Diskuze

S požáry elektromobilů budou patálie, vzniká při nich spousta jedů

Co se stane, když v tunelu nebo v podzemní garáži vzplane elektromobil? Touto otázkou se zabývali výzkumníci ze švýcarské Laboratoře po výzkum materiálů a technologií EMPA financované švýcarským silničním úřadem Astra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kde soudruzi udelali chybu?

0 0
možnosti
Foto

Ale, ale, že by to nebylo až tak ekologické???

3 2
možnosti

Další, co si přečetl jen nadpis a článek ani nečetl.

1 1
možnosti

To se v České republice řeší tak, že se zakáže vjezd do podzemních garáží. Stavitelé nejsou ochotni udělat ani odvětrávání pro LPG automobily. A pro jistotu zakáží vjezd LPG/CNG a mají po problému. Ten problém pak mají řidiči. Takže k nim přibude ještě zákaz vjezdu elektromobilu.

4 0
možnosti
Foto

I26v59a64n 44M97a78r38e77k

8. 10. 2020 19:41

A to je jen dobře, R^

0 0
možnosti

J64a65k81u28b 50M36a60š78e11k

8. 10. 2020 10:37

zde je srovnani horeni dvou ice a dvou ev. Ev z toho vychazi o trosku lepe. tedy zadne vetsi riziko nez u fosilu zde neni. clanek je nehorazny klikbajt.

https://hal-ineris.archives-ouvertes.fr/ineris-00973680/document?fbclid=IwAR04pGbeeQqMEKLap1faMBkHeqrB3N6985g7Zba_Si39zBdgi--Hpdgj3SQ

2 3
možnosti

Lžete dobře,ale lžete i malému dítěti dojde že zahořením 70l nafty a 8kg palastu (PE) což je plná nádrž včetně nádrže u běžného velkého dieselu nevznikde tolik nebezpečného a hlavně velmi toxického odpadu jako zahořením 500kg baterie.

7 2
možnosti

J31a17n 68M64a56l44ý

8. 10. 2020 10:08

Ať chceme nebo ne, tak spalovací motor je na konci své technologické cesty. EV je budoucnost. A věřím, že s dalšími investicemi se najdou vhodnější baterie než jsou ty dnes používané. A to z hlediska ekonomie i ekologie. V energetice totiž máme před sebou poměrně úspěšnou možnost jak ji ekologizovat. A tím budou ekologičtější i ty EV.

8 14
možnosti
Foto

Nejsem v principu proti elektromobilitě. Ale koncepce individuální dopravy bude muset doznat mnoha změn. A možná i koncepce automobilu jako takového. Zatím mi to připadá všechno příliš těžké, robustní a zbytečné. Pořád jsou to auta na spalovací motor předělaná na elektriku. Práce s vnitřním prostorem jde udělat mnohem lépe. A také aerodynamiku a provozní odpory lze řešit mnohem důsledněji. To samé možnosti rekuperace.

1 1
možnosti

Nemělo se tohle řešit dřív, než se vůbec s masovou propagací elektromobility začalo?

To je něco jako proočkovat populaci vakcínou, o které by se po pár letech zjistilo, že je vlastně tak trochu jedovatá. :-/

2 1
možnosti

J86a22n 31M11a26l40ý

8. 10. 2020 10:09

To je, bohužel, cesta EU. Viz biopaliva první generace.....i v EV dělají chybná rozhodnutí. Jestli toto je jedno z nich.....to uvidíme. Ale je faktem, že automobilový průmysl je to jediné co nám v EU zbylo.....

2 0
možnosti

boze to je zvast uz v nadpisu. a kdyz hori fosilni palivo tak se uvolnuji okvetni listecky asi. je to naprosto stejne jako kdyz hori fosil.

6 3
možnosti

nebo ty plasty v ev jsou snad jine nez ve fosilu?

3 3
možnosti

Jn, bomba nadpis, a pak v clanku napisou, ze to teda nebezpecne, ale v zasade stejne jako pozar spalovaciho auta....

6 0
možnosti

Jenom s tím rozdílem, že spalovákyhoří daleko častěji.

3 1
možnosti

Fosil ani nemusí bourat a už když jen nastartuje vzniká za ním spousta jedů.

6 3
možnosti

elektro ani nemusí startovat a už při výrobě vzniká spousta jedů

3 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!