Diskuze
Až boj s emisemi zdraží auta a protlačí elektromobily, dojde na sdílení
Děkujeme za pochopení.
M87i45l84o56š 43T19r76p74i36š72o37v45s42k94ý
Chcete-li špinavé smradlavé a propocené auto po někom, jděte do toho.
Z85d93e87n14ě49k 32P72a32v71l73i94š
Sdílené auto je něco jako sdílená manželka.
P87e11t49r 91M67i56c29h67a27l
"Většina majitelů využívá auto v průměru jen hodinu denně. Má smysl ho po zbytek času s někým sdílet nebo si ani svoje auto nekupovat a jen občas si ho vypůjčit?"
......
To jsou jen vlhké sny elektrohujerů a ekobláznů. Taková auta jsou do tří až čtyř let zlikvidovaná. Navíc nebudou dostupná ve špičce. A když vidím, jak spousta lidí jezdí, tak bych svoje auto do carsharingu nenabídl ani omylem.
Jak říká klasik, žena, kůň a dýmka se nepůjčují.
J72a52n 57K83r82p15e53c
boha jeho, a zase ty same nesmysly dokola. 1. sdilene auto - at uz to je cokoliv, najezdi na obsluhu stejneho poctu lidi vice kilometru a vice zatizi provoz nez auto vlastnene individualne. 2. auto zaparkovane pred domem nebo u prace neprodukuje CO2 provozem, protoze, svete div se, stoji. 3. v pripade povinneho carsharingu pro kazdeho na obsluhu stejneho poctu lidi behem dopravnich spicek potrebujete temer stejny pocet sdilenych vozidel jako je individualne vlastnenych. mimo spicku budou parkovat tyto vozy uplne necinne jako individualne vlastnene. carsharing neresei vubec nic. naopak je drazsi a mene spolehlivy nez individualni vlastnictvi.
M56i48r97e55k 39T18u94r49e94č32e79k
Obavam se ze koronavirus byl ten posledni hrebik do rakve elektromobilu...
J72a21n 61D88l30o75u34h43ý
Problém bude, když budou chtít všichni sdílet auto v tu samou dobu. (cesta do práce, cesta z práce, cesta na víkend... atd.)
J15a79n 25D74l76o15u30h44ý
Nikdo tady to vase sdileni aut nechce. To si jenom automobilky vykreslily dalsi "neexistujici" trh s auty, aby mohli vyrabet. A v duchu eko-pokroku tleskame vyrobe zbytecnych aut. Vsak se dnes ukazuje, ze kdyz tovarny stoji, ze jedine komu to vadi jsou samotne automobilky.... Realna poptavka po autech (ti co opravdu potrebuji vymenit vuz) je mensi nez kolik realne tech popelnic vyrabi. Ja nikdy do sdilenyho auta nesednu. Uz jenom kvuli tomu, ze kazdy ma uplne jine hygienicke navyky a troufam si rict ze takove sdilene auto na tom bue vzdy hure nez sedadlo v tramvaji
T55o64m49á66š 77Z85e26m55á55n42e71k
Jojo, půjčit si na pár dní elektroauto, zvlášť u nás, to bude ten správný adrenalin, který začne např.tím, že si vůz převezmu po nějakém dobytčeti, pěkně vyuzený a s plnymi popelníky. Krom jiného.
R40u96d27o61l96f 86P60e16k61a89r
Jde spíš o to, sebrat lidem svobodu. Svobodu rozhodování, svobodu pohybu. Sdílení ani jedno nedává, bude se to muset někde evidovat, účtovat, nejlépe u nějakého "nestranného googlu v cloudu", aby se data dala díle využít/zneužít.
R68u63d16o80l20f 80P76e33k32a77r
Pokud někdo najede méně než 12 tis. km, tak v podstatě auto nepoužívá. Spíš by mě zajímal model carscharingu pro mých 40 - 60 tis. km.
M33i86l59o92š 39S81e23t87í86k
Pokud bych jezdil autem pouze do práce (veřejná doprava je u nás v podstatě nepoužitelná), pak bych najezdil s bídou 8000 km (nejezdím do práce denně). A nedovedu si představit, jak bych u nás ve vsi mohl využít carsharing.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!