Diskuze
Z kliďasů se stávají za volantem agresoři, ukazuje průzkum
Děkujeme za pochopení.
P82e33t72r 34V93a68c11e16n33o55v95s14k62ý
Nedávno jsem se vracel z dovolené, borec vpředu mimo obec (na devadesátce) zhruba co 30 vteřin preventivně šlápnul na brzdy - před každou i sebemenší zatáčkou a na rovinkách mezi nimi také. Vzhledem k sobotnímu provozu, kdy cyklisti naložili vehikly a z jihu jeli na sever, cyklisti ze západu na východ, z východu na západ a seveřani na jih, tohoto kolona-mejkra dlouho nešlo předjet .. to sem myslel, že sežeru volant a dojet borca na semaforech, asi dostal paragánskou padinu
P77e48t60r 76B14á61č79a
Skoda, ze se OPET nepise o tech co tu agresi zpusobuji a to jsou ti se svoji totalni neumetelskou jizdou, ale to tradicne neresime.
J38a76n 25U67l18r74y37c21h
Tak ono tohle celé souvisí s mnoha dalšími faktory - dálnice buď rozkopané nebo ještě ani nedostavěné (D3, D6, D7 ...), lidi se pak plouží na přetížených silnicích I. třídy. Ve městech chybí cyklopruhy, takže cyklisti se motají mezi auty. V Praze chybí půlka vnějšího okruhu, tisíce aut se motají buď po městě nebo v satelitních obcích. O kvalitě zbývajících silnic ani nemluvím, zejména ve Středočeském kraji. Jak jse sakra možné, že kdekoliv přejedu ze Středočeského do Ústeckého kraje, tak ˇustecký má krásné nové silnice klidně i II: nebo III. třídy a ve středních ČEchcách je všude tankodrom? Další faktory jsou bezohlednost, nezkušenost, neznalost předpisů atd. A všechny tyhle faktory dohromady vytváří stres, který společně s dalším stresem (rodina, práce atd.) často vede k tomu, že i kliďasové za volantem vypění a chovají se jako utržení ze řetězu.
R98a39d34e22k 14H55o77l75í18k
Problém jsou motáci, jezdí pomalu, neumí odbočit do leva , něktří ani do prava, neumí se svižně rozjed na křižovatce, přednost dávají i když nemusí protože neví... atd.atd.....prostě za 10 tis autoškola nemůže vychovat řidiče... a v tom je celý problém. Takový to polořidič když nemá vzor se už řádně řídit nikdy nenaučí..
J38i66ř83í 93B56r48u32t86o89v66s53k56ý
Vzhledem k tomu, že jsem každodenně na cestě tak už jsem imunní, stačí předvídat a je to v poho
V56i66k84t92o72r 94S33v26o70b90o57d32a
Evoluce nás vybavila testosteronem, emocemi, touhou po boji, po sebeprosazení, neustálou připraveností po někom skočit a začít mu zasazovat údery končetinami do obličeje. Jakmile někdo cizí nejedná v náš prospěch, ale ve svůj, okamžitě u nás nastupuje silná frustrace a touha situaci zvrátit jakýmikoliv prostředky, ideálně úplnou eliminací konkurenta.
Tahle genetická výbava fungovala dobře v jeskyních, ale při současné hustotě populace je to trošku problém. Když do sebe dva ťuknou nákupními košíky, hned mají plamínek u zadku, zvyšují své opičí hlasy a jdou si po krku. Od doby kamenné jsme se geneticky v podstatě nezměnili.
Někdo má ve své DNA agrese méně, někdo více. Na vrozeném temperamentu nemá šanci něco změnit ani deset podmíněných trestů za rvačky. Kdo se narodil jako kousavý pes, zemře jako kousavý pes. Jedince s IQ 70 také nelze nijak převychovat na IQ 140 pomocí kriminálu.
Evolučně většinou vítězily ty chodící odjištěné bomby nad mírnými altruisty, díky většímu sebeprosazení vlastní DNA. Proto jich je v populaci naprostá většina a považujeme to za standard. (Přichází doba, kdy se tohle změní, ale to už je jiné téma.)
Člověk je tedy ze své podstaty zatraceně agresivní zvíře a vůbec mu to tak nepřipadá.
Nicméně díky francouzským vědcům za tuto studii, která to potvrzuje.
J68a89k25u52b 36Z69o95u30b38e51k
Agresivních lidí je čím dál tím více. Ať už je to řidič auta nebo cyklista v oblečku... Doprava je někde příliš hustá, to bude asi hlavní důvod. Aby ne... Aut je pomalu v každé domácnosti několik. Zbytečné výjezdy, studenti jezdící autem místo hromadné dopravy atd. Změnu nejvíce vnímám v oblasti bytovek. Jako malý jsem kolem bytovky rodičů před cca 15-20ti lety viděl parkovat pár aut. Dnes to tam vypadá jako přehlídka vozů
P89e43t64r 60B16á47č31a
Agresivnich je cim dal tim vic, protoze je mnohonasobne cim dal tim vic exotu za volantem co v zivote nemeli dostat papiry.
Š46i11m31o28n 50M37a52r62t69y44n63e32k
Já sebe hodnotím jako kliďase (celkově ne jen za volantem). Ale jednou za čas dokážu za tím volantem vypěnit. Je to většinu nelogické/sprosté/divné chování několika řidičů během krátkého času (nad jedním takovým exotem mávnu rukou ,ale když se jich sejde více - to už mne naštve).
R47a19d61e33k 72J78u42r70e46č40k83a
Možná je to taky tím, že řídí spousta lidí, kteří nemají za volantem co dělat. Když např. vidím něktré seniory, co jsou schopní provádět na silnici za zvěrstva, tak mám opravdu sto chutí ho vytáhnout za flígr z auta a zahodit mu klíče.
V36i37k43t13o39r 40S72v19o32b68o20d30a
Ano, to je přesně ta agresivita, o které je článek - každý je za volantem soudce a kat v jedné osobě. Vy nemáte co koho vytahovat z auta za flígr.
Kupte si místo toho palubní kameru. Když uvidíte nebezpečně se chovajícího řidiče, volejte policii.
F64i27l61i71p 88Z65á34v42o96d90n41ý
Pokud se někdo začne projevovat agresivně až za volantem, tak není v jiných situacích kliďas, ale spíš pokakánek, který se jinde bojí projevit, protože např. ve frontě v obchodě je na něj moc vidět, není chráněný vlastním autem a nemá k dispozici svůj anonymní "nástroj pomsty". Takový člověk z auta nevystoupí, aby si to šel s někým vyříkat.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...