Diskuze
Tajný plán na oživení autoprůmyslu: EU chce nalít miliardy do ekoaut
Děkujeme za pochopení.
F89r62a40n91t35i94š51e32k 76B37ě14l84o19v77s65k75ý
Už jenom doladit kde vzít ty prachy, ale úředníci v Bruselu nikdy neřešili jak peníze vydělat ale utratit.
Z48d68e98n75ě76k 73P11a20v60l25i71š
Je zvláštní, že na hovadiny peníze jsou. Mám za to, že aby někdo byl úředník, potažmo euroúředník, musí mít dostatečně dutou hlavu. Dutá hlava má velkou výhodu, úředník se nemůže utopit.
M16a47r89t22i97n 18K83a27r88á98s29e52k
No ono ale o rozdelovani stamiliard nerozhoduje zadny urednik, ale primarne evropska rada/rada EU .... coz jsou proste jen premieri ci ministri vlad jednotlivych zemi...
P83e40t58r 23H87a39r80i73p79r78a26s38a46d 90H86a10j92i48č
Ten plán vůbec není tajný a není to ani plán. Spíš jen návrh. Ale dává mi to větší smysl, něž rušit emisní limity.
M86a39r28c25e45l 19S54u91p
To je jako když se vrátíte domů s tím, že Vás vyhodili z práce a musíte se nyní živit brigádama za třetinový příjem, který asi nebude ani stačit na provoz domáctnosti. No a Vaše velmi rozmazlená žena trvá na tom, že ta jachta co provozujete je příliš malá a ža ji nyní musíte vyměnit za mnohem větší a luxusnější.
Je jasné, že nyní by se hodně hodilo, aby EU vycouvala ze svého zběsilého boje proti CO2. Ekonomika by se mohla, alespoň trochu nadechnout. To však EU rozhodně neudělá. Naopak utáhne v tomto směru šrouby.
M69a70r32t88i63n 79K13a55r37á66s59e70k
Nazvat pracovni dokument (zjevne verejny) evropske komise "tajným plánem" je teda fakt novinařina jak noha :-D.
Mimochodem jak dopadla před pár lety dle naších novinářů "hotová" věc, že nám chce EU omezit výkon rychlovaných konvic aby to přineslo úspory? :-D
M38a59r27c55e72l 83S49u91p
Vždyť to stejnak bude ve finále jezdit v Německu na ten ruskej plyn. Ty přenosy způsobí, že to z hlediska vypouštění CO2 bude horší než u klasických aut, které vyráběli před 20-ti lety.
Ti němci mají v nátuře všechno dotáhnout do úplného apokalyptického konce. Možná přišel už čas, zase písknout na američany, aby je zase dali do latě.
P45e48t62r 37B42l69á48h15a
Německý energetický mix v tomto roce k 21.5.:
1. Vítr = 33%
2. hnědé uhlí = 13%
3. JE = 12%
4. Plyn = 11%
5. Slunce = 10%
6. Biomasa = 10%
7. Černé uhlí = 6%
8. Voda = 4%
OZE celkem = 56%
P29a50v31e19l 37S21c72h51e61l68l62e
Proboha to je tak těžký pochopit, že pro naprostou většinu lidí je auto na prodlužku úplně k ničemu? I kdyby ho rozdávali zadarmo tak dokud nebude vyřešeno nabíjení ať už někde na ulici nebo formou nabíjecích stanic, kdy za pět minut nabijete na 500-700 kilometrů tak je masivní podpora tohoto zcela minoritního segmentu autoprůmyslu ekonomický zločin. A pokud to někdo nechápe tak ho nejdřív vzít po hlavě násadou od krumpáče ať se mu rozsvítí a pak mu ten krumpáč vrazit do ruky, aby dělal pouze to na co intelektuálně stačí....
J56i31n18d94ř55i93c40h 96Š39k68o71p20e13k
Když bude reálný dojezd elektroauta v zimě aspoň 500 km a nebude stát X násobek klasického auta, tak pro dost lidí by to bude vyhovující a nebude jim vadit třeba ani nabíjení 10 h
I20v59a21n 92P52e27t43r79í15k
Auto s nulovýmy emisiami?A čo emisie pri výrobe auta a emisie pri výrobe elektrickej energie pre pohon toho vozidla?
J48i46n11d55ř44i30c15h 38Š59k93o56p40e28k
Prostě co se nehodí, to se ignoruje. Normální přístup populistů
P46e14t68r 68L91á64z95n11i45č74k18a
Ale vlastně se těm diskutérům nelze divit. Když se objevily první automobily, vzzkové si také vyprávěli, že je to naprostý nesmysl, něco tak drahého a nespolehlivého se přeci nikdy nemůže rozšířit..
P44e43t28r 14M86i50c38h40a97l
A ono se to uchytilo, rozšířilo, koňskou dopravu téměř vytlačilo - a bez dotací. To jsou věci, co?
P92e52t16r 57M47i48c97h37a94l
Aha, takže já budu platit daně na to, aby si někdo mohl koupit elektromobil slevněný o 100.000? Takže ho bude stát "jenom" 900.000? Tak to jo, to je super.
V90á85c54l91a83v 74Š88t83e58m50b24e18r47a
Ale on to stejne nikdo kupovat nebude, bude jen par jedincu co tomu fandi a muzou si to dovolit, ale ze by se vsichni na to vrhli jak na akce v kauflandu to neee...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...