Diskuze
Elektromobily ztrácejí hodnotu rychleji. Nejméně proděláte na tesle
Děkujeme za pochopení.
P74e92t52r 81H90a12r80i96p47r67a38s56a82d 54H52a87j87i25č
Ten článek je takové posození současného stavu. U nás jezdí pořád dost málo BEV, aby tahle statistika mohla mít nějaký smysl do budoucna. Ukazuje prostě aktuální stav. Ani ve světě se BEV ojetiny neprodávají v takových množstvích, aby to na něco mohlo dlouhodobě ukazovat. Takže to má smysl jen pro toho, kdo by si teď chtěl nějakou BEV ojetinu pořídit.
J18a25k85u28b 35H51l81a56d12í76k
Jaromír Král 40949
21.9.2020 11:54
21.9.2020 11:54
21.9.2020 11:54
Jen ta cena musí být srovnatelná s podobnými auty. - Chcete říci, že ten mediasystem nenavyšuje cenu ? - No těžko říct, je v základu i v těch nejlevnějších Teslách, nicméně dejme tomu že navyšuje. Vy jste ale napsal, že cena musí být srovnatelná s podobnými auty, tak se toho pouze chytám. Dal jsem argumenty - výkon, prostor kufrů, technologie a další. Ve kterém autě si můžete pustit Netflix, mrknout na internet atd? To, že zrovna vás to nezajímá/nevyužijete je poměrně irelevantní.
J55a16k87u40b 54H46l33a43d78í21k
Btw tenhle diskuzní systém je tristní. V momentě prokliknutí z emailu na "Reagovat" nedojde ani k přesměrování do vlákna. To, že tu není možnost editovat/smazat/přesunout příspěvek, ani neřeším.
Z18d63e85n85ě65k 81P61a35v83l28i68š
Zeptal bych se diskutujích příznivců elektroprovozu, kdo z vás letos koupil nové elektroauto? Nebo mlátíte prázdnou slámu. Já jsem příznivec nafty, letos naše firma kupuje dvě nové naftové dodávky.
Z28d94e77n74ě87k 82M55o66r11á98v44e98k
Když se ptáte takto, tak se neohánějte firmou, kde pracujete a napište, kolik naftových aut jste si koupil vy sám.
T13o50m40á79š 96Z11e46m31a18n
Problém je, že ani vychvalovaná jednoduchost elektromobilů nechrání před poruchami - např elektromotory v Outlanderu vydrží méně než 1.9 TDi ve služební chrochtávce..
A pak je tu ta baterie, které ztrácí asi 4% kapacity ročně..
H18o76n17z53a 38T10a62r
Co odejde u elektromotoru v Outlanderu Ložiska ?
P53e88t56r 71B83l18á37h21a
pro info posílám zajímavé aktuální prodeje za září Norsko k 21.9.2020:
1. ID3 = 1020 ks, 2. Model 3 = 696 ks, 3. Polestar 2 = 596 ks
P19e65t66r 62M76i76c77h22a73l
Další info z dotacemi a vysokým zdaněním klasických aut pokřiveného trhu.
M63i82r44e34k 12G63a33j47e96r
Shrneme-li to, tak čistě elektrická auta nedávají v tuto dobu ekonomický smysl. Jsou jen protlačena dotacemi a hrozbou astronomických pokut pro automobilky v západní Evropě, USA a dalších regionech.
M59a19r27t70i30n 59S82m92o22l21k52a
Už v roce 2000 se v Americe stáli fronty na EV1, o 10 let dříve si tuším Švýcaři objednali ve Škodovce 1000 elektrických Favoritů (Škoda Eltra 151L).... atd atd... Elektroauta tu byla, jsou a budou!
K71a25t94e23ř29i69n41a 44V83ý54b41o40r64n42á
Hodně (v podstatě všichni) majitelů pěje ódy na baterie svých miláčků a jejich životnost. Přitom se zpravidla jedná o notoricky známé 18650 články, s kterými má zkušenost většina z nás. Ví někdo z těchto nadšenců, na jaké napětí se tyto články v jejich autech vlastně nabíjí a při jakém se odpojují? Dost by to pomohlo při predikci jejich životnosti...
Z89d55e65n37ě51k 34M32o34r85á57v27e92k
No především, pokud jde o články 18650 použité v elektromobilech, tak ty má jen Tesla a ta má své vlastní složení. Výrobní linky sice dodává Panasonic, ale Tesla má svůj vývoj a vlastní řadu patentů ohledně baterií. Nemyslím si, že běžně dostupný článek 18650 bude totéž co ten od Tesly.
https://evannex.com/blogs/news/understanding-teslas-lithium-ion-batteries
Z11d47e87n30ě15k 41M32o88r62á52v28e77k
Kdybyste ten článek alespoň četl, tak byste zaregistroval, že právě Tesla je na tom nejlépe.
M62i37r39o13s27l65a70v 85B29i47l39k46a
P95e35t30r 95B37l14á70h76a
Ach jo, tak celý technologický svět očekává Tesla Battery Day a idnes.cz vyleze s tímto blábolem, to je úroveň pralesní ligy
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...