. Tehdá nabídl znova malý, levný kompaktní vůz s malou spotřebou, který se stal hitem VW Golf I. Jenže ted na to jde nějak obráceně, místo levného a dostupného vozu nabízí 2x tak dražší vůz s horšími jízdními parametry než předtím u běžně vyráběných vozu. Já v tom moc logiky ve třetím případě nevidím.

3 0
možnosti

P65a12v65e84l 45K74o33l65o49c

10. 11. 2019 23:07

Důležitou informací je, že polovina Němců bydlí v rodinných domcích, kde mohou přes noc nabíjet. Kolik procent je to u nás? Jak se bude nabíjet na sídlištích? Až bude uspokojivá odpověď na druhou z otázek, dostane akuauto šanci...

1 0
možnosti

V18í70t 98O13ž19a56n25a

11. 11. 2019 13:27

U nás taky zhruba polovina.

Na sídliště patří MHD a v budoucnu autonomní taxi.

0 0
možnosti
Foto

Nové auta jsou dnes nepoužitelné, ať, už mutace hybrid nebo TSI motory a elektromobily jsou zatím v plenkách. Takže, zatím budu pečovat o své dvě starší atmosféry 2.0 a 1.4. Počkám, až bude baterie o velikosti 2 beden na rohlíky, dojezd 600 km s klimatizací i topením, výkonem 250 kW (to asi problém nebude viz. Tesla) a nabíjením maximálně 20 minut. Pak jsou spalovací motory mrtvá záležitost.

3 0
možnosti

V96í81t 83O24ž76a35n85a

11. 11. 2019 17:48

Stačí snížit cenu na 120% spalováku, dojezd 400km a je hotovo

0 0
možnosti

Spalováka si můžu kupovat ojetiny doaleluja a zdaleka se nedostanu i s palivem a servisem na cenu téhle baterky

2 0
možnosti

V94í70t 97O68ž19a34n50a

12. 11. 2019 10:14

A co elektroojetina?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...