Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na silnici se projeví skutečná povaha osobnosti, říká dopravní psycholog

Napravuje řidiče hříšníky, chce pomáhat řidičům začátečníkům. To vše dělá dopravní psycholog Michal Walter s touhou učinit české silnice bezpečnějšími.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Největší dnešní nešvar jsou levoproudaři a ti kteří mi ukazují kam odbočili.

0 0
možnosti
MT

Musím se přidat k pánům pode mnou . Do Německa jezdím od 80 let. Dříve opravdu přepisy dodržovali ale dnes nová generace a noví "Němci" to mají na háku.

0 0
možnosti

Pán je mírně řečeno v dost věcech mimo mísu. Hned v úvodu (možná neúmyslná ale přece) minela s parkovištěm kde nepochopitelně vychází z toho že tam je nějaká automatická přednost zprava - není. V zásadě detail, ale principielně problém - staví neznalost předpisů na rovinu toho že někdo má předvídat nepředvídatelné nebezpečí...

Tolerance alkoholu úplně mimo - většina států EU má toleranci alkoholu (a to ne jako nějaký výdobytek svobody, ale normální pragmatismus protože je zcela běžné že si k jídlu dají víno nebo pivo, resp. je nepředstavitelné že by je v tom někdo omezoval) a žádný problém s tím není, naopak to je téma které prakticky neexistuje, to strašení u nás je jaksi přežité.

Telefonování? Co to tam proboha říká, jaký problém českých řidičů, byl ten člověk někdy mimo naše území? Telefonují naprosto všichni, opravdu žádné české specifikum. Souhlasit se dá s tím že to odvádí pozornost, ale zajímavé že na dotaz zdali to neodvádí dnešní infotainment aut začne tak nějak kličkovat do ztracena - tam prostě jeho letité formulky co je špatně nefungují...

0 4
možnosti
GK

Neznám nikoho, kdo by v Německu na tu toleranci spoléhal a dával si před jízdou pivo.

;-D;-D;-D to je dobrej komik

4 0
možnosti

Přesně tak, to je vtip roku, němec si právě dá pivo kdykoliv a to právě proto že na žádný limit spoléhat nemusí - pokud není účastníkem nehody tak nikoho alkohol nezajímá, žádné preventivní kontroly typu jako u nás.

1 0
možnosti
OK

Na silnici a na internetu.

0 0
možnosti
PN

Ach jo, to je zas řečeno A bez B. Doporučil bych rozhovor s někým, kdo jezdí trochu dálky. Magorů na silnicích u nás máme podobně jako všude jinde, už taková Itálie, Polsko nebo Balkán ukazují, že se dá jezdit mnohem svérázněji než se jezdí u nás. Dále se tam stále zmiňuje překračování rychlosti, ale to by ty nastavené rychlosti musely dávat smysl. Ne že je vesnice dotažená až do pole nebo lesa, že je třicítka už kilometr před zúžením, protože cokdyby, že o půlnoci jsou jiné podmínky než v pondělí v 7 ráno u školy. A rada zaparkování u metra je super, kdyby bylo kde. ČR má především obrovský infrastrukturní deficit. Jezdit v Německu po silnicích jako u nás, bude to vypadat stejně. Dálniční provoz na silnici první třídy nikdy nedělá dobrotu (I/6,I/35,I/33). Jenže v Německu mají dálnice, obchvaty a rozumně nastavené limity i v obci. A stejně se tam mimo obec jezdí 110

4 0
možnosti
VB

přesně tak, lidí z našeho města co by projeli Skopiji bez odřenýho auta bych viděl tak na 20% a to se držím při zemi, my vůbec nevíme, v čem žijeme a lidi si toho ani nevážej

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě že jsou idioti, kteří to musí hnát přes obec 120 kou. Ale je třeba si říct jasně, z čeho ta nervozita a agrese mnohých řidičů, pramení. Když jedu městem, kde je povolená padesátka a někdo přede mnou jede trvale pod čtyřicet, já ho nemůžu předjet z různých důvodů a jedu takto deset minut, tak by mě piclo. Stejně mimo obec. Sedmdesát. vyhlídková jízda. Plná čára, zatáčky, do kterých není vidět. Tak se vleču taky. Pak zjistím, že řidič(ka) má u ucha mobil a celou dobu se vykecává. Na jedné straně jsou kamery na začátku obce a chytejí hříšníky metr za tabulí začátek obce, ale že by hlídaly , zda někdo telefonuje, to ne. Každá agrese má v něčem příčinu a jestli štreku, kterou běžně jezdím za půl hodiny, jedu padesát minut, protože cestaři na víkend neodstranili tabule práce na silnici, rychlost 30, přestože není žádný důvod, aby tam byly, pak se nedivte, když je takových různých překážek plynulé jízdy tolik, že jsou řidiči nervózní a když můžou, tak na to šlápnou. Já vždy tvrdím, že než 120 mimo obec je nebezpečnější 70 mimo obec. Samozřejmě záleží na úseku silnice. Ale v dnešní době aut, vybavených vším možným, je 90 mimo obec příšerných.

7 3
možnosti
Foto

A to mínus jste dal(a) proč? S čím, konkrétně, nesouhlasíte? Třeba nesouhlasíte, ale když, tak odpovězte, s čím.

0 0
možnosti
AS

Porad lepsi jet agresivne a rychle, ale venovat se rizeni na 100 % Nez jet normalni rychlosti, ale past sms, telefonovat, svacit. Mne vic nez rychlost vadi ridici ci klickuji ze strany na stranu, vyjedou do protismeru, nedaji vcas blinkr. Cili nepozorni ridici.

0 0
možnosti
VB

a mně nevadí nic ani víc víc a ani míň, prostě nic, jak jedou ostatní nesleduji a jen vím, že kdyby tak jako já jezdili všichni od roku 1977, tak se na silnici nestala žádná dopravní nehoda za těch 43 let, neexistovala by dopravní policie, zákonné pojištění a nebylo by hodně dalších věcí

0 0
možnosti
PK

To jalové žvanění se nedalo ani dočíst.

2 3
možnosti
ML

Člověk na svém místě. Díky a hodně zdaru do další práce.

2 1
možnosti
VB

chrání naše životy a větší množství takových lidí by nám zlepšilo kvalitu života

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...