Diskuze
Auta už zdražují o desítky tisíc kvůli pokutám za emise
Děkujeme za pochopení.
V89l55a43d26i33m19í45r 34F64i92b63i17g62e10r
EU se zničí sama. Ty pokuty jsou opravdu masakr a pokud dojde k drastickému navýšení cen bude menší poptávka po nových vozech. Automobilky klesnou a s nimi i národní státy. Pokuty asi oůjdou přímo EU a automobilky s mizivým ziskem budou danit méně a národní státy budou mít o dost nižší příjmy. Nemluvě o lidecha firmách na toto všechno nabalených.
J18i35ř70í 65S89c55h71w79a37c17h
Toyota některé modely zlevňuje a prodeje jí stoupají o desítky procent
V16l37a61d42i54m26í69r 58Š27ť45a62s47t88n58ý
Evropa se pod vedením rádoby osvícených euroblbečků honí za vlastním ocasem. Spoří desetinky gramů CO2 ve chvíli, kdy na druhé straně Země chrlí komíny tisíce tun denně nejenom CO2 docela volně do ovzduší. Navíc není vůbec jisté, jestli CO2 je skutečným viníkem globální změny teplot (není).
Výsledkem bude jen prohlubující se stagnace Evropy za rozvíjejícími se částmi světa a úpadek do chudoby pro naprostou většinu Evropanů.
V60l36a69d26i83s93l93a15v 11B28u94r15y20š93e45k
bude to tady blbý, protože se honíme za CO2 a na druhé straně Země to bude dobrý, protože se za ním nehoní
L36a82d62i48s36l87a71v 76K90a17l93o43u45s
Uzákonil bych, že každý majitel elektroauta musí mít vlastní elektrárnu. Tím by se vyřešil problém s přenosovou soustavou. Jdu si uvařit kávu z rychlovarné konvice a žádný elektromobilista mi v tom nezabrání.
V71l10a61d29i75s19l38a30v 39B87u85r43y12š15e19k
já bych uzákonil, že lidé s IQ nižším než 85 nesmí mít rychlovarný konvice
V66l36a43d32i34m31í43r 81F23i21b10i86g83e45r
Copak my ale Slováci by na propad výroby automobilů doplatili. Jejich ekonomiku to živí. Nevím ale mě posledních pár let přijdou nová auta dost drahá a když by se ještě zdražili o nějakých 50000 tak to bude zlé.
Stejně nevím jak to s těmi emisemi je. Četl jsem článek o novém Peugeotu 2008 a tam se rozplývali jak má diesel úžasnou spotřebu 5,6l. V techničáku je mírně přes 3 litry průměr. Takže to žere skoro 2x tolik než by mělo. To tedy znamená že to auto má spotřebu úplně stejnou jako stará auta ne li vyšší.
J61i31ř49í 57S31c15h48w98a28c94h
Auta s aerodynamickým odporem o na úrovni garážových vrat (no prostě SUV) dříve za 5,6 (v novinářském testu) určitě nejezdila.
J81a73n 16P48r96o29c46h31a78z14k49a
Ten SUV na fotce vypadá zezadu skoro jako moje Toyota Highlander.
F11r88a85n50t28i87š35e91k 67N17e47v38a21ř95i65l
Zdraží především elektřina - auto bude luxus a lidé budou jezdit dopravním prostředky.
V20l47a40d61i57s28l82a46v 62B76u88r31y82š43e87k
to zní dobře, dokonce tak dobře, že to nebude jistě pravda, hlavně abysme se dřív neudusili
V75l60a38d56i41m28í96r 79R39e69t88t15i97n11g68e17r
Ten stav kvůli elektromobilitě je tak tristní, že místo nového vozu jsem připraven měnit celé nové agregáty včetně motoru. Jen tak už mám možnost zajistit vůz jaký chci já a ne tlačený ekošílenci.
J49i65ř67í 65S19c93h36w51a38c63h
ano, 70 let stará kubánská amerika a uvnitř motor z žigulíka......
M36a19r61e96k 15J91a14n90e56č19k81a
Auta postupně od propadu cen v roce 2016 zdražují každý rok. Některé modely už i v segmentu B mají opravdu až hodně odvážné ceny. Nicméně na to je hned nemalá sleva, aby si to vůbec někdo za tu původní cenu koupil. Třeba teď v únoru jsem kupoval auto do rodiny, coby funglovku a sleva byla parádní od automobilky i od prodejce, takže bych to nepaušalizoval. Problém je si spíše v té dnešní nabídce vybrat, pokud člověk nechce dělat značné kompromisy z hlediska komfortu a příjemného posedu za volantem. Pokud výrobci citelně zdraží a zruší ony automatické slevy, pocítí to pak i na prodejích, takže to bude začarovaný kruh.
L78i76b67o40r 18M70o72u52č29k81a
tak , kdyz se zacinala prodavat O III, byla za 350 tacu ... za 330 byl facelift Yeti ... kdyz Yeti koncil, ten samy model se shnou vybavou byl v zakladu lehce nad 400 tacu ... a O III nad 450 tacu ... a to do toho zadna elektromobilita nemluvila. takze bych s tim zdrazovani kvuli pokutam moc nespechal. Konkurence je velika a ceny se daji v pohode udrzet
M54i36r33e62k 26G34a93j49e19r
Kvůli tomu, že pokuta je za nedodržení limitu za celou výrobní flotilu výrobce, tak pak zákazník zaplatí kolem 150 Euro (včetně marže a daně) navíc, bez ohledu na to, jestli si koupí úsporné auto, které limit splňuje nebo vysoké SUV, které to v žádném případě nesplňuje. Takže opět ti chudší a ekologicky smýšlející povinně sponzorují ty, co na spotřebu auta nehledí. A to říkám jako majitel SUV, který si to uvědomuje a nesouhlasí s tím.
J98i91ř15í 19S45e82h34n76a84l
Tak tohle neni predem jasny. Zalezi to na obchodni strategii vyrobce. Muze tu pokutu rozpustit mezi ruzny auta jak chce. Muze dat flat rate vsem stejne, pak je to jak pisete a cast pokuty za SUV zaplati nekdo jiny. Nebo muze pokuty uctovat presne kus od kusu jak si ktery auto zaslouzi. Pokuta je sice za cely fleet, ale jde jednoznacne rozklicovat na jednotliva auta. Ciste matematicky maji BEV pokutu zapornou, tedy muze vyrobce jejich cenu snizit.
Spis je problem s tim ze pokuty nejsou umerne ekologii konkretniho auta. Tim ze to je zavisle na hmotnosti, tak je to postavene na hlavu. Kdyby to s ekologii mysleli vazne, tak je ten limit jen jeden. Maly auta by mely sanci se do 95g vejit, velky ne a za ty by se platilo. Jenze to by se nelibilo nemeckejm automobilkam a Nemci vladnou Evrope. Takze pocud ekologie.
Jinak kdyz se vam to nelibi, pak nechapu proc dobrovolne jezdite neekologickym SUV, ktery je navic drazsi nez normalni auto, jak na porizeni, tak i na provoz. Me by do SUV nikdo nedostal. A to ne proto ze bych nemel na to si priplatit za auto i za palivo, ale proste stydel bych se tim jezdit (kdyz pominu dalsi technicky a financni aspekty).
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej rodinného domu, 105 m2, Pavlovice u Přerova
Pavlovice u Přerova, okres Přerov
2 290 000 Kč