Diskuze
Na silnici se projeví skutečná povaha osobnosti, říká dopravní psycholog
Děkujeme za pochopení.
M10i33l27o39š 54T54r26p85i47š50o64v95s38k94ý
Největší dnešní nešvar jsou levoproudaři a ti kteří mi ukazují kam odbočili.
M33i23l73o94š 19T66r92p21i14š60o86v70s14k98ý
Musím se přidat k pánům pode mnou . Do Německa jezdím od 80 let. Dříve opravdu přepisy dodržovali ale dnes nová generace a noví "Němci" to mají na háku.
P87e54t33r 78Č58e14r81m52á92k
Pán je mírně řečeno v dost věcech mimo mísu. Hned v úvodu (možná neúmyslná ale přece) minela s parkovištěm kde nepochopitelně vychází z toho že tam je nějaká automatická přednost zprava - není. V zásadě detail, ale principielně problém - staví neznalost předpisů na rovinu toho že někdo má předvídat nepředvídatelné nebezpečí...
Tolerance alkoholu úplně mimo - většina států EU má toleranci alkoholu (a to ne jako nějaký výdobytek svobody, ale normální pragmatismus protože je zcela běžné že si k jídlu dají víno nebo pivo, resp. je nepředstavitelné že by je v tom někdo omezoval) a žádný problém s tím není, naopak to je téma které prakticky neexistuje, to strašení u nás je jaksi přežité.
Telefonování? Co to tam proboha říká, jaký problém českých řidičů, byl ten člověk někdy mimo naše území? Telefonují naprosto všichni, opravdu žádné české specifikum. Souhlasit se dá s tím že to odvádí pozornost, ale zajímavé že na dotaz zdali to neodvádí dnešní infotainment aut začne tak nějak kličkovat do ztracena - tam prostě jeho letité formulky co je špatně nefungují...
G95e46o96r57g 53K34o30m69b25e79r58e64c
Neznám nikoho, kdo by v Německu na tu toleranci spoléhal a dával si před jízdou pivo.
to je dobrej komik
P95e17t26r 73Č88e29r66m52á82k
Přesně tak, to je vtip roku, němec si právě dá pivo kdykoliv a to právě proto že na žádný limit spoléhat nemusí - pokud není účastníkem nehody tak nikoho alkohol nezajímá, žádné preventivní kontroly typu jako u nás.
P50e70t79r 98N71e68c44h66a79n39i26c55k33ý
Ach jo, to je zas řečeno A bez B. Doporučil bych rozhovor s někým, kdo jezdí trochu dálky. Magorů na silnicích u nás máme podobně jako všude jinde, už taková Itálie, Polsko nebo Balkán ukazují, že se dá jezdit mnohem svérázněji než se jezdí u nás. Dále se tam stále zmiňuje překračování rychlosti, ale to by ty nastavené rychlosti musely dávat smysl. Ne že je vesnice dotažená až do pole nebo lesa, že je třicítka už kilometr před zúžením, protože cokdyby, že o půlnoci jsou jiné podmínky než v pondělí v 7 ráno u školy. A rada zaparkování u metra je super, kdyby bylo kde. ČR má především obrovský infrastrukturní deficit. Jezdit v Německu po silnicích jako u nás, bude to vypadat stejně. Dálniční provoz na silnici první třídy nikdy nedělá dobrotu (I/6,I/35,I/33). Jenže v Německu mají dálnice, obchvaty a rozumně nastavené limity i v obci. A stejně se tam mimo obec jezdí 110
V50l35a67d58i26s61l84a25v 62B85u49r22y95š80e61k
přesně tak, lidí z našeho města co by projeli Skopiji bez odřenýho auta bych viděl tak na 20% a to se držím při zemi, my vůbec nevíme, v čem žijeme a lidi si toho ani nevážej
J93a38r88o52s46l88a17v 93O48r95l44í57k
Samozřejmě že jsou idioti, kteří to musí hnát přes obec 120 kou. Ale je třeba si říct jasně, z čeho ta nervozita a agrese mnohých řidičů, pramení. Když jedu městem, kde je povolená padesátka a někdo přede mnou jede trvale pod čtyřicet, já ho nemůžu předjet z různých důvodů a jedu takto deset minut, tak by mě piclo. Stejně mimo obec. Sedmdesát. vyhlídková jízda. Plná čára, zatáčky, do kterých není vidět. Tak se vleču taky. Pak zjistím, že řidič(ka) má u ucha mobil a celou dobu se vykecává. Na jedné straně jsou kamery na začátku obce a chytejí hříšníky metr za tabulí začátek obce, ale že by hlídaly , zda někdo telefonuje, to ne. Každá agrese má v něčem příčinu a jestli štreku, kterou běžně jezdím za půl hodiny, jedu padesát minut, protože cestaři na víkend neodstranili tabule práce na silnici, rychlost 30, přestože není žádný důvod, aby tam byly, pak se nedivte, když je takových různých překážek plynulé jízdy tolik, že jsou řidiči nervózní a když můžou, tak na to šlápnou. Já vždy tvrdím, že než 120 mimo obec je nebezpečnější 70 mimo obec. Samozřejmě záleží na úseku silnice. Ale v dnešní době aut, vybavených vším možným, je 90 mimo obec příšerných.
J48a37r35o37s27l75a69v 91O46r25l64í93k
A to mínus jste dal(a) proč? S čím, konkrétně, nesouhlasíte? Třeba nesouhlasíte, ale když, tak odpovězte, s čím.
A74n87t84o39n86í75n 87S82e72b51e50r73a
Porad lepsi jet agresivne a rychle, ale venovat se rizeni na 100 % Nez jet normalni rychlosti, ale past sms, telefonovat, svacit. Mne vic nez rychlost vadi ridici ci klickuji ze strany na stranu, vyjedou do protismeru, nedaji vcas blinkr. Cili nepozorni ridici.
V19l43a43d41i28s61l80a14v 55B93u23r57y24š84e77k
a mně nevadí nic ani víc víc a ani míň, prostě nic, jak jedou ostatní nesleduji a jen vím, že kdyby tak jako já jezdili všichni od roku 1977, tak se na silnici nestala žádná dopravní nehoda za těch 43 let, neexistovala by dopravní policie, zákonné pojištění a nebylo by hodně dalších věcí
P90a12v90e72l 86K51l23u28s18á19č19e67k
To jalové žvanění se nedalo ani dočíst.
M68o55n57i96k85a 61L27a83š41t38o72v84k43o60v47á
Člověk na svém místě. Díky a hodně zdaru do další práce.
V80l73a36d25i11s97l82a90v 69B60u76r85y66š29e24k
chrání naše životy a větší množství takových lidí by nám zlepšilo kvalitu života
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 3+1 72 m2 Brožíkova, Pardubice
Brožíkova, Pardubice - Polabiny
4 590 000 Kč