Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Značkovým servisům se daří přilákat starší auta, jezdí tam i felicie

Pro autorizované dealery jsou tržby ze servisních prací velmi zásadní položkou příjmů, a proto valná většina značek nabízí levnější díly a servisní služby pro starší auta. Slyší však spořiví čeští zákazníci na zvýhodněné nabídky autorizovaných servisů, nebo stále platí letité přesvědčení, že „do značky“ se jezdí jen s novým autem v záruce?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Tomu se dá těžko věřit. To co zvládne servis, zvládnete taky a to co nezvládnete,tak servis taky nezvládne.

0 0
možnosti
JZ

J32i32ř89í 51Z55ý75k67a

12. 11. 2019 23:14

značkový servis? Jedině když vím co s tím je a nemám čas, prostor, nebo chuť si to opravit sám. Pak mám téměř jistotu, že to opraví dobře. Mají na to nářadí, postupy, dají kvalitní díly, dotáhnou to předepsaným momentem, pokud je zapotřebí zajištění šroubů barvou, tak to provedou ... kontroluji to po nich, a fakt to dělají.

U garážníků jsem se už tolikrát spálil, že je začínám ignorovat a považuji je za stejnou sortu lidí jako jsou taxikáři, politici, právníci ...

A pak je ještě jedna sorta autoopravářů a to jsou specialisté. Ať na elektroinstalaci, převodovky, motory, nebo třeba audio. Naštěstí jsem je nikdy nepotřeboval, ale pokud by se tak stalo, upřednostnil bych je před autorizovaným servisem.

2 0
možnosti
JZ

J58i48ř33í 67Z64ý70k40a

12. 11. 2019 23:20

při pročítání diskuze jsem si vzpomněl, že co se týče autorizovaného servisu Škoda, tak ty řadím také na úroveň garážníků. Dvakrát mě málem zabili, když zapomněli dotáhnout díly na podvozku a mě z toho při 130 vyskákaly šrouby. A jednou jsem přišel o brzdy po ujetí ani ne 100km po servisní prohlídce. Prý byly zkontrolovány, byly OK, nechápou, jak se mohly za 100km tak sjet, že vypadly. Samozřejmě poškozené kotouče a brzdič platil můj zaměstnavatel, servis svou vinu odmítl.

0 0
možnosti
DP

Rekl bych to asi takhle. Dnesni auta maji tu nevyhodu, ze i pres pripojeni na diagnostiku vyhodi ruzne oznacene chyby. Garaz mistr co opravuje vsechno co mu prijde na dilnu, nemusi vedet co ktera chyba znamena a nez to dohleda nebo vyzjisti trva to zbytecne dlouho. Nebo nemusi znat spravny postup reseni. Zakladni ukony jako vymena oleje, filtru, lze delat svepomoci nebo prave v soukrome garazi. Samozrejme je tam vyhoda i v cene. Kdo si to udela sam, usetri i nekolik tisic.

Ma to i vedlejsi efekt. Auto pravidelne servisovane v autorizaku s kompletni serviskou se prodava lepe, jeho historie je kompletni a vuz se proda dle meho i za vyssi cenu.Ne kazdy je odbornik a tak razitko autorizaku budi vetsi duveru.

Nevyhoda, kdyz si clovek dela sam nebo to dela garaz mistr nekde a jede do autorizaku kvuli zaruce jednou za cas je ten, ze autorizak muze mit problem se servisem mimo jejich normy a o zaruku muzete prijit, stejne tak se muze stat, ze vas i ten malej garaznik bude chtit oskubat na dilech nebo ukon neudela vubec. To same ovsem plati i pro autorizak. Mnoho pripadu, kdy cloveku nauctovali nejaky dil ci ukon a pak se zjistilo, ze to vubec neudelali. Me osobne mrzi, ze spousta autorizaku nenabizi moznost jit se podivat na servis a podivat se co se s jeho autem deje. Sam jsem to zkousel se poptat a vsude jsem byl odmitnut, ze tam "civil" nemuze a ze bezpecnost a ja nevim na co se jeste byli schopni vymluvit.

Osobne do autorizaku jezdim, ale zaroven si pro radu (i rad zaplatim) chodim k odbornikum mimo i proto, ze ne vsemu na aute rozumim a nechci se nechat tahat za nos.

0 0
možnosti
MK

Do značkového jsem přestal jezdit ve chvíli kdy jsem zjistil že mně prodávají litr oleje 4x dráž než ho koupím na e - shopu. O tom že si přivezu vlastní olej nechtěli ani slyšet a o tom že ze mě přestanou dělat blbce a prodají mě ho max 2x dráž taky ne.

4 0
možnosti

P68e36t30r 51Č80e32r30m41á70k

12. 11. 2019 18:55

Tak ono dost dobře nejde porovnávat fake polský oleje z netu a originál díl v autorizáku kde na něm logicky musí být marže protože ten servis není neziskovka. To že pak odmítají cizí díl je poměrně logické a časté - při dodržení normočasu nemají marži z dílu a nevydělají, při nastavení adekvátní sazby hodinovky zase nic neušetříte vy. No a pochopitelně velké riziko co to v autě udělá, pod to autorizák svůj podpis dávat nechce, a když tak nez garancí což zas degraduje auto při prodeji.

1 0
možnosti
JD

J33i53r16i 11D33o70b43r64ý

12. 11. 2019 16:20

To ja na pravidelny jezdil do znackoveho, protoze auto potrebuji a kdyz pri prohlidce zjisti, ze neco potrebuje vymenu, bezne veci maji skladem. Rano jsem tam auto nechal, odpoledne vyzvednout. Pohoda.

Az do letoska. Servis me oznamil, ze mam "moc levne auto" a nemaji zajem ho servisovat. Napred jsem myslel, ze je to vtip. Toyota yaris, ktere pouzivam jako druhe auto "kolem komina".

1 0
možnosti
DP

Zmente autorizak. Neni povinnost ho vozit jen k jednomu servisu.

0 0
možnosti
Foto

V45í59t 89C49h35a81l73u71p78a

12. 11. 2019 15:22

No naposledy jsem dal za výměnu oleje (CASTROL 5W30) +filtru + přehození kol na zimní na Fabii 1 1800 Kč v pneuservise. Za cca 40 minut byli hotoví. Ale značkový by to jistě udělal rychleji a levněji ;-D

2 0
možnosti
VB

si nemyslím, mně měnili olej, filtr a svíčky a stálo to 11 tisíc, bylo to na počkání, takže to trvalo 4 hodiny, no samozřejmě včetně těch jejich všech kontrol

1 0
možnosti
KS

Od té doby, co není vázaná záruka na nové auto návštěvami značkového servisu, tak tam nejezdím. Mám jeden kousek od baráku a nepoznáte, že nejste ve značkovém. Jak na chování a přístupu, tak na odvedené práci. Poznáte to až při placení. Občas se stane, že si s něčím nevědí rady a oprava nějakou dobu trvá, než si zjistí, co potřebují. Někdy nemají příslušné díly, tak je musí objednat, ale to je asi tak veškerá kaňka, se kterou se musí počítat.

2 0
možnosti
VB

já si myslím, že záruční opravy jsou stále vázány na značkové servisy a pravidelné prohlídky, já proto raději do nich jezdím, člověk nikdy neví, co se stane a těch pár ušetřenejch korun mě za to nestojí

1 1
možnosti

jak ztrojnásobit cenu felicie... ;-D

5 0
možnosti
MJ

O kvalitách práce a mnohdy i dílech značkových nebo neznačkových servisů vím svém a od doby, kdy si auta servisuji zásadně sám, nemusím již nic řešit znova, nebo se s někým dohadovat. Jedině u Hondy jsem se setkal opravdu s kvalitním servisem a velmi vstřícným cenovým přístupem u staršího vozu. U značek jako Škodovka katastrofa, Subaru katastrofa, Renault nemá smysl ani psát, prostě servisy děs a hrůza. Nyní vím, co jsem tam dal za díl, oprava provedena správně a slovo utahovací moment pro mne taky není sprosté slovo. Pak už se nedivím, že i pravidelně servisované ojetiny v ČR jsou často kasičky na peníze, když kvalita servisů je velmi bídná. Je také naivní si myslet, že značkový servis si bude hrát s opravou a dodržovat přesně pracovní postup, když má na jednotlivé úkony předepsaný čas ;-)

1 0
možnosti
VB

pokud chce být servis úspěšný, tak musí levně nakupovat, draze prodávat a málo platit mechaniky, jinak je po něm a pokud se nejedná o žádné prémiové značky, ale o kie či dácie a nebo dokonce renaulty, tak tam to platí dvojnásob

0 0
možnosti
MK

Ja jsem u auta presel na "stridavy servis" S ohledem na to, ze vetsina veci se meni az po 50 - 60 000km (v podstate vse krome oleje+filtru a kabinoveho filtru), tak jezdim co 15 000 na vymenu oleje do pneuservisu (celkem za 1 500), a pak po 45 000 nebo 60 000 (zalezi jestli je na aute i neco co je treba orpavit za tu dobu) zajedu do autorizaku, kde mi pak vymeni zbytek veci, neco poopravi apod....

Kabinovy filtr si menim sam, trva to asi 5 minut....

0 0
možnosti
VB

u mýho auta taky měním střídavě i olej sám, trvá to 10 minut a stojí to tisícovku, v autortizovaným servisu to trvá půl dne, ale zase to stojí 4x tolik, no kvůli záruce to jednou za rok ale absolvovat musím, posledně mně tam dali o litr oleje navíc a ukázalo se, že přijímací technik neví, jak se hladina oleje měří, nastartoval motor, zastavil ho a rychle než olej stekl, tak ho měřil na měrce, nakonec to dopadlo tak, že jsem si litr odpustil a bylo po problému

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...