Diskuze
Manuál začínajícího veteránisty: škody mají potenciál, vzácnost připlatíte
Děkujeme za pochopení.
J18a43k89u53b 67Z45o93u48b78e24k
Preferujte předfaceliftovou verzi s nízkou maskou, která lépe vypadá a jednou bude cennější. Jsem opačného názoru. Předfacelift je v podstatě favorit. Výrazné změny u Felicie jsou u faceliftu. Jízdní vlastnosti, tuhost podvozku a celé karoserie, proto se jí také říká zesílená kastle.
V92í59ť91a 91K79r35u30t38i44š
Sice názoru opačného být můžete, ale k zesílení karoserie Feldy z puvodniho "měkkého" standardu Favoritu došlo už v roce 1996 (zakázkově dle výbavy od 1995), v tom roce taky bylo nahrazeno jednobodové vstřikování vícebodovým u 1.3 motoru.
V roce 1998 došlo už jen k "obyčejnému" vizuálnímu faceliftu.
J21i36ř78í 58K97o56č86í
Tyhle články jsou nesmysl a nic společného s veteránstvím nemají . Ani se nedivím klubům co v poslední době dělají srazy do roku výroby 1945 .
P24e74t42r 47Č58e28r80m19á62k
To je zas druhý extrém a často velmi podpásovka, model z 60-70let je často zajímavější jež předválečná tuctovka. Také se od toho rychle upouští, škodí to vlastně všem.
V61í50t 34K48u80č62e95r17a
Do Škody bych teda určitě nešel. Okoukané, profláknuté.
H68o19n62z65a 25T39a78r
Jak pro koho
Problém je, že bývají napadeny kutilem a to historickou hodnotu vetrána vlastně snižuje
Základ je mít garážové stání
Nejhorši je koupit "vetrána" a nechat to rezavět pod okapem
Pokud nemáte zajišteno garažové stání Tak investice do "vetrána" postrádá smysl.
J96i16ř20í 93Z69ý88k17a
pro začínajícího veteránistu bych doporučil spíše auta, kde není problém sehnat díly, případně celé skupiny dílů (motor, převodovka), a zároveň aby šlo o auta která jsou v kurzu, ale bylo jich tolik, že nejsou extrémně drahá. Takže Citroën 2CV, Brouk, Mini, Triumph Spitfire, Fiat 500, 124 Spider atp.
Ze Škodovek fakt jedině kupátka, případně nějaké speciální modely. Porevoluční Felicie v dieselu hodně dlouho veteránem nebude.
J26i63ř49í 60Z22ý42k73a
a ještě jedna rada - pokud jste leví, nemáte vybavení, znalosti, nechcete se v autoopravárenství angažovat, kupte si hotové zrenovované auto. Shánět lidi, firmy na renovaci je nesmysl. Nejsou, nebudou. A když už někoho seženete, máte 75% šanci, že to zmastí.
M97i25c66h75a93l 19F15r39ý73d81a
110 R coupé nebo 1000 (1100) MBX nic???!!! No hlavně, že je zde uvedený novodobý Superb neboli čínský passat.
J50i76n86d77ř68i58c59h 12L67n43ě31n73i98č68k91a
Z uvedeného souboru mají smysl tři opravdové veterány, Favorit z počátku výroby a Felicia Fun. Jinak si osobně troufám tvrdit, že časem bude historicky přece jenom hodnotnější Felicie (ale i Fabie) s, ve své době už poněkud atypickým, Škodováckým OHV s třikrát uloženou klikovou hřídelí, ale s moderním vstřikováním, než Volkswagenovská 1.6i, která se přece jenom montovala do vícero modelů.
Jo, a ještě jeden tip mi tam chybí, když už je tam novodobý Superb. Octavia I RS, která nebyla postižena tuningem.
T60o27m31á26š 23L44e94t87a93v20k46a
Superb první generace jako výhodná investice? Jo, možná. Strčit to někam do kůlny a třicet let počkat.
P98e48t45r 69Č19e66r42m38á53k
A tak jako tip na to někde sehnat l&k 2.8 V6 je to lepší než doporučovat felicii glxi... Protože je fakt že ten sup byl ojedinělý - technika audi v kabátě škody, motory podél, opravdový šestiválec atd, o tom si dneska může nechat zdát i vw, natož škodovka.
R91o12m39a57n 15K89r58a53t98o52c33h26v97í83l
To je jenom taková doba, že Felicia (ta nová) je veterán.
I90g82n22á59c 46D54i87v91i66š
Myslíte, že s časem bude její hodnota klesat? Tak 10-15 let zpátky se vyhazovaly Fiaty Uno a stodvacítky s tím, že je to bezcenný šrot a dnes?
V59l21a65d97i33m63í41r 69K24r98u58p87k73a
V celém článku jsem zaznamenal jen tři skutečné veterány - Felicie (původní), 1202 a Octavie (původní). Vše ostatní jsou tuctové plechovky, které veteránská obec nemůže nikdy vzít vážně. Úplně stačí, když bude jeden kus v továrním muzeu. Už aby opět FIVA zvýšila i věkový limit.
P33a85v51e88l 50O85t30i11s63k
To jste napsal tak trochu nesmysl, samozřejmě že je veteránská obec vezme vážně, jen si musíte nějakou dobu počkat, byly doby kdy i původní Octavie byla jen starý křáp. Ano těch aut se tehdy vyrábělo méně, všech aut se vyrábělo méně, jenže výroba rostla a roste. Jasně některé modely jsou časem cennější než ty druhé, to je jasné a to platí u všech veteránů a je tomu tak z mnoha důvodů. S tím zvýšením věkového limitu bych souhlasil, jenže třeba ta Š120 před modernizací má dnes už skoro skoro 40 od ukončení výroby.
J12i77r36i 53F81i90n97k
By mě zajímalo za kolik se ty škodovky skutečně prodají ale že je to za ceny požadované v inzerci, tomu moc nevěřím.
I když.. nostalgie zafungoval může.
Ona ta nostalgie je jediné co k tomu může vést, protože jinak ta auta byli křápy už jako nová. A hlavně jim chyběly nějaké omezené edice a motorizace. Prostě všechno jsou to tehdejší tuctový, jen si někdo myslí že když to zrenovuje tak je to youngtimer na úrovni V8 Mercedesu.
Ale není a nebude, prodávat a renovovat se to bude jen u nás a možná na Slovensku, jinde po tom nestekne ani pes a dívali by se na to jen jako kandidáta na šrotoviště.
V71o35j55t78ě91c54h 74T87o91r55á82č
Nemas pravdu, veteranske skodovky se prodavaji i do sveta a opravdu uz stoji tyhle penize.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...