Diskuze
Elektromobily předeženou spalovací motory v roce 2030 tvrdí studie
Děkujeme za pochopení.
O55n70d96ř72e34j 76K21r67y20š94t31o85f
Tlak na zavádění elektromobilů ze všech stran ospravedlňovaný zmínkami o uhlíkové neutralitě je tak jedna velká lež. Pokud bychom dnes všichni v České republice přešli na elektrický pohon, nezmění se prakticky nic. Tedy krom toho, že budou muset být vyrobeny miliony nových aut. A jejich produkce přírodě jistě nepomůže
V93l52a45d58i12m82í65r 68R62e69t86t91i35n34g15e73r
Elektromobily nic nepředeženou. Zařadí se po bok alternativních paliv LPG-CNG-E85.Nejlepší je LPG a jeho limity z něj udělaly palivo 6% řidičů po desítkách let.
V10l54a87d23i44m33í19r 74F72i16b14i32g31e66r
LPG se teď moc nerozvíjí. Moderní auta s přímým vstřikováním s ním nekamaradí. Něco je ale většina výrobců se orientuje na nepřímovstřikové motory. Ty s přímým vstřikem spotřebovávají i benzín, nebo ty co jedou kapalnou fázi stojí přestavba min 50000. Zrovna včera jsem se ptal jestli dělají LPG i na nvé motory a že by potřebovali vědět k=od motoru ale přímovstřik vesměs ne. Nedělají to všichni co přestavují.
Ale elektromobily jestli budou ceny na dobéjecích stanicích jaké chystají nemají budoucnost. Kdo by si kupoval auto skoro 2x dražší než to samé v benzínu, které bude jezdit 2x dráž.
M84a46r97t38i37n 74K85a82r14á47s98e71k
No rekneme ze dost podstatne je ta informace, ze cena je pro ty, co nemaji zadnou nabijeci smlouvu, tzn nejspise cena, kterou zaplati naproste minimum zakazniku... (pro porovnani treba siti tesly, nenabije nikdo ani za vyssi cenu)
J46i67ř64í 17S17e50h69n42a69l
Co je to zas za blabol? Kdyz bude ctvrtina (pripadne polovina) novych aut na baterky v Evrope a Cine (polovina v US), tak porad se bude prodavat vic spalovaku nez elektrickejch. Takze v zadnym pripade polovina vozovyho parku nemuze bejt elektricka. Ani toho novyho, natoz kompletniho vcetne jiz existujicich aut.
Tady zas je nekdo uplne mimo realitu a publikuje tvrzeni ktery vyvraci samo sebe.
Tohle je klasicka ukazka jak je dnes ta spolecnost zdegenerovana. Zacina to tim ze neni maturita z matematiky a konecnej dusledek je tohle. Tmarstvi jak ve stredoveku, nekdo vymysli zjevnou kravinu a ostatni to papouskujou, protoze nepoznaj ze to kravina je.
P84e94t78r 42P46o95s39p96í49š63i67l
Vzhledem k tomu, že u nás je průměrné stáří registrovaných aut 15 let a třeba v Německu je to cca 10 let, tak aby za 10 let elektroauta kralovala na silnicích, tak už v dnešní době by musel jejich tržní podíl být úplně někde jinde.
Osobně si myslím, že i 20% je jen vlhký sen bruselských úředníků, kteří si vozí zadnice v osmiválcových audinách.
P82e49t24r 18M89a83r17š57á33l91e68k
Jedině na základě restrikcí spalováků.
M68a14r59t83i98n 75K81a44r29á96s88e64k
No tak a ted by se mohl autor zamyslet nad tim, jaky zasadni rozdil je mezi tim, jaky podil maji elektroauta na prodejich. A jaky podil elektrickych aut jezdi na cestach. Nebo opravdu kdyby se pristi rok prodala pulka aut na baterky, tak jich bude i jezdit pulka?
I kdyby se podil elektroau na prodejich dostal na 50% do roku 2030, tak jezdi na cestach jich bude tak 10%...
J98i50ř28í 94J89e78l56í84n64e82k
...je otázka, zda je autor titulku opravdu tak hloupý nebo naopak tak chytrý, protože ví, že kontroverzní titulek přitáhne více čtenářů :-)
P41a88v96e52l 55B27e32r43n21á19š77e26k
Jsem velmi žádostiv, jak tito komici budou řešit nabíjení na sídlištích nebo v místech s vyšší hustotou obyvatel.
H35o74n82z62a 95T62a24r
Jsou města v zahraničí kde k tomu využívají parkovací domy.
V ČR se stavěly bytové domy s parkovacím stáním už za první republiky .
Přitom i dnes jsou ve výstavbě v ČR bytové domy kde je parkování vozidel stále opomíjeno
Electric Vehicle Charging at Rotary Parking System,Mini Car Parking Stacker
https://www.youtube.com/watch?v=dC2ttfHm1ag
TAPS automated parking process with EV charging
https://www.youtube.com/watch?v=KBDAIaVVX20
Bike racks & electric car charging stations at RACV Mobility Hub
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...