Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dotyková obrazovka je nebezpečnější než konopí či alkohol za volantem

Automobilky se často zaklínají slovem digitalizace a interiéry svých vozů vybavují stále většími dotykovými obrazovkami, přes které se ovládá podstatná část funkcí. Britský výzkum ale ukazuje, že užívání infotainmentu zkracuje reakční dobu řidiče mnohem víc než některé omamné látky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Celkem souhlasím, v tomto opravdu Tesla zaostává, Model 3 a Y zvlášť, u ostatních aut ovládáte většinu důležitých věcí přes volant nebo pár tlačítky ale v Tesle ne.

0 0
možnosti
MF

Pokud bych to měl shrnout, tak je zde jeden ortodoxní zastánce dotykáčů v autě, asi 2 - 3 kterým to ani tak nevadí a asi 7 kteří to odmítají. Zajímavé je, že ta číala korelují s názory u nás ve firmě. Bohužel marketingové všeználky názor většiny uživatelů vůbec nezajímá.

1 1
možnosti
VB

bych to shrnul výstižně tak, že jsou lidé, kterám vůbec tak nějak vadí jezdit autem a mají spoustu problémů nejen s displeji a pak jsou ti, kteří si z displajů nic nedělají, sednou do auta a bezpečně jedou, jak s disleji, tak bez nich

2 0
možnosti
OU
VB

tenhle směr je prostě pokrok, když lidi displeje a funkce v autě chtít nebudou, výrobci jim rádi auta bez těchto funkcí nabídnou, lidé, kteří mají problémy s ovládáním moderních aut si je také nemusí kupovat

1 2
možnosti
VB

ono je to složitější, vždycky když koupím nový auto, tak jsou ty obrazovky nebezpečnější než konopí a alkohol, nejhorší je to prvních pár dnů, když se na displejích objevují různé kraviny doprovázené houkáním, bimbáním či pípáním, když se tím snažím pak něco ovládat, tak je to nebezpečný, ale jak si na to zvyknu, tak už zase moji reakční dobu víc zpomaluje alkohol a konopí

0 0
možnosti
Foto

No jo - lidé vymýšlejí takové věci aby se ukázali co zvládnou a o ostaním nepřemýšlí. Řekne mi zde někdo kdo to prvotně přinesl na světlo světa? Byl to Elon Musk a ostatní ho kopírují nebo to bylo jinak? Nikdo jiný mě nenapadl a tím nemyslím osobu ale třeba automobilku. K tomu je potřeba také dodat - kolikrát za jízdy měníte nastavení klimatizace a nebo něco jiného. Není to tím, že opět se tím tabletem ovládají funkce k jízdě zcela zbytečné?

Druhá oblast, co aut týká, jsou snahy o autonomní řízení - tam si opět ajťáci chtějí nahonit svá ega a "žerou" jim to lidé líní i řídit auto.

0 0
možnosti
OU
Foto

P45a20v77e14l 27B80r69u67s

5. 4. 2020 10:31

zdá se to jako blábol, ale není. pokud mám zakázáno v ruce držet mobil i jen držet, jak je možné, že dotykáče, které jako mobil fungují stejně, jsou ok. stačí spárovat přes BT. něco na tom je, určitě nejsem zastánce telefonování při jízdě, hrozně mne to irituje. ale tohle má některé podobné rysy. je to taková řekněme složitější situace ;-D

4 1
možnosti
MF

Budu kupovat Kamiq a bude to Ambition, protože jedině tam je klima na čudlíky.

3 1
možnosti
OU
MN

Stačí kompromis, fyzická tlačítka po stranách displeje, jak to mají bankomaty, nebo klasické mobily.

1 0
možnosti
OU
MB

Tak ne každej je takovej borec jako Vy a ne každé auto je tak uživatelsky přívětivé jako vaše.

2 0
možnosti
RK

Základní věci mají mít svůj mechanický ovladač.

17 1
možnosti
EK

však taky mají. ovládání hlasitosti rádia, ladění. příjem hovoru i klimu mám v novém oplu na tlačítkách. bohužel taky vypínání asistentů je na tlačítkách, navíc umístěných tak, že musím sklopit oči. to pak o vypnutí žádám spolujezdce.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...