Diskuze
VW chce ukončit spory. Majitele vozů s cinknutými TDI v Německu odškodní
Děkujeme za pochopení.
J36i42ř34í 88V86e17s96e74l88ý
V USA mají lepší zákony, tam platili VW lidem už hodně, v Evropě je to jinak.
P66e92t27r 58P60a11ž33o57u96t
Mě spíš udivuje, že se pořád mluví jen o VW. Přitom když celá dieselgate propukla tak se překračování norem prokázalo i u ostatních značek v čele s francouzskou trojkou Citroen, Peugeot, Renault a nějak mi přijde že to utichlo. Se jim to povedlo zamést pod koberec či co?
P69e38t29r 32H39a24r36i42p13r25a29s93a84d 26H38a31j95i63č
Nejvíc Fiat. Některé modely překračovaly normu NOx 10x.
M70i38r35o92s21l49a87v 17S65t51e90i49n18e47r
Negativní důsledek toho softwaru v E189 je v tom, že kvůli bashingu proti VW byli postiženi i majitelé vozů s tímto softwarem, kupci se těm vozům vyhýbají a tím klesla cena ojetin.
Po updatu se ukázalo, že zejména EGR agregáty jsou přetížené, obě klapky i chladič mají zkrácenou životnost a nejsou nijak levné. To se projevilo ovšem až po ujetí delší trati.
VW by si býval ušetřil mnoho žalob, kdyby včas zareagoval zvýšenou kulancí na ta emisní zařízení. VW přesto neztratil důvěru zákazníků, diesly jdou jako vždy velmi dobře. S elektrikou zatím i přes šílené dotace žádnou medajli nevyhrají.
P36e48t45r 18Z18l13á12m20a62l
Ja mam Superb II, dle vin kodu spada mezi vozy dieslgate, a ja jsem si blahove myslel kdyz jsem ho kupoval, ze bude ekologicstejsi a ono nic, citim se podvedeny jako ten nemecky duchodce, doufam ze to v CR taky vyhrajem.
J13i80ř54í 93D81o75l88e36ž63a47l
Chcete být ekologičtější- choďte pěšky. Cítím jen dalšího vyčůránka co si na něco hraje a místo argumentů umí jen mínusovat.
J28i71ř75í 26D78o44l32e57ž83a51l
Naprosto adsurdní. Poškození jsou ti co musí dýchat znečištěný vzduch (nad limit) a né majitelé těchto aut (znečišťovatelé). Kdyby se zákázalo tyto auta provozovat tak chápu nárok na odškodný a bylo by to vcajku.......
P81e66t45r 80Z30l23á92m60a60l
A to minus je za to ze majitele nejsou poskozeni, ztrata vykonu po oprave neni snad poskozeni majitele.
J80i88n39d93ř92i35c89h 62L64n84ě70n84i17č76k68a
Byť sám jsem fanoušek do VW, tak tady Volkswagen vůbec nelituju. Hráli si s čísly a přišlo se na to, tak musí platit. Pro jiné automobilky platí stejné emisní normy a přesto to zvládly buď bez speciálního softwaru, nebo svoje metody umí lépe kamuflovat.
J90o39s68e79f 61V78a12l49a
Fiat, Volvo a BMW to delali zrovna tak. A urcite i dalsi firmy. A urcite se k tomu ted nebudou hlasit.
L74a72d36i46s94l67a23v 70H85o10r53n89í
Pro koupi automobilu může být 1000 důvodů, ale argumentovat tím, že emise možná byly 98 když měl být 91 jako důvod pořízení nebo nepořízení je na Chocholouška. Nicméně skvělý důvod jak se zbavit starého auta za cenu nového.
D85a83v50i96d 67Z30a86j78d45á95k
Ale VW ty motory pouziva dal. Proste nejde udelat cisty diesel. V podstate to tak delaji vsechny automobilky.
A87l93e94š 50V23o83d83i63č85k80a
No tak sláva, nyní se konečně může ukázat, jak funguje legslativa, soudy a rovnost zemí v EU. Protože jak bylo řečeno v článku, pokud se bude vyplácet odškodnění JEN němcům, pak je to jasná diskriminace ostatních zemí v EU – a nejen těch. Stejné vozy stejně upravené podvodným systémem se prodávaly po celém světě. A nyní má nárok jen nějaká země? No jsem zvědavý... Zde se mohou konečně eurospolanci angažovat pro zájmy své země, která je do europarlamentu vyslala za tímto účelem.
J28o82s92e57f 25V69a38l75a
houby s octem - obchodni legislativa nejde dal nez na statni uroveni, cili je neprenosna. Takze rozsudek BGH plati pouze a jenom na nemeckem uzemi. Takze pokud byste chtel odskodnit, bud musite to same soudni rizeni provest znovu v zemi , kde mate bydliste, a to s rizikem, ze rozsudek bude treba zcela opacny, protoze se legislativa lisi.
O11n56d21ř47e31j 62V83r18á72n34e45k
Muzeme si o te argumentaci zakaznika rikat co chceme, ale fakt je, ze VW podvadel a tim to konci. Proste si clovek koupil auto, ktere nemelo deklarovane parametry. To ze bylo provozuschopne, na tom nic nemeni. Takze ocekavam stejny pristup VW k zakaznikum i v jinych zemi, vc. CR
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!