Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Opravdu rychle nabít elektroauto v Česku skoro nejde a je to drahé

Se zpřísňujícími se limity exhalací v roce 2020 přijdou na evropský trh nové elektromobily a analytici očekávají výrazný nárůst odbytu. Bez ultrarychlých nabíječek je však jejich využití stále omezené. V Česku přibývají příliš pomalu aktuálně jsou v Česku jen čtyři ultra rychlé nabíječky, jedna u Berouna, další u Humpolce a dvě v Praze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
TV

Je to o ničem. Pořád jsme východ. Jako u CNG. Stanice mají nižší tlak než v Německu. Nabíječky jsou taky nižším výkonem . Hlavně nahoře hýří s dotacemi, abych to platil i já, jako daňový poplatník. Přitom dovést elektromobil z mimo území EU je byrokratický oříšek. Přitom dát vozidlo do stavu schválení v EU není tak obtížné když je bez emisí. Ale ne radši že svých peněz dotuji podnikatele, kteří si ještě koupi vozu nakonec ještě odečtou v daních. Protože normální člověk si nekupuje pro sebe vůz za milion aniž by si vůz neodepisoval. Možná se nějací najdou, ale tak hrstka. Promile.

0 0
možnosti
FB

A ještě na kwh z tepelné elektrárny vypustí na km víc co2 než můj 4 roky starý diesel.. Éto paradóxy...

0 6
možnosti
JS

.....a úplně nejvíc z té atomové a vodní......;-)

3 0
možnosti

Nabití není drahé, to se může jen zdát. Je to dáno cenou elektřiny, pro elektromobily je extra proud, který je sice dražší, ale mnohem efektivnější než klasický proud doma v zásuvkách. Proto je ta cena tak vysoká ;-D;-D

0 2
možnosti
RP

podle některých odborníků není na světě ani dostatek mědi na to, aby se mohla vybudovat taková elektrická síť, která by dokázala nabíjet tolik elektromobilů jako je dnes automobilů

1 5
možnosti
JS

.... prý odborníci! ;-D

A co experti? Nejsou to experti?

3 0
možnosti
OL

Dobít výše zmíněných 50 kWh na 200 km tak u Ionity vyjde neregistrovaného zákazníka na astronomických 1 050 korun.

Nechci se chlubit, ale kdo z vas to ma?? :-)

0 0
možnosti
JS

No pravě že nikdo. ;-)

Všichni (ostatní) to mají za zlomek ceny.

1 0
možnosti
SH

Podle mne je elektromobilita mrtvá větev. Jestli něco bude k užitku, pak je to vodíkový pohon . Když vyjmenuji všechny minusy: vysoká pořizovací cena, problém s dobou a umístěním nabíjení, drahý a dlouhý servis, nebezpečí požáru, nemožnost vzít si ssebou rezervní baterii (viz kanystr), pořád mne nejvíc děsí představa 20 km kolony na D1 v mrazu -15. Stovky aut za nějakou hodinu vybijí baterie na ohřátí interieru a po zprovoznění dálnice je budou několik dní odtahovat kam? Všechny dobíjecí nstanice v okolí budou obsazené.

4 3
možnosti
RP

to vědí všichni, že je to slepá ulička... ale každý se bojí říct, že král je nahý, protože by ho sežrala ekologická internetová úderka

4 3
možnosti
RP

nevíte někdo, jestli když začínal rozvoj spalovacích motorů, tak jestli taky polostátní rafinérie stejně jako ČEZ rozdávali benzín zdarma? ;-D

0 0
možnosti
JS

Když začínal rozvoj spalovacích motorů, tak se petrolej prodával v lékárnách....;-)

0 0
možnosti
RP

elektromobily coby slepá ulička automobilismu... o pomalém nabíjení a nízké kapacitě baterií se ví už sto let, ale pořád se najdou nějací pionýři slepých uliček, kteří to budou zkoušet ;-D

2 3
možnosti
ZM

Jestli si myslíte, že elektromobily se za sto let nijak nezměnily, tak byste se měl asi probudit.

1 2
možnosti
RP

za deset minut nabiju auto na vzdálenost 200km ? ;-D;-D tak díky, nemám zájem, to si radši nechám ten dvacet let starý atmosférický benzín, kterej po desetiminutovém tankování ujede 600 km ;-D

2 0
možnosti
JS

A ty jezdíš tím starým křápem každý den 600 km?

No vím, že nejezdíš, to by měl najeto 3 000 000 km a to asi nemá, že.....;-)

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...