Diskuze
Opravdu rychle nabít elektroauto v Česku skoro nejde a je to drahé
Děkujeme za pochopení.
O34d14s32t90r27a49n90ě46n83ý 63U15ž69i60v45a71t89e67l
T55o98m88á80š 55V90a33l26d94e51r
Je to o ničem. Pořád jsme východ. Jako u CNG. Stanice mají nižší tlak než v Německu. Nabíječky jsou taky nižším výkonem . Hlavně nahoře hýří s dotacemi, abych to platil i já, jako daňový poplatník. Přitom dovést elektromobil z mimo území EU je byrokratický oříšek. Přitom dát vozidlo do stavu schválení v EU není tak obtížné když je bez emisí. Ale ne radši že svých peněz dotuji podnikatele, kteří si ještě koupi vozu nakonec ještě odečtou v daních. Protože normální člověk si nekupuje pro sebe vůz za milion aniž by si vůz neodepisoval. Možná se nějací najdou, ale tak hrstka. Promile.
F69r16a72n27t25i79š70e64k 85B33ě34l12o37v64s26k88ý
A ještě na kwh z tepelné elektrárny vypustí na km víc co2 než můj 4 roky starý diesel.. Éto paradóxy...
J47i55ř91í 75S89c14h86w62a63c38h
.....a úplně nejvíc z té atomové a vodní......
J82i17n37d74ř52i54c39h 65Š61k84o64p43e22k
Nabití není drahé, to se může jen zdát. Je to dáno cenou elektřiny, pro elektromobily je extra proud, který je sice dražší, ale mnohem efektivnější než klasický proud doma v zásuvkách. Proto je ta cena tak vysoká
R78e87n94é 29P47t48á73č35e42k
podle některých odborníků není na světě ani dostatek mědi na to, aby se mohla vybudovat taková elektrická síť, která by dokázala nabíjet tolik elektromobilů jako je dnes automobilů
J81i76ř78í 93S28c42h88w28a98c57h
.... prý odborníci!
A co experti? Nejsou to experti?
O13n42d49ř16e54j 46L54o54u43d23a
Dobít výše zmíněných 50 kWh na 200 km tak u Ionity vyjde neregistrovaného zákazníka na astronomických 1 050 korun.
Nechci se chlubit, ale kdo z vas to ma?? :-)
J27i32ř96í 28S74c50h69w42a46c25h
No pravě že nikdo.
Všichni (ostatní) to mají za zlomek ceny.
S68t86a19n86i66s87l47a88v 85H36e15j89d56u73č91e39k
Podle mne je elektromobilita mrtvá větev. Jestli něco bude k užitku, pak je to vodíkový pohon . Když vyjmenuji všechny minusy: vysoká pořizovací cena, problém s dobou a umístěním nabíjení, drahý a dlouhý servis, nebezpečí požáru, nemožnost vzít si ssebou rezervní baterii (viz kanystr), pořád mne nejvíc děsí představa 20 km kolony na D1 v mrazu -15. Stovky aut za nějakou hodinu vybijí baterie na ohřátí interieru a po zprovoznění dálnice je budou několik dní odtahovat kam? Všechny dobíjecí nstanice v okolí budou obsazené.
R80e50n81é 92P93t40á22č83e63k
to vědí všichni, že je to slepá ulička... ale každý se bojí říct, že král je nahý, protože by ho sežrala ekologická internetová úderka
R53e80n75é 52P91t28á85č61e41k
nevíte někdo, jestli když začínal rozvoj spalovacích motorů, tak jestli taky polostátní rafinérie stejně jako ČEZ rozdávali benzín zdarma?
J44i55ř40í 29S86c58h17w64a56c85h
Když začínal rozvoj spalovacích motorů, tak se petrolej prodával v lékárnách....
R68e28n60é 53P31t38á73č34e32k
elektromobily coby slepá ulička automobilismu... o pomalém nabíjení a nízké kapacitě baterií se ví už sto let, ale pořád se najdou nějací pionýři slepých uliček, kteří to budou zkoušet
Z16d70e45n93ě17k 29M38o24r39á46v97e61k
Jestli si myslíte, že elektromobily se za sto let nijak nezměnily, tak byste se měl asi probudit.
R62e32n84é 38P82t35á41č36e77k
za deset minut nabiju auto na vzdálenost 200km ? tak díky, nemám zájem, to si radši nechám ten dvacet let starý atmosférický benzín, kterej po desetiminutovém tankování ujede 600 km
J58i49ř17í 33S98c35h17w20a16c80h
A ty jezdíš tím starým křápem každý den 600 km?
No vím, že nejezdíš, to by měl najeto 3 000 000 km a to asi nemá, že.....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...