Diskuze
Elektromobily mohou sebrat práci polovině zaměstnanců autoprůmyslu Německa
Děkujeme za pochopení.
L75a21d39i39s22l66a90v 49K48a72l26o91u30s
A kdo to bude kupovat ? Někdo má auto, aby mohl tahat přívěs, nákladní/obytný. 1/3 vozidel tvoří tranzity. Jsem zvědavý, jak podnikatel si bude pořizovat tranzit za 2 miliony, do kterého se mu už toho moc nevejde, protože všude budou baterie.
L41a17d33i29s93l34a95v 34K18a38l86o60u14s
Já si myslím, že každý automobilista by si měl postavit vlastní elektrárnu a ihned to uzákonit.
T38o59m21á63š 35Š44a14l28í95k
Asi spatne sklonovani. Pokud se jmenuje Alexander Matuška, tak se prijmeni nesklonuje viz. Ulice Jaromíra Matuška v Ostrave. Jestli se jmenuje Alexander Matušek tak je sklonovani: podle Alexandra Matušeka
J58a89r86o10m86í65r 48Š73i96n83d10e66l50á72ř
"Handelsblatt například upozorňuje, že spalovací motor se skládá přinejmenším z 1 200 součástek, zatímco elektromotor tvoří jen asi 200 součástek."
A nestačilo by prostě jen, kdyby EU vydala nařízení, že každý elektromotor v autě musí mít povinně těch 1200 součástek?
H52o53n95z52a 79T85a30r
Z Tesly je nejhodnotnější americká automobilka v historii.
Její akcie se zbláznily Pořád stoupají
https://www.patria.cz/akcie/TSLA.O/tesla-inc/online.html
http://www.hybrid.cz/tesla-dodala-za-cely-rok-367-500-aut-akcie-vystrelily-vzhuru
M11i34r15e86k 20G87a61j62e66r
Kdyby opravdu hrozilo, ze polovina zamestnancu pri vyrobe aut nebude potreba, tak by ty elektromobily brzo staly maximalne 80% toho, co srovnatelna auta na spalovaci pohon. Nekdo nas tu tedy taha za nos. Mozna to proste bude tak jako s LCD a plasmovymi televizory. Pocatecni cena vysoka a pozdeji prudky propad. Anebo proste budou ti zamestnanci porad potreba, jen budou vyrabet jine komponenty.
V84l86a30d45i58s42l42a92v 47B39u84r43y40š13e60k
pokud bude brzo dělat elektromobily méně zaměstnanců, tak budou mít automobilky brzo menší fixní mzdové náklady a to samozřejmě automobily zlevní, otázka je, co je to to brzo, rozhodně se to nedá očekávat už v příštím týdnu a je hodně pravděpodobný, že to nebude ani v příštím roce nicméně ti zaměstnanci ještě o práci nepřišli a jestli příjdou a nebo nás jen někdo tahá za nos a o práci nepříjdou se zatím neví, každopádně očekávat zlevnění aut o 80% brzo je dost přehnané
L46e87o86p67o19l38d 91H34o41r74á57k
Elektromobily ne, ale pomatení politikové a nevzdělaní ekofanatici.
S65t80a23n75i77s85l20a40v 97N23ý46v15l24t
Vyhozeni zamestnanci hromadne prejdou do autoservisů a vznikne samostatny prumysl: Renovace a udrzba vozu se spalovacim motorem.
M20a21r12t15i49n 11S85l70a30b54a
jen aby misto do autoservisu nepřesli do ilegality,
M49a32r11t93i53n 37P92o61d88z69e11m76n61ý
Problém není v tom, že Evropa elektromobilitu příliš tlačí, ale to, že evropské automobilky ve vývoji elektromobilů naprosto zaostaly vůči USA a Číně (Tesla USA, BYD China). Ještě hůř jsou na to Japonci. Vývoj baterií také převážně probíhá jinde.
U Berlína už je schválena koupě pozemků na stavbu Gigafactory Tesla, což bude s přehledem největší výrobce elektromobilů v Evropě. V Evropě máme co dělat, aby v budoucnu nebyla většina aut, co se bude prodávat, neevropských značek.
V79l70a61d98i33s10l14a47v 10B81u72r57y96š36e85k
problém není v tom, že v USA a v Číně na elektromobilitu tlačí víc, problém je v tom, že EU na ni tlačí málo, proto ve vývoji zaostáváme, ale začíná se blískat na lepší časy a VW se hodlá jejich vývoji a výrobě intenzívně věnovat, což by mohlo naše zaostání zvrátit, dokud je čas
P83a40v88e85l 45S35c73h53e75l91l66e
Celá tahle debata je s blížící se ekonomickou krizí zcela bezpředmětná. Ve chvíli, kdy půjde ekonomika do kytek a lidé začnou přicházet o práci tak veškeré tyhle fantasmagorie typu aut na prodlužku vezmou za své. Bude se naopak vymýšlet šrotovné a podobné, trh pokřivující socialistické nesmysly, aby se vládnoucí squadra udržela u koryt a neskončila na kandelábrech. Uřvaní fakani dostanou pár facek a potáhnou zpět do školních škamen a pijavicím v podobě různých "ziskových" organizací bude zakrouceno krkem (rozuměj odstřiženo financování od státního cecku). A na pár let bude svět zase v pořádku...
V12l15a60d57i45s23l42a58v 32B44u86r11y62š69e25k
svět už nikdy v pořádku nebude a limity na vypouštěné kysličníky zůstanou platné i v době, kdy budou lidé přicházet o práci, v té době se začne vymýšlet, jak podpořit rozvoj elektromobilů a podobné pokřijující levicové nesmysly a rozhodně nebude svět zase pár let v pořádku a ani to, že si to přejeme na tom nic nezmění
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...