Diskuze
Škoda Octavia Combi vs. Volkswagen Golf. Koncernovou bitvu rozhodl design
Děkujeme za pochopení.
T94o48m88á50š 34P89a71j15e47r
Škoda Fabia rok 2019: 21080, Superb: 6760, Octavia 25834. Kdežto SUV Škody: Karoq: 6548, Kodiak 6227. Tolik k vašemu "sedan je minulost". Na druhou stranu ten motýlek vám sluší, ne že ne.
P50e60t74r 23Č45e67r29m62á39k
No dyť ani jedno není sedan, tak v čem je problém?
M20i23r81o58s56l74a46v 55S43t66e28i75n88e69r
Zrovna Kodiaq není nijak zvlášť originální, vypadá jako všechny ty nudné barokní bedny, jako X3, X5, Q3 nebo Q5 a také nic podstatnéhokromě potenciálně nespolehlivé elektroniky nenabízí navíc. Třeba to nejnutnější, jako navigaci, nabízí jenom za opravdu tučný příplatek. Škrabky na led nebo skládací deštník mám i v Yeti, ovšem ne od Škody.
Oktavia je zde výjimkou, je stejně jako Fabia velmi úspěšná na trzích, kde je velká konkurence. Úspěšnější než Golf nebo Polo.
Ve světě je mimo Čínu sedan už minulost. Pro Škodu by to byla jenom ztráta , vyrábět špatně prodejné sedany.
T47o50m11á58š 71P91a82j18e68r
Škoda Fabia rok 2019: 21080, Superb: 6760, Octavia 25834. Kdežto SUV Škody: Karoq: 6548, Kodiak 6227. Tolik k vašemu "sedan je minulost". Na druhou stranu ten motýlek vám sluší, ne že ne.
O43d51s61t81r66a39n92ě58n52ý 25U70ž80i89v73a60t89e36l
J71a44n 18H56u69t55a12ř
A tak za nejškaredější Oktávku pořád beru čtyřočko.
O18l42d46ř18i65c83h 70K65o23l49á66ř
Možná jsem to špatně postrehl, ale proč se testuje sedan vs combi?
P58e36t54r 54Č71e72r46m42á15k
Kombi vs hatchback, ale to je detail. Je fakt že z hlediska toho článku je to tak nějak jedno, ten to řeší spíš filozoficky a pak to naopak dává rozum - octavia se prodává více jako kombi, golf jako hatchback, v těchto karosářských variantách také oba modely přišly první na trh.
P12e80t41r 23H81o70l87e73č52e42k
Já už od sebe ty škodovky přestávám rozeznávat
J30a88n 65K66r41p84e54c
no ja nevim, ani jeden design neni zepredu nic moc. golf je nuda k pohledani a na octavii obslehnuta maska chladice z KIA a jeste z kazde jeji strany chybi kus narazniku.
A39n39t26o92n49í12n 34S40e84b97e67r61a
Golf porad stejne nudny a oktavka je nejosklivejsi v historii. To uz je lepsi ojety superb nebo A5 za 600 tisic.
V25l42a23d68i36m29í52r 16H91a69v22r68á27n85e45k
Luxus pro masy?.......
M60i81l13a35n 72K71o33l41á57ř
Tady si ty ceny a parametry hezky nastavili, aby byly srovnatelné. Nevím, jak je to dneska, ale když jsem se před pěti lety rozhodoval mezi Golfem Variant a Octavii, tak při shodných parametrech byla všude Octavia nejméně o 100 tisíc dražší. Musel bych být blázen, abych si ji kupoval, když za ještě nižší cenu můžu mít VW. Ty ceny jsou šílenství.
T57o58m92á28š 63P34a80j43e26r
Design obou aut se mi nelíbí. Je to ten styl "neurazí, nenadchne", prostě funkční krabice. Včera jsem jel Karoqem z Prahy 8 na Prahu 4 a zkoušel hlasové ovládání navigace. I přes zácpy všude jsem dříve dojel, než se mi podařilo navigaci nastavit. Chápu, je to softwarově těžká úloha, oceňuji alespoň snahu. Možná to má nějaké využití, když člověk jede sám. Nějak se snad časem naučí, jak má mluvit správně, aby ovládání bylo funkční. Auto bylo v max výbavě, cena cca 900 tis, což není úplně málo. Co se mi opravdu nelíbilo je sklon displeje digitálních budíků. Je jakoby příliš svisle, úhel mi naprosto nevyhovoval. Je mi líto, že si lidé tak málo kupují Alfy, Mazdy, Jaguáry. To jsou auta, kde i vzhled hraje významnou roli. Mazda je levné auto, není dražší než Octavia a navíc může být i jiná než stříbrná. I ta Alfa jde sehnat za dobrou cenu. Jaguár ne. Příplatková barva za 320 tis, kola za 80 tis. No nekupte to. :-)
A91n70t67o67n64í70n 36S25t44e65d69i26n56a
Mazda se bude nálepky "auta, které zrezne ještě v záruce" zbavovat dlouho a těžko. Jak je to ted s cenami ND netuším, ale před deseti lety stály o třetinu víc na srovnatelného forda.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...