Diskuze

Až boj s emisemi zdraží auta a protlačí elektromobily, dojde na sdílení

Většina majitelů využívá auto v průměru jen hodinu denně. Má smysl ho po zbytek času s někým sdílet nebo si ani svoje auto nekupovat a jen občas si ho vypůjčit? Šéf carsharingové firmy tvrdí, že sdílet má smysl, pokud ročně najedete méně než dvanáct tisíc kilometrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Chcete-li špinavé smradlavé a propocené auto po někom, jděte do toho.

0 0
možnosti
ZP

Sdílené auto je něco jako sdílená manželka.

0 0
možnosti
PM

"Většina majitelů využívá auto v průměru jen hodinu denně. Má smysl ho po zbytek času s někým sdílet nebo si ani svoje auto nekupovat a jen občas si ho vypůjčit?"

......

To jsou jen vlhké sny elektrohujerů a ekobláznů. Taková auta jsou do tří až čtyř let zlikvidovaná. Navíc nebudou dostupná ve špičce. A když vidím, jak spousta lidí jezdí, tak bych svoje auto do carsharingu nenabídl ani omylem.

Jak říká klasik, žena, kůň a dýmka se nepůjčují.

0 0
možnosti
JK

J72a52n 57K83r82p15e53c

17. 4. 2020 20:33

boha jeho, a zase ty same nesmysly dokola. 1. sdilene auto - at uz to je cokoliv, najezdi na obsluhu stejneho poctu lidi vice kilometru a vice zatizi provoz nez auto vlastnene individualne. 2. auto zaparkovane pred domem nebo u prace neprodukuje CO2 provozem, protoze, svete div se, stoji. 3. v pripade povinneho carsharingu pro kazdeho na obsluhu stejneho poctu lidi behem dopravnich spicek potrebujete temer stejny pocet sdilenych vozidel jako je individualne vlastnenych. mimo spicku budou parkovat tyto vozy uplne necinne jako individualne vlastnene. carsharing neresei vubec nic. naopak je drazsi a mene spolehlivy nez individualni vlastnictvi.

0 0
možnosti
MT

Obavam se ze koronavirus byl ten posledni hrebik do rakve elektromobilu...

2 0
možnosti
JD

J72a21n 61D88l30o75u34h43ý

17. 4. 2020 12:42

Problém bude, když budou chtít všichni sdílet auto v tu samou dobu. (cesta do práce, cesta z práce, cesta na víkend... atd.)

1 0
možnosti
JD

J15a79n 25D74l76o15u30h44ý

17. 4. 2020 11:17

Nikdo tady to vase sdileni aut nechce. To si jenom automobilky vykreslily dalsi "neexistujici" trh s auty, aby mohli vyrabet. A v duchu eko-pokroku tleskame vyrobe zbytecnych aut. Vsak se dnes ukazuje, ze kdyz tovarny stoji, ze jedine komu to vadi jsou samotne automobilky.... Realna poptavka po autech (ti co opravdu potrebuji vymenit vuz) je mensi nez kolik realne tech popelnic vyrabi. R^ Ja nikdy do sdilenyho auta nesednu. Uz jenom kvuli tomu, ze kazdy ma uplne jine hygienicke navyky a troufam si rict ze takove sdilene auto na tom bue vzdy hure nez sedadlo v tramvaji ;-D

3 0
možnosti
TZ

Jojo, půjčit si na pár dní elektroauto, zvlášť u nás, to bude ten správný adrenalin, který začne např.tím, že si vůz převezmu po nějakém dobytčeti, pěkně vyuzený a s plnymi popelníky. Krom jiného.

4 0
možnosti
RP

Jde spíš o to, sebrat lidem svobodu. Svobodu rozhodování, svobodu pohybu. Sdílení ani jedno nedává, bude se to muset někde evidovat, účtovat, nejlépe u nějakého "nestranného googlu v cloudu", aby se data dala díle využít/zneužít.

2 0
možnosti
RP

Pokud někdo najede méně než 12 tis. km, tak v podstatě auto nepoužívá. Spíš by mě zajímal model carscharingu pro mých 40 - 60 tis. km.

0 0
možnosti
MS

Pokud bych jezdil autem pouze do práce (veřejná doprava je u nás v podstatě nepoužitelná), pak bych najezdil s bídou 8000 km (nejezdím do práce denně). A nedovedu si představit, jak bych u nás ve vsi mohl využít carsharing.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!