Diskuze
Výroba Škodovek v Indii začínala ve vypůjčené hale
Děkujeme za pochopení.
L95a84d40i96s40l72a78v 91K71a69l21o23u31s
Takže ukázka toho, že auto se dá smontovat kdekoliv, a tudíž by Mladoboleslavští, a jiní , by měli být na pozoru. Manažerští kolenovrti to klidně přestěhují i do pouště.
P35e37t40r 21N17o97v65á42k
A co ekologie???
Vyrobit v Indii , šup na loď a převézt do Evropy....
To bude tun COx......
J88a58n 70S59l39a65n57i72n70a
Což teprve ta levná pracovní síla. V Indii mnohde pracují i děti. Teď bude Škoda levnější.
P42e60t54r 73N72o15v37á64k
Pracovní síla je možná levnější, ale co doprava?
Kvalita bude taky Super, snad z těch milionů lidí najdou pár tisíc "pracujících".
J43a15r76i40n 62V61a37š87k46ů67j
Víc by mě zajímalo to, jak tam ti indové pracují. Naše firma tam v devadesátých letech otevřela pobočku na obuvnické kompomenty, ale dopadlo to špatně, pracovní morálka bídná a co se vyrobilo, z toho improvizovaně dělali boty a chodila v nich celá rodina okolí. Byli rádi, když to tam pak zavřeli. Loni ve vlaku jsem se bavil s jedním člověkem z mezinárodní firmy, který tam s nechutí jel rešit nějaký problém. Dodávali tam nějaké turbíny a 3 ze 4 jim přestaly fungovat. Říkal, že tam dle norem může být určité množství prachu (skoro neviditelné množství) na metr krychlový a oni to tam vymetají smetákem ve velkém. Navíc nadával, že je tam pro ně jako běloch chodící peněženka, ta jejich mentalita je úplně někde jinde a zmiňoval to nepříjemné počasí.
P76a43v40e49l 59K39u35d95r81n35a
Tam je evropan rockova hvezda. Ale take zdroj penez. Na trhu se smlouva, cena je automaticky prestrelena klidne desetkrat, ale musi se to usmlouvat na prijatelnou uroven. Navic, vsichni se chteji spolecne fotit. Mit evropana mezi prateli je spolecenske plus. Je to ale vycerpavajici. V nekterych oblastech, kde evropana jeste nevideli, plati modifikovane tradicni prislovi "bila huba, hole nestesti". Evropske normy tam neplati, maji kopii britskych, barevne znaceni fazi v elektroinstalacich je exoticke. Trifaze jede na 415V (dvojita izolace nutnost), stavari by mohli hodiny vypravet o problemech sehnat neco tak "sofistikovaneho" jako je konstrukcni beton.
P80a42v23e44l 97K97u77d61r76n61a
Klobouk dolu, pro toho, kdo tohle da. Me stacilo kousek vychodneji ani ne pul roku a never again. To je profesne tak jiny svet, ze se to ani neda vsechno popsat. Indove nam delali supervizory a meetingy bylo mistrovstvi sveta v mlaceni prazdne slamy. Navic pred monzuny teplota ve stinu 46, bylo to jako pracovat v saune. Nic neslo normalne. Naprosto nic. Koeficient byl 8. Vse osmkrat delsi a problematictejsi, nez v Evrope. Plus dalsi asi miliarda problemu. Ne, ne, stara dobra Evropa, normalni podminky, jinde uz nedelam, a uzijte si to tam.
Az umru, pujdu rovnou do nebe, peklo uz jsem zazil.
L65a38d36i96s43l70a92v 96B80u39č40e91k
Je vidět ze už Indii navštívil :) také jsem tam byl za Škodu.
P11a24v47e76l 33V12e83t10e90š41n42í63k
Ale no tak - že by v roce 2002 byl výkřik elektronické komunikace email? To tedy autor moc nepamatuje (kdyby řekl 1992 - to by bylo něco jiného).
V roce 2002 už existovala řada komunikátorů (například tehdy populární ICQ či NetMeeting). Už tehdy to šlo včetně videa (pokud to spojení dovolilo).
Jistě - s domácím připojením to nebylo tak slavné díky monopolu Telekomu, ale vytáčený internet byl docela běžný.
Tak prosím nepopisujte tu dobu jako archaické období.
Ř82e75h20o84ř 13K51r59á87l83í98č72e95k
Ale no tak, nemusíte autora tahat za každé slovo . Vznik emailu samozřejmě sahá do staršího data a ICQ popř. jiní "kecálci" už taky existovali, ale kolik lidí je v roce 2002 používalo Nějaký email (Post, Email, Centrum, Tiscali aj.) měl v té době snad každý počítačově gramotný člověk, v přílohách jste mohl posílat cokoliv do tehdejších limitů samozřejmě a lepší mobily už v sobě měly emailového klienta. Kdežto ICQ jsem zakládal asi v té době nebo lehce později, nebyla to ještě masová záležitost, posílat se dal jen text a smajlíky a provozovat ICQ šlo jen na PC. Takže e-mail byl v té době jistě na větším vrcholu než ICQ
J83i91r19k49a 26V63a67n67o85u59r62e23k
ok .. nemecka auta se ted montuji v Indii
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Prodej byt 2,5+1 OV Prostějov sídl. Svobody
sídl. Svobody, Prostějov
3 200 000 Kč