Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda Auto má nového šéfa z Afriky, vedení firmy přebírá hned po zvolení

Předsedou představenstva Škody Auto byl v pondělí 3. srpna zvolen podle očekávání Thomas Schäfer. Německý manažer se zkušenostmi z Daimleru a dosavadní vrcholný manažer Volkswagenu v jižní Africe se funkce ujímá s okamžitou platností.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem uklidněn, když jsem se dozvěděl, že se do věci vloží náš pan premiér. Efekt bude takový, jako kdyby někdo přišel do některého potravinářského provozu jistého -fertu s dotazem, kdy bude v jejich výrobcích převažovat maso nad moukou.

Co se týče například těch marží, které má prý škodovka vyšší a že to němečtí vlastníci nelibě nesou - to je nesmysl, protože výše marže se tvoří též uvnitř koncernu. A jestli bude škodovka vyrábět auta v nižší cenové hladině a výbavě ještě neznamená, že se jí povede hůře.

0 0
možnosti

Ono na Fabii 3 nebo třetí generaci Oktávky bylo vidět, že šli s kvalitou dolů. I ten Superb byl udělán tak, aby Passatu nekonkuroval, kdy uvnitř to vypadá jako přifouknutá Oktávka. Takže po roce 2010 byla obecně vidět ta snaha tu Škodu poslat dolů, kam to VW vyhovovalo. Aby mezi modely VW a Škody byla jasně viditelná hranice, i když sdílejí platformu a techniku.

V posledních letech ale Škoda začala opět provokovat, kdy podle mne poslední kapkou je čtvrtá generace Oktávky, kdy Škoda do ní nabalila komplet výbavu ze Superbu a v podstatě s novinkami tak Oktávka dokáže být i lépe vybavená jak Superb. A tam podle mne VW prostě Škodu nechce ... a tak dojde na reset.

Celkově bych se tedy nedivil, pokud bychom se další generace Superbu už nedočkali a vrcholem byl Kodiaq.

0 0
možnosti

A97l30e32š 86N78o89v43á10k

4. 8. 2020 10:09

ani autům se nevyhýbá novořeč: "...náročné výzvy na regulatorikou se rychle měnícím evropském trhu..."

0 0
možnosti

To je zase titulek :-/

0 0
možnosti

Kazdy z nas by asi rad videl Skodovku na pozici premiove znacky, protoze to vyvolava prijemne emoce. Ale je potreba se na to podivat realne. Za prve Skodovka vyuziva know-how VW Group a tudiz nemuze byt premiovejsi, nez VW nebo Audi, to proste nejde politicky prodsadit, protoze je VW nemecka automobilka. Navic Skoda prodava jen 15 % objemu VW + Audi dohromady a pokud jim Skodovka bere zakazniky (treba jen 20 % z objemu Skody), tak je to sakra hodne v marzi. Za druhe si nemyslim, ze by nam nizsi pozice v ramci VW Group mela byt lito, protoze Skodovka se uz ted vymyka realne cenove urovni. Pokud chteji za zaklad Octavie 600 tis. Kc, tak nam spotrebitelum by nemuselo byt lito, kdyz pujde zpet do cenove urovne Hyundai nebo Francouzu, ale bude to mit nemecke know-how. A za treti to nejdulezitejsi. Pokud mate dobry produkt, jste schopni vyrabet nakladove efektivne (k cemuz ma krome Rumunu ceska Skoda v EU nejblize), tak jste schopni dosahovat vyssimi objemy vyssi celkove ziskovosti. Vzdyt se podivejte kdo je na tom ve spotrebnim segmentu nejlepe. Je to Zara, Lidl, IKEA, Aldi apod., kteri prodavaji dobre veci za dobrou cenu. A to je segment, kam by mohla Skodovka jit, coz VW chybi. Ne vzdy levnejsi znamena spatne. Skodovka VW vadi jen Superbem, Kodiaqem a Octavii.

15 0
možnosti

Ja a hromada dalsich lidi opravdu Skodu na pozici premiove znacky videt nepotrebujeme. Stacilo by kdyby vyrabela solidni auta za rozumnou cenu. A to se uz bohuzel nedeje.

3 2
možnosti

No tak ať škodovky zdraží, a budou konkurovat méně, logické, že?:-P

0 0
možnosti

Tohle je klasická ukázka toho, že jsme a budeme jen kolonií, kde se nikdy nebudou vyrábět věci s vysokou přidanou hodnotou, kterými bychom mohli konkurovat naším západním spojencům. Věřit, že někdy mzdově dohoníme Západ, je tedy nesmyslné. Leda by tady ty automobilky koupili Číňané, kterým by se to vyplatilo víc, než sem auta přes půl světa dovážet.

3 6
možnosti

pro západ jsme malá čína v eu

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, jestli občas některým Škodovákům bleskne hlavou myšlenka - s*át na Němce, když vezmu 30 klíčových lidí a půjdeme do Tatry založit divizi osobních vozů, nadchneme nějakého Janečka, aby do začátku zasponzoroval myšlenku čistě českého auta, bude to sice strašně těžké, ale bude mě to strašně bavit :)

Jasně že nikdo nebude mít koule na to, podobnou šílenost skutečně realizovat, jen by mě fakt zajímalo, jestli si to někdo z nich po frustrujícím meetingu ve sprše cvičně propočítává, co by to obnášelo dostat se na bod zvratu a dále :-)

5 3
možnosti

Ne, takovy nesmysl muze napadat jen nekoho kdo si automobilovy prumysl predstavuje jak Hurvinek valku...

5 3
možnosti

Vyrobit laciné auto Škoda určitě umí. Základní Scale na podvozku z nákupní tašky, s gumovým volantem a kličkami u oken, už chybí jen sebrat kryt přihrátky spolujezdce a nápis Junior. Když pak tohle stojí vedle stejně drahé i30, musíte si zákonitě položit dvě otázky. Jestli si ze zákazníků v dnešní době nedělají srandu? Jestli jsou buď tak výrobně drazí, nebo mají tak loajální zákazníky, že jim na ty skvělé marže rádi přispějí?

2 0
možnosti

P76e56t11r 54Š49i90k78y

3. 8. 2020 15:49

No, ona základní holá i30 taky není nějaký skvost. Ale souhlas že Scala má nesmyslnou cenu.

0 2
možnosti

Zkušenosti z Afriky se mu budou tady ve východní Evropě hodit R^

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...