Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Musíme být odvážní, říká tvůrce tabletu na kolech, nového VW golf

Velmi často používá slovo odvážný, v souvislosti s designem to může znít nadneseně. Klaus Bischoff to ovšem umí skvěle vysvětlit. Bez odvážných kroků, často proti proudu, by on a jeho nejnovější automobilové dítě Volkswagen Golf osmé generace nebyli tam, kde jsou. Bischoff poskytl iDNES.cz exkluzivní rozhovor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Golf generace IV. Co dodat. Mám pro takové to osobní a pracovní poletování jednoho z posledních kombíků téhle generace a nedám ho z ruky, pokud to jen půjde. Poskytuje přesně to, co člověk chce od auta. Jednoduchý, vztaženo k dnešním jezdícím playstation, spolehlivý, dobře ovladatelný. Kamarád, který se mi o něj stará, se pohybuje kolem aut už skoro 20 let a říká, že tyhle čtyřkové Golfy byly jedny z nejpovedenějších modelů aut. Občas je mají na firmě s nájezdy, které dnešní vozítka nedají ani ve snu.

0 0
možnosti

Dotykové displeje jsou podle mého názoru stejnou slepou uličkou, jako byly digitální tachometry a další budíky. Digitálně zobrazené číslo musí řidič přečíst a to zabere více času, než pohled na ručičku, u které má řidič v mozku tzv. zkratky - 50 je na tom místě budíku, 90 zas tam, takže už jen podle pozice ručičky řidič přečte rychlost rychleji. Rozdíl jsou sice jen zlomky sekund, ale na silnici je i tohle mnohdy až moc.

Stejně tak na display musí řidič číst, protože je tam pokaždé něco jinak, a potom se musí prstem trefit, což na okresní silnici typu tankodrom jde dost blbě. Za to u mechanického přepínače řidič ví, kde je, a zvládne ho přepnout i poslepu.

2 0
možnosti

Dotykový displeje jsou nesmysl, ale u digitálních zobrazení nesouhlasím. Naopak mnohem rychleji a hlavně pohodlněji vyhodnotím velké císlo, ať na hodinách, tachometru nebo jinde

0 0
možnosti

Mobil to ne, ale ovládat půlku auta dotykovým displejem to jo... Rv V tomto má nepřekonatelný interiér Audi A3.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  11:46

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...