Diskuze
Naftu, benzin, nebo elektřinu? Srovnali jsme Superby se všemi druhy pohonu
Děkujeme za pochopení.
J58a51n 70M16a67c31h94á22č
To je všechno fajn,ale kdy už někdo otestuje auta tak,jak třeba jezdí poměrně velkou dobu-při plném zatížení.Kamarád jí dostal jako služebák,a navrhnul nám,že jí prubnem.
Tuhle 1,5 jsme před dvěma měsíci zkusili při cestě z Prahy do Šumperka a zpět. 4 chlapáci,v průměru 100 kg,flinty,výbava,nějaký jídlo a pití(jeli jsme na střelecký závody).
Na rovině,na dálnici,docela dobrý.Na okresce za Hradcem,menší kopečky,a už se točí otáčkoměr do červených (byl to automat) ,dynamika tatam.
A spotřeba ? Najeto přes 500 km,a spotřeba 11 litrů.....
Nevím.Prázdný auto jede super,ale ta nafta je asi pořád nejlepší volba.
MN1999
Tak ale benzín pracuje ne? Musí se točit, i když je to turbomotor.. Co teprv atmoseféra, svůj dvoulitr musím točit furt
P96a15v50e78l 47M50o72h42y24l40a
Tvé doporučení jsem moc nepochopil, mám Toyotu Aurise 1.8hybrid - tažné max. na 350 KG. Čili tak asi na nosič na kola. Jinak to je jediné co mi na tom autu vadilo. (nájezd cca 80K, denně mix 15km dálnice / 10km ucpané město, výsledná spotřeba 4.8l, minulý měsíc to byly 4 roky co jsme ho kupovali, naprostá spokojenost) Ale ano, je to druhé auto do rodiny.
J28a96r11o65m82í14r 88H57l74u42b35e22k
To chce dosti přemýšlení a zrovna na to nemám náladu. Benzín a těžší složka nafta se natankují za pár minut. Elektromobil , který má ujet 1000 km, to vyžaduje tak minimálně 10 hodin. Ale jak jsem psal, je potřeba dosti přemýšlení a vzetí v potaz spoustu různých faktorů. Nechci dělat žádné závěry.
J31a12r18o16s22l45a85v 64D72r70o52z35d
Ale o elektromobilu se tady nikdo nebaví, srovnává se nafta, benzín a hybrid. Zkuste možná fakt popřemýšlet.
I47v48o 37J28a93n63á60č72e43k
"U nájezdu 90 tisíc km za tři roky, což je standardní kalkulovaný nájezd u firemních vozů, vyjde servis na zhruba 34 tisíc korun. Diesel vás za stejnou dobu vyjde na cca 22 tisíc, benzin jen na 18 tisíc korun."
Hmm, tak asi dělám něco špatně, diesel 140kW, najeto 110tkm a servisní náklady zatím 12000Kč, další prohlídka mě čeká za nějakých 13000km.
M82a92r98t14i84n 94K42a61r24á66s81e15k
A delate ten servis v autorizaku? Kde? Jestli ate za sebou 4 servisy, tak fakt vysel jeden na 3000 v prumeru? (tolik vem jsou bezne schopni nauctovat jen za samotny olej....)
M21a26r46t31i50n 92K18a19r31á48s57e54k
No svete div se 160 kW plugin s automatem je o dost drazsi nez 110 kW benzin nebo diesel s manualem. Na druohou stranu stoji presne stejne jako 140kW diesel s automatem....
M74a27r43t75i69n 63H21o80r61á77k
Pár poznámek k článku autorovi.
1. Ačkoliv se to nezdá, u hybridu bych uváděl na prvním místě spotřebu paliva bez nabité baterie. Tím by se ukázala realita v plné nahotě. Současné testy využívající maximálně elektřinu na prvním místě jsou zcela zavádějící. U hybridů bych proto navrhoval dvě srovnání - s nabíjením a bez nabíjení.
2. Vzhledem k tomu, že jsou hydridy často kupovány s dotacemi, primárně dobíjení část lidí nezajímá. Z toho plyne, že baterie dobíjí jen rekuperací. Ze studií jiných zemí se ukazuje, že ve firemních flotilách hybridů je až 50% vozů bez pravidelného nabíjení.
3. Nic není zcela zdarma. Kalkulovat s tím, že elektřinu někde nabiji zdarma, je mediální a politická utopie. Vždy za ni musí někdo zaplatit. Pokud je elektřina zdarma u stojanů, je dotovaná - platí se z dotací - reálně z daní nás všech.
V48í18t 18O12ž37a50n52a
Dotace jsou jen na výstavbu nabíjecí stanice, nikoli na její provoz (elektřinu).
P13a58v13e70l 30B35r31a90b96e53n69e52c
dokud auto nebude mít dojezd 70 km a nebudu mít šanci jej dobít do 50km, tak si toto nepořídím. nic na tom nemětí fakt že to SUV Enyaq - nebo jak se to jmenuje - je vizuálně dost povedený. Ale je to stále škodovka a to je primárně leasing pro firemní zákazníky. pro vyvážení příspěvku : jedinou škodawagen jsem měl taky služební, jedničku, v kombíku a to byl držák, na něj se nemuselo sáhnout 200 000 km.
P10e53t43r 77V37i22n48š
Hybridy jsou jen pro lidi, kteri casto pouzivaji prives. Jinak je to prekomplikovana, predrazena hracka. Hybrid kombinuje nevyhody spalovaku (drahy provoz) a nevyhody elektromobiku (dojezd). K tomu vsemu kybl kurvitek pod kapotou. Dekuji nechci.
V65l67a65d28i89m53í82r 54F90i22b84i72g20e50r
Ale mají nepřímovstřikové motory, dají se přestavět v pohodě na LPG takže třeba Toyota může jezdit na 3 různá paliva.
M38a97r65i13á72n 63M72a69r88k85o21v96i57č
Benzin je pro lidi,
Diesel pro flotilovky
Hybrid na dojení dotací...
M70a75r91t52i63n 83K14a13r83á96s92e54k
Na hybridy jsou nejake dotace? :-D
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...