Diskuze
Bez demontáže. Vyzkoušeli jsme rychlé čištění filtru pevných částic
Děkujeme za pochopení.
J72i64r86k19a 83B59r55i70c98h24t11a
Jak ekologické, takže všechna ta špína a karcinogenní částice se spolu s další kdo ví jakou chemikálií vyfouknou do vzduchu který dýcháme. Ty filtrey jsou pak k ničemu když se zachycený částice nespálí. Zajímavý podnět pro inspekci životního prostředí.
P30e67t19r 64P69a73c54k35a
Jestli tomu dobře rozumím,tak jste udělali test chemického čištění filtru ve chvíli, kdy ještě nenastoupil proces normálně prováděný samotným autem. K čemu je takový test dobrý? Takhle přece nebude nikdo filtr čistit. Zajímavé by bylo, jaké možnosti skýtá např. tato chemická metoda ve chvíli, kdy z nějakého důvodu dojde k zaplnění filtru a elektronika vůz odstaví. V mém případě stačila závada tlakového čidla a vůz nezačal vypalovat. Co pak?
L87a19d70i23s95l40a62v 65K49v20a75s31n58i95č65k83a
A nakonec musí ujet skoro dvacet kilometrů. To už můžou rovnou ujet třeba těch kilometrů rovnou třeba stovku a bude to jistý běžnou regenerací s tím, že stále ušetří pár tisícovek za "chémii", které zbydou na včasnou výměnu motorového oleje. A že ty zachycené srágory nespálí, jestli jsem to dobře pochopil, ale vlastně jenom vytlačí někam ven během jízdy, to moc eko taky nebude. Nebude to nějaký polský vynález ? Mně se zdá, že vydavatelem Motoru je někdo z Polska, tím by se to všechno vysvětlilo. To čištění DPF se dělá, až když ho ůplně zaplní ty pevné zbytky co se nepodařilo zplynovat, to si myslím já.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha