Diskuze
Srovnání dojezdů elektromobilů: doba letí vpřed, 200 kilometrů je základ
Děkujeme za pochopení.
T88o86m54á70š 58K30r51i56s23t
Pracuju ve firmě která dodává stroje poháněné bateriemi, které jsou o několik let napřed než elektromobily a můžu říct, že využití u aut je zatím obrovskej nesmysl. Vždyť už v Londýně před více jak sto lety byly taxíky elektrokočáry a ty měli dojezd cca 40-50 km, to je za sto let minimální posun.
Z82d38e30n40ě81k 19P71a36v23l18i35š
V naší firmě každoročně obměňujeme několik vozidel, jsme nakloněni novým technologiím, ovšem koupit elektromobil na práci je pro nás ekonomický nesmysl. Malé dodávkové vozidlo koupím tak za 200 tisíc v naftě, jako manažer jezdím německým naftovým šestiválcem s dojezdem 1000 km. Vyměnit naftu za Audi e-tron?
To bych musel upadnout na hlavu, z výšky.
P94e13t89r 45Z71a30s36k82o91č20i54l
e-tron je nesmysl, máte si pořídit S 100D. Pak už nemusíte ztrácet čas takovými pitomostmi jako ježdění k pumpě. Jestli jste škrt na peníze, jak píšete, tak elektromobilem opravdu peníze neušetříte.
M53a97r11i65á84n 59M34a98r48k88o18v41i32č
Deklarovaný dojezd je jak deklarovaná spotreba....
P94e18t97r 67Z53a24s23k21o95č13i58l
Proč místo výkonu radši neuvádějí akceleraci 0-100km/h? Sice je pak Taycan pořád rychlejší, ale ten rozdíl 2.66 vs. 2.87 už není velký na to, že Taycan stojí 2x tolik ($187k vs. $100k).
V66i68l83é79m 36B85a68r90á28k
200 km? To měla normální auta roce1920.
Reálné dobíjení je 1 hod na 50-60 km. Dost tragické.
M74a85r83t17i16n 50K63a82r36á53s93e86k
Kde se s takovym "realnym dobijeni" setkal? To odpovida tak domacimu nabijeni (jak rychle mate "domaci tankovani benzinu"? "=D )
P67e49t62r 32P68a39u76l96u43s
To asi těžko. I 610 km dojezd je na spodní hranici dojezdu aut se spalovacím motorem. Který natankuju do minuty. Průměr je cca 300 km.
Koukám, že se změnil nadpis Původní byl něco o tom, že auta se spalovacím motorem, ztratila náskok
M97a26r74t54i71n 62K29a26r23á56s19e34k
Do minuty? To tankujete do auta hadici pro nakladaky? :-D
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...