Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Elektromobilu je nejlíp ve městě. Zkoušeli jsme spotřebu couráním Prahou

Elektromobily mají největší spotřebu elektrické energie při vysokých rychlostech, a proto se při debatách o dojezdu nejčastěji řeší právě spotřeba na dálnici. Kolik toho ale elektrické vozidlo ujede v čistě městském provozu? Sedli jsme do nového Renaultu Zoe a celý den jezdili křížem krážem po Praze, abychom to zjistili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně rozumný test, který posuzuje elektromobil v prostředí které je pro něj nejvhodnější.. Myslím že dosažený dojezd 400 km je úžasný a městské auto nepotřebuje víc. U ZOE vše ještě podpořeno nejvýkonnější AC nabíječkou na trhu a rozumnou cenou...

0 0
možnosti

Novináři už jsou dobře ideologicky zmasírováni nebo mají v hlavě slámu, když u technické diskuze o strojírenských a metalurgických technologiích při místopisném porovnání dvou skupin automobilů tj. asijských a evropských považují porovnání technologií a jejich technické kvalitativní zhodnocení za neslušné a vulgární. 8-o

0 0
možnosti

P16e41t64r 16B64á32č26a

27. 5. 2020 21:44

Nemluve o tom, ze jedno elektroauto vedle druhyho jsou tak neskutecne odporny obludy, ze i trapna skodovka se svym tucta designem vedle toho vypada jako solidni auto.

0 7
možnosti

P66e67t44r 86B73á16č15a

27. 5. 2020 21:42

Elektromobilu je nejlip v propadlisti dejin

1 8
možnosti

Hodně rozšířené prvky na Zemi jsou prý Vodík a Uhlík. Takže to máme základ na materiál a pohon. Tak proč už nejsou karoserie s uhlíkových vláken a pohon na vodík? Kdyby se začal vyrábět opravdu ve velkém cena by měla klesnout na přijatelnou mez. A nebo ne?

2 2
možnosti

Tak tomu vodíku holt brání fyzika a nízká účinnost výroby.... Dneska ani v teoretické rovině neumíme dosáhnout toho aby třeba auto na vodík nepotřebovalo 3* tolik energie co auto na elektřinu ....

3 0
možnosti

Z ekonomického hlediska je ZOE totální nesmysl. Miniauto ZOE ceníkovka od 835.000 kč, když zůstanu u RENAULTU podobné vozidlo CLIO, případně CLIO GRANDTOUR ceníkovka 265.000/296.900. Na jakou cenu vyjde jeden kilometr včetně amortizace?

6 0
možnosti

Dobře napsaný článek. Zoe není úplně moc úsporný, ale i tak, není to tak špatné jezdit po městě bez lokálních emisí se spotřebou asi 12kWh/100km. To odpovídá energiii, která je v 1l benzínu.

4 1
možnosti

M31a69r10i95a25n 84K59r43a78l

27. 5. 2020 18:12

9kWh je v litru benzinu.

1 0
možnosti

Zoe žere jako tank. Hyundai Ioniq ve městě 9.8 a mimo 11.1 kWh / 100 km. Dálnice tak maximálně 17. Vůbec necítím, že by mě baterka nějak omezovala, spíš naopak - nemusím na pumpu, každé ráno mám plnou. Pro rejpaly - najezdím kolem 60ti tisíc km ročně. Když náhodou jedu nad dojezd auta, nabiju za 25 minut do 94 % a jedu dál, to není problém.

0 0
možnosti

Já si zkoušel ve městě Škodu Citigo iv a musím říct, že to nebylo špatné. Bylo to jako jet s autem, který má automat. Asi minutu trvalo, než jsem si navyknul na novou technologii co znamená "ready" atd. a jak to celé nastartuji. Ted jsem ve fázi, že se mi nechce kupovat nový spalovací vůz, kdy jeho výměnou nic nezískám a tak si cca 10 let počkám na novou technologii. Pak je dost pravděpodobné, že to bude použitelnější i v jiných modelech.

6 0
možnosti

Teda to jste objevili Ameriku. Škoda, že nikdo z redakce nemá ani střední školu technickeho zaměření, jinak byste znali pojem účinnost která by Vám toto vysvětlila :)

0 3
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...