Diskuze
V Česku je přes šest milionů aut, průměrné stáří poprvé přesáhlo 15 let
Děkujeme za pochopení.
S63t14a20n56i47s82l13a44v 65N86ý69v87l25t
Jestli to nebude tím, že 15roků stará auta vydrží mnohem víc, než ta elektronikou natřískaná. Já osobně budu svojí A6ku z přelomu století leštit do konce života.
M25a61r74t59i76n 30N34e13b13e35s40k93ý
Fakt je, že trend je takový,
že už se vyrábějí skoro už jen nafoukané malorážky
a vozy s normálními motory už jsou jen v ojetinách.
A98l65o49i93s 13J77i73n71d52r26a
za to muze zivotni uroven, ne dovoz ojetin.
Proste vetsina lidi na nove auto nema.
V14l89a13d38i38s28l67a81v 10B26u11r86y57š54e47k
což je divný, pokud by většina lidí kupovala nové auto po 4 letech, tak to většinu lidí příjde na míň peněz, než krabička cigaret denně a na tu má skoro každej
P37e38t94r 83Č59e77r79m62á47k
Nutno dodat že to opět jen ryze statistický údaj vycházející z dat registru - a ten je jak známo zaplevelený kvantama aut co jí jen uměle zatěžují (dávno neexistující, víkendová auta, youngtimery, auta posledního km atd). Průměrný věk aut v provozu je dlouhodobě kolem 9 roků a mírně klesá tím jak roste trh nových aut.
J26i62n49d62ř19i95c25h 71Š97k57o84p56e47k
Nesmysl. Z neexistujícího auta musí platit ručení, nebo chodit obnovovat depozit pro RZ. Takže takových aut už tam dávno tolik není.
Reálný průměr je hodně za 9 lety. Nemalou část aut v provozu tvoří např. jedničkový oktávky, které budou mít 10 let a víc. Další počty dělají fabie, taky žádný zánovní.
J91a16k44u30b 34F24e91i22f17a94r
Není se čemu divit. Nová auta stále zdražují a kupní síla je v průměru čtvrtinová oproti třeba Německu.
V56l63a50d44i75s67l66a35v 20B49u90r22y64š27e29k
a nebo to není tím, ale je to něčím jiným, že vlastnictví starýho auta tady výjde moc levně a tak se starých aut nikdo nezbavuje a někde mu stojí, tomu by nasvěčovalo i to, že aut přibývá, pokud bychom měli malé platy a auta se zdražovala, tak by jich nepřibývalo, ale ubývalo, když má 10 milionů lidí 6 milionů aut, tak to nevypadá, že by byli zbídačeni
P89e30t84r 24Z59a95c62h91r88d45l88a
Mohu srovnávat několik aut od nového Volva 60, přes 5 let starého Rapida po 18 starou Fabií. Dřív jsem měl 10 let starou Škodu 120 a to byl po deseti letech opravdu vrak. Když ale sednu do 18 let staré fabie, tak ten rozdíl mezi tímto autem a zcela novým není tak zásadní. Fabia najezdeno 240000km. Motoricky je stále ok. Startuje na brnknutí a má plynulý chod. Ani od motoru ani od převodovky se neozývají žádné podivné zvuky jak to bylo v autech vyrobených před rokem 1993-5 Sedadla jsou nepatrně horší oproti novým autům, ale stále dobře drží v zatáčkách. Servo je tužší než u nových aut, ale přesto funguje normálně. Zrychlení žádný zázrak, ale furt to stačí na normální jízdu, tak abych nikoho nezdržoval. Na dálnici to 130 dá ani se to nějak nezadýchá.
V49l38a52d64i69s34l19a67v 92B97u68r60y49š14e41k
pro mě je nejlepší auto po 4 letech střelit a koupit nový, mám ho v záruce a je to pěkný, na auto mám vyšší požadavky než aby na dálnici dosáhlo rychlosti 130 km v hodině, měl jsem nových aut už 12 a neměl nikdy s nimi problémy, jednou za rok do servisu a před STK ho pustit do světa
P31a73v16e56l 79B50r26u10s
já bych přidal ještě statistiku nákladních aut a jeřábů, co pracují na dálnicích. tam ten průměr je asi 70 let.
O44d93s17t96r57a97n92ě71n60ý 98U86ž28i38v81a54t79e65l
B27r74o87n84i42s65l47a32v 37G18a70b62r37y60š
Auto určitě není symbol zámožnosti a svobody. Znám několik lidí, kteří si ten pekáč vydržují, ale přitom se topí v dluzích a vlastně vydělávají jen na palivo. A dost věcí brečí, že musí nechat opravit to a tamto a že to stojí spoustu peněz.
A to už nemluvím o tom, že to zabírá zbytečně mnoho prostoru.
M68i10r36o17s60l62a84v 13S48i28n36d90e76l53a91r
Zamoznosti ne, svobody ano - přinejmenším v tom se rozhodnout, zda ho mít či ne. Co to je "mnoho prostoru" ?
M78i22r34o70s86l39a33v 14M85e28d
Já bych si klidně koupil nové auto, nicméně mám pocit, že auto, které by se mi líbilo, se už dnes nevyrábí. No ale zkusím to - pokud je zde někdo znalý, ať mi dá echo na menšího kombíka, s čtyřválcovým (pokud možno atmosférickým) benzínovým motorem (řekněme okolo 100 kW), manuální převodovkou, nepřeposilovaným řízením a dobrými jízdními vlastnostmi. Nechci v něm tablet místo poctivých čudlíků, jediný systém, který jsem ochoten vsáknout je ABS a jediný asisten příručka v kastlíku.
Š42i48m94o10n 73M83a27r38t50y37n34e93k
Proč atmosférický motor u kterého převažují nevýhody nad výhodymi proti menšímu turbomotoru? Ten výkon 100 kw a 170 Nm Vá mdá dneska v pohodě turbomotor o objemu 1,2 - 1,4 litru (s menší s potřebou a s lépe využitelným průběhem výkonu).
Š23i18m82o34n 24M35a69r58t51y88n93e40k
To průměrné stáří je dost ošidná věc. Hodně ho zvyšují různí veteráni nebo skoro nepojízdná auta, které majitelé z různých důvodů drží na značkách.
Já mám třeba průměrné stáří vozového domácího parku přes 11 let, ale ten průměr táhne dolů yougtimer starý 30 let.
V57á95c45l90a49v 31P45o94u50s88t28k23a
Veteráni na veteránských značkách se do běžné statistiky nepočítají a nepojízdná auta už nikdo nedrží na značkách kvůli povinnému ručení.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!