Diskuze

Výroba Škodovek v Indii začínala ve vypůjčené hale

Automobilka Škoda Auto má velké plány s indickým trhem, loni dostala na starost výrobu i prodej osobních vozů všech značek koncernu, koncem letošního roku tam spustí výrobu první výhradně indické škodovky. Jaké jsou však kořeny české přítomnosti v Indii?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže ukázka toho, že auto se dá smontovat kdekoliv, a tudíž by Mladoboleslavští, a jiní , by měli být na pozoru. Manažerští kolenovrti to klidně přestěhují i do pouště.

0 0
možnosti

P35e37t40r 21N17o97v65á42k

21. 10. 2020 7:18

A co ekologie???

Vyrobit v Indii , šup na loď a převézt do Evropy....Rv

To bude tun COx......

2 4
možnosti

J88a58n 70S59l39a65n57i72n70a

21. 10. 2020 6:37

Což teprve ta levná pracovní síla. V Indii mnohde pracují i děti. Teď bude Škoda levnější.

1 0
možnosti

P42e60t54r 73N72o15v37á64k

21. 10. 2020 7:20

Pracovní síla je možná levnější, ale co doprava?

Kvalita bude taky Super, snad z těch milionů lidí najdou pár tisíc "pracujících".

0 0
možnosti

Víc by mě zajímalo to, jak tam ti indové pracují. Naše firma tam v devadesátých letech otevřela pobočku na obuvnické kompomenty, ale dopadlo to špatně, pracovní morálka bídná a co se vyrobilo, z toho improvizovaně dělali boty a chodila v nich celá rodina okolí. Byli rádi, když to tam pak zavřeli. Loni ve vlaku jsem se bavil s jedním člověkem z mezinárodní firmy, který tam s nechutí jel rešit nějaký problém. Dodávali tam nějaké turbíny a 3 ze 4 jim přestaly fungovat. Říkal, že tam dle norem může být určité množství prachu (skoro neviditelné množství) na metr krychlový a oni to tam vymetají smetákem ve velkém. Navíc nadával, že je tam pro ně jako běloch chodící peněženka, ta jejich mentalita je úplně někde jinde a zmiňoval to nepříjemné počasí.

2 0
možnosti
Foto

Tam je evropan rockova hvezda. Ale take zdroj penez. Na trhu se smlouva, cena je automaticky prestrelena klidne desetkrat, ale musi se to usmlouvat na prijatelnou uroven. Navic, vsichni se chteji spolecne fotit. Mit evropana mezi prateli je spolecenske plus. Je to ale vycerpavajici. V nekterych oblastech, kde evropana jeste nevideli, plati modifikovane tradicni prislovi "bila huba, hole nestesti". Evropske normy tam neplati, maji kopii britskych, barevne znaceni fazi v elektroinstalacich je exoticke. Trifaze jede na 415V (dvojita izolace nutnost), stavari by mohli hodiny vypravet o problemech sehnat neco tak "sofistikovaneho" jako je konstrukcni beton.

0 0
možnosti
Foto

Klobouk dolu, pro toho, kdo tohle da. Me stacilo kousek vychodneji ani ne pul roku a never again. To je profesne tak jiny svet, ze se to ani neda vsechno popsat. Indove nam delali supervizory a meetingy bylo mistrovstvi sveta v mlaceni prazdne slamy. Navic pred monzuny teplota ve stinu 46, bylo to jako pracovat v saune. Nic neslo normalne. Naprosto nic. Koeficient byl 8. Vse osmkrat delsi a problematictejsi, nez v Evrope. Plus dalsi asi miliarda problemu. Ne, ne, stara dobra Evropa, normalni podminky, jinde uz nedelam, a uzijte si to tam.

Az umru, pujdu rovnou do nebe, peklo uz jsem zazil. ;-D

5 0
možnosti

Je vidět ze už Indii navštívil :) také jsem tam byl za Škodu.

0 0
možnosti

Ale no tak - že by v roce 2002 byl výkřik elektronické komunikace email? To tedy autor moc nepamatuje (kdyby řekl 1992 - to by bylo něco jiného).

V roce 2002 už existovala řada komunikátorů (například tehdy populární ICQ či NetMeeting). Už tehdy to šlo včetně videa (pokud to spojení dovolilo).

Jistě - s domácím připojením to nebylo tak slavné díky monopolu Telekomu, ale vytáčený internet byl docela běžný.

Tak prosím nepopisujte tu dobu jako archaické období.

0 0
možnosti

Ale no tak, nemusíte autora tahat za každé slovo ;-). Vznik emailu samozřejmě sahá do staršího data a ICQ popř. jiní "kecálci" už taky existovali, ale kolik lidí je v roce 2002 používalo? Nějaký email (Post, Email, Centrum, Tiscali aj.) měl v té době snad každý počítačově gramotný člověk, v přílohách jste mohl posílat cokoliv do tehdejších limitů samozřejmě a lepší mobily už v sobě měly emailového klienta. Kdežto ICQ jsem zakládal asi v té době nebo lehce později, nebyla to ještě masová záležitost, posílat se dal jen text a smajlíky a provozovat ICQ šlo jen na PC. Takže e-mail byl v té době jistě na větším vrcholu než ICQ :-)

0 0
možnosti
Foto

ok .. nemecka auta se ted montuji v Indii

1 0
možnosti

P86e11t80r 67N63o68v33á95k

21. 10. 2020 7:21

+ Green doprava ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...