Diskuze
Laciné nabíjení elektroaut je jen vějička. Začíná se zdražovat, a pořádně
Děkujeme za pochopení.
V37l32a79d71i69m23í92r 17V40o24j90á75č49e51k
Za 5 Kč/nebo 15 - 20 Kč nebo za 125 Kč. Na kolik nabíjecích cyklů jsou baterie a co až jim skončí životnost.A budou i kontejnery na požáry když auto začne hořet.
V53á95c73l90a98v 88V32y85s20u24š40i42l
Elektromobil bude alternativa, až bude stát to samé, co auto stejné velikosti se spalovacím motorem. Dále je zásadní účel jeho využití. Na "cesty okolo komína", tj. do 100 km denně, což většina lidí najede cestou do práce, na nákup a s dětmi do školy, příp. o víkendu na chatu, je ideální. Nezbytnou podmínkou ovšem je, aby člověk mohl nabíjet přes noc ve vlastní garáži, příp. na zmíněné chatě. Reálný dojezd 250 km (s topením/klimatizací a nákladem) by měl být dostatečný pro ty, kteří 1-2 ročně potřebují absolvovat i delší cestu např. k příbuzným (u nich mohou dobít).
Pro toho, kdo najede denně více než zmíněných 100 km (vyjímečně dvojnásobek), plánuje každoroční dovolenou autem k moři (pokud si na ni nechce klasické auto půjčit, i to je možnost) nebo potřebuje, aby jeho vůz byl provozuschopný kdykoli bez omezení, pro toho se elektromobil nehodí, i kdyby byl zadarmo.
Kdo parkuje na ulici a je trvale odkázaný na veřejné nabíječky, pro toho je elektromobil nesmysl, i kdyby s ním jezdil jen do supermarketu a zpět.
Z15d35e21n52e73k 30V43r49b76a
Asi tak.A to jsme teprve na začátku, až stát zjistí, že mu jezdí hromada elektromobilů, co neplatí spotřební daň z benzínu a nafty tak je nějak zdaní. Třeba mýtným systémem, nebo roční daní 5% z ceny auta. A celé se to posune do červených čísel. Na druhou stranu auto je dnes díky ekoteroristům stejně spotřební věc na pár jednotek let. A co bude za těch 6 -10 let nám může být tak trochu asi jedno. Faktem je, že auto na elektriku se dnes vyplatí maximálně tak jako druhé "městské" auto do rodiny pro dnešní ujeté rodiny, které vozí děti do školy, ze školy, na kroužky, z kroužků a dělajím rozmazleným potomkům taxikáře. A to ještě za předpokladu, že mají kde nabíjet.
F79i59l60i29p 74T65ř37e48b44a
1680 příspěvků - To je panečku radosti z cizího neštěstí...
A víte, že naprosté většině elektromobilistů je to úplně jedno?
V72l64a97d62i41m79í81r 47H36a81v91l10í81č14e70k
Auta na elektřinu schvaluji. Nikdo totiž nebude kupovat ojetinu, pokud nebude zdarma nebo za pakatel. Cenu ojetého vozu bude určovat cena nové baterie a ta je obrovská. Baterie nebude mít nikdy výdrž klasického motoru.
F23i39l46i29p 15T92ř73e75b53a
Z93d40e48n69ě56k 30P82a74v94l28i23š
Mně je úplně jedno kolik stojí nabíjení elektroauta, když koupím nový vůz na naftu nebo benzín tak 400 tisíc rozdíl oproti elektrice do další výměny vozu nespotřebuji. Elektroauto za větší investici nenabízí větší přidanou hodnotu.
J50i36ř58í 20S93c48h95w22a93c59h
Zato o to víc uprostřed města smrdí. A to se vyplatí!
J78i77r55i 58B61i35l89i29n38a
To jsou zase nesmysly. Vetsina majitelu elektroaut si nabiji prakticky vzdy doma.
O29n97d87ř54e67j 10K41r22y89š16t98o27f
Prošli jsme ceník Ionity. Drahé dobíjení za 21 Kč/kWh bude mít celá Evropa
Když se objevil ceník Ionity pro Českou republiku, nikdo nevěřil tomu, zda to společnost provozující a stále budující nové rychlonabíječky myslí vážně. Pro cizí zákazníky totiž stanovila cenu, která činí 21 korun za jednu odebranou kWh. Vzhledem k tomu, že elektromobil na sto ujetých kilometrů spotřebuje zhruba 20–25 kWh, je jasné že rázem se jedná o dražší dopravní prostředek než v případě vozu na benzín, nebo vozu na naftu.
J89a29n 85T80a36r34a66b96a
ten ceník je pro neregistrované klienty.....
P60a80v93e25l 61K91u21t94i94l
Článek je pouze důkazem absolutního nepochopení každodenního provozu elektrických aut. Někdo by mohl napsat že se nevyplatí jezdit ropamobilem, protože někde uprostřed pouště stojí benzín 200 za litr. Náklady na 1 km se počítají tak, že vydělím zaplacené peníze za energii počtem najetých kilometrů. To, že 2x ročně na cestě k jadranu dám za elektřinu na veřejné rychlonabíječce 2x tolik než (dnes) za naftu mě může být ukradené, pokud zbytek roku tankuju ve své garáži za pětinovou cenu, nebo zdarma ze svých panelů. Jeden jediný fotovoltaický panel mi vyrobí za rok elektřinu pro ujetí přes 2.000km. Ano, ionity teď nastavila cenu jako v německu i pro jedinou nabíječku v česku. Nutno dodat, že jsou to ultra rychlé (za 10 min nabiju na 200km) a drahé nabíječky, musí se nějak zaplatit a podobné firmy teď hledají obchodní model. Pokud budu chtít ušetřit, tak místo toho pojedu ke globusu nebo lidlu, kde to stojí 0 kč. Je to logické, tak jako dnes obchoďáky běžně poskytují slevu v řádu stokorun na benzín, poskytují i slevu na nabíjení v podobné výši, tedy několik desítek kWh elektřiny zcela zdarma.
Z92d55e66n98ě25k 62P81a90v20l61i35š
Nějak jste vynechal vstupní investici. Než projedu rozdíl v nákupce ropa/elektřina, tak si budu kupovat nové vozidlo.
P16e94t42r 73Z25a64s38k74o53č63i93l
"Tesla, která však u svých superchargerů neumožňuje nabíjet elektromobily jiných značek" - Další lež od FDV, Tesla to konkurenci nabídla, žádná konkurenční firma to ale nevyužila.
L46u16b59o51š 47T48i10c94h20ý
Jo ahá, takže my to z našich daní zadotujeme.... No tak to u vidím síť dobíjecích stanic AgroEL. To nemůže jinak dopadnout.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...