Diskuze
Budoucnost automobilů? Vzájemná komunikace a více bezpečnosti
Děkujeme za pochopení.
K12a82r90e45l 71H33o41r64á32k
Autonomně jezdící vozy v běžném provozu jsou vlhkým snem mnoha novinářů, který se jen tak nenaplní. Ale označení plynového pedálu znaménkem plus a brzdového pedálu znaménkem mínus považuji za vysoce inovativní.
P48e54t82r 65B11á33č87a
Dobra demagogie pro ovce, takze nazveme to pravym jmenem - totalni spizovani a dohled, svoboda zadna.
To je tak neskutecne in tyhle sikanujici nesmysly schovavat za bezpecnost, ze to snad musi vide tuplne kazdy.
A72d53a49m 16S73u49c38h64o60m69e46l
No já nevím..aby zrovna Mercedes neměl brzy úplně jiné existenční starosti, než tyhle cool hračičky...
P32ř80e94m95y92s15l 14Č44e27j52p
Crash test, z kterého lehce zamrazí. V čase 1:20 : https://www.youtube.com/watch?v=73zDrVMyWOU
L53a70d27i27s22l87a87v 77K27a11l33o21u24s
Mám geniální myšlenku na řešení elektromobility. Ze šroťáku vzít nějaké vysloužilé elektroauto. Vykuchat z něho nebezpečné a těžké baterie a koupit větší elektrocentrálu. Furt to bude elektroauto, ale na benzin. U Elektrocentrály se emise neřeší.
M79a20r62e93k 41P50o43s52p61í77š61i65l
A přijde krizová situace.
A: Hele kolik vezeš lidí?
B:Vezu 30dětí na školní vejlet.
A: Tak já to pustím do škarpy.A snad můj majitel přežije......
No nikdy si takové auto nekoupím. Už z nás dělají abslutní ovce i jinde. Jen si sednete do auta a zadáte adresu. A Auto vás odveze.Mozková kůra nám totálně odumře. Jo mého příbuzného manželka prej testuje něco pro Škodovku. Zapne nějakého autopilota a nevšimne si řízení. Prej zatím dálnice. Prvních 15min. úžasné,jak to vše funguje. Po 15 min už je to totální nuda a člověk neví co s rukama a nohama.
Autonomní řízení akorát lidi ochudí o možnost řízení.
M15i45c26h10a77l 88P56e37t50ř75í82k
Dle vaší logiky musí být řidiči kamionů géniové s mozky vytrénovanými kroucením volantem.Na mne to tak nepůsobí,spíš bych řekl že chytřejší bude člověk,který si v autobusu čte encyklopedii než ten co tupě kouká dopředu a řídí.
T52o45m98á68š 80K95u33c30h75a12ř
Vzájemná komunikace dvou automobilů jedoucích za sebou::
A1: "Mě to nebaví, ten můj se mnou pořád jezdí jako s hnojem. On snad u toho řízení spí. Každej mě předjíždí."
A2: "A co mám říkat já? Ta moje se taky courá a přitom mi pořád točí 5000, ona je snad hluchá."
A1:"A ten můj mi ještě navíc uvnitř kouří."
A2:"Tak to je hnus, to bych nesneslo. Mně bohatě stačí, jak mi ta moje zadýchává přední sklo. Ona ti mi sedí úplně naražená na volantu a hlavu má vystrčenou dopředu až k přednímu sklu."
A1: "Ona má něco s očima? .. Tfuj, ten můj mi zase vyhazuje vajgl z okýnka. Bacha, poletí to na tebe."
A2: "Jo, vidím to, skáče po silnici. Vždy se bojím, že mi to zapadne někam do motoru a chytnu od toho.
A1: "No jo, ale co s ním mám dělat? Když jsem mu jednou bloklo okýnko, tak mi ten vajgl tipl o palubku a hodil do přihrádky. Je to děsný čuně."
A2: "Fuj, to mi ani neříkej. Ne, s očima nic nemá, ona tak prostě řídí. Asi se bojí, pořád má tak divně vytřeštěné oči a strašně křečovitě mi svírá volant. Taky na nás pořád někdo troubí a já se pak děsně stydím." A1: "To ten můj se nebojí, tomu je asi všechno jedno." A2: "Hele, ta moje háže blinkr, my tady odbočujem. Tak čau."
A1: "Čau."
P65ř71e45m89y75s84l 75Č77e45j36p
Hned mě napadla legendární hláška z Red Dwarf. Dáš si toust?
R10o65m45a27n 75V97o98c90e94t80k15a
Když čtu diskuzi, tak je to samí pesimista. Přitom prvků bezpečnosti v autech za 20 let přibylo mnoho a jistě jsme za spoustu rádi.
Neřeším zda bude autonomní auto za 5, 10, 20 let, ale je pravda že spousta novinek nám pomáhá a chrání nás samotné i ty co vezeme. Spíš mě překvapuje, že některé prvky se nepoužívají více. Třeba když slyším a vidím jaký mají někteří problém s řazením, jak je to pohodlné v dnešních kolonách, tak nechápu malý podíl automatických převodovek, adaptivní tempomat také funguje a pomáhá dobře a další prvky. Jsem pro. A neřeším baterky, to zatím opravdu dobře neumíme skladovat el. energii a baterie v současné podobě na to není moc vhodná.
M21i13r36e19k 58G42a81j62e55r
Mám pro vás jednu odpověď: Automatická převodovka je součástí více než 95% aut v USA a drtivou většinu má už asi více než 50 let. Jenže to není tak dlouho, co ještě přítomnost automatu znamenala vyšší spotřebu než u manuálu. Takže kvůli mnohem vyšším daním na benzín v Evropě než v USA lidé po automatu v Evropě moc netoužili. Na vině je tedy daňové zatížení.
G37e56o84r63g 49K72o80m19b11e14r80e58c
Autonomně jezdící vozy se brzy stanou realitou běžného provozu
Prvni veta a hned blbost/hloupost. Brzy to urcite nebude.
Automobily spolu co nevidět začnou běžně komunikovat a sdílet informace.
dalsi nesmysl, spousta mist na silnicich je hluchejch a i na dalnicich se mi stava ze zacne vypadavat signal. Neni spojeni neni veleni. To uz vedeli v prvni svetovy.
S nejbližším okolím komunikuje vůz také prostřednictvím digitální přídě, různě blikajících světel po obvodu celého vozu a zadního okna, které je tvořeno polopropustným displejem umožňujícím zobrazovat různé animace
Jj, vanocni stromecek, kazdej druhej bude cumet co to kumu blika misto sledovani provozu a stavu vozovky.
Okna se také mohou změnit v dotykové displeje pro ovládání různých funkcí.
Aha, na telefon sahnout nesmime ale tady si budem hrat jak deti.
Otazkou taky zustava kolik pak ty lektricky hracky budou stat? Nedej boze s timk jet do servisu kdyz se neco stane ci prestane fungovat.
Autor clanku by nemel tolik koukat na SciFi filmy. Ona totiz ta denni realita na silnicich je daleko jina, brutalni, ne slunickova.
J14a49n 82P86a10v80e91l81k96a
Zajímalo by mě, jak se ta auta budou řídit. Jak mu řeknu, aby přejel louku a zaparkoval zprava vedle kolíku kolmo ke keřům.
J42a34r94o95s54l68a18v 79H26o52r92á24k
I tím hlasem by to asi šlo, ale v prvních verzích to vidím spíš tak, že si na displej necháte promítnout mapu okolí (vygenerovanou z kamer v autě) a prstem označíte místo, kde má zaparkovat. Tohle není složité.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč