Diskuze
Robotizované převodovky: opravy jsou zoufale drahé, lze jim však předejít
Děkujeme za pochopení.
D42u93š58a17n 32Š58ť33a57s30t48n14ý
Kdo má Teslu, ten tento problém neřeší. Nemá totiž žádnou převodovku a přesto jede plynule a podává maximální potřebný výkon, kdykoliv je třeba. :-) Navíc nemusí měnit olej, filtry, opotřebení brzd je díky brždění motorem také minimální. Prostě super.
V24í42t 54O71ž30a42n64a
To platí pro jakýkoli elektromobil (krom nějakých starých přestaveb spalováků).
R43a89d88e13k 79H42o58d13a66ň
No, co na to říct. Když chcete koně, musíte mít na seno... bohužel někdy se levný kůň dost prodraží.
M82a95r10t90i98n 84K50a54r48á41s16e72k
No a cim se ta servisni rizikovost lidi od dvouspojky? ktera je technicky na stejnem principu, jen tam ma tech dilu trochu vice?
V59í40t 20K44o48u79b21a
Ano u Citroenu Grand C4 chtěli za výměnu spojky s dvouhmotou u robotické převodovky skoro 60 tisíc, což vzhledem k potřebě výměny střiků za dalších 45 vedlo odeslání 7 let starého vozu do šrotu.
O83n74d28ř20e10j 73F66r87a33n38c
Taky proto měla robotickou jen první generace. Pak přešli na klasický automat. V autě za nějakých cca 750 tisíc tohle šetření za každou cenu nedává smysl. Dávat DSG třeba do ještě dražšího Superbu mi pak přijde jako naprosté barbarství.
P24e26t57r 29S90k50u61h30r57a15v38y
Tak to mi opravdu prijde jako naprosta zbytecnost a slozitost. Nebo to nejak snizuje emise?
M91a98r33e87k 36J90a82n58e77č68k40a
Jde tady především o cenu a možnost nabídnout lidem automatické řazení u manuální převodovky za podstatně nižší cenu, než v případě automatické převodovky. Auto s robotickou převodovkou bych osobně nebral, ani zadarmo a to jsem příznivec i automatických převodovek.
M62i47r29e90k 63D84o98č26k41a96l
U nekterych techto prevodovek je pomerne jednoducha konverze na primo razenou - napriklad SMG II z e46 BMW.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...