Diskuze
Populární zážehové motory ztrácí na spolehlivosti, problémy začínají u oleje
Děkujeme za pochopení.
A98n84t93o60n 58S15p80ö84r25k80e19r
Typický marketing a není náhodou, že autor zůstal anonymní. Vím o Superbu 1,8TSI s nájezdem 750 tis km.
B22o83h81u76m62i29l 67P88r47o34c50h15á94z60k37a
Na blbnutí mám staré Subaru (2000) s benzínovým boxerem a krom toho, že mu nechutná Natural 95, jsem se za léta provozu nesetkal s žádnými problémy. S EURO4 šel motorismus do pekel.
P69a45v27e17l 23B21e69ň31o
No tak všichni poslechnou a koupí si hned elektromobil...a za chvílu začnou vycházet takovéto články zase o tom, co s bateriema, kam je vyhazovat, jak sehnat pod pultem novou, dražší...a takhle dokola...ať žije marketing...;-))
V31l41a86d62i14s74l28a92v 92B16u94r12y20š43e13k
že ty poslechneš a koupiš si hned elektromobil neznamená, že tak udělají hned všichni, menšina lidí se řídí rozumem a je jim jedno, jaké články vycházejí a jaké nevycházejí, já se třeba řídím rozumem a jak mně bude víc vyhovovat elektromobil, tak s ním začnu jezdit a bude mně úplně jedno, jaké budou vycházet články a nebo kde se budou vyhazovat baterky, tohle mně nikdy zajímat nebude
J54i30ř22í 73K43a88r64b96a77n
Ohledně viskozity oleje - když je olej řidší tak to může být výhoda v zimě, když se startuje studený motor. Olej není tak ztuhlý a lépe maže. Není to jeden z důvodů proč se používají oleje s nižší viskozitou?
V21l49a96d72i94s18l72a89v 61B50u89r98y24š91e69k
pro nízký teploty platí číslo vlevo od W a pro vysoký vpravo od W, pokud je vpravo od W 18 a nebo 20, tak je to jeden z důvodů, proč má motor nižší životnost než když je tam 40 a se zimou to nesouvisí
O76n55d96ř84e43j 15M50u69s52i14l
Motorů s rozvodovým řetězem hodně ubývá, i koncern (naštěstí) přešel na řemen. U přímovstřikových benzínů (což jsou až na pár výjímek už skoro všechny) se někdy doporučuje vyvarovat se krátkým jízdám a častým studeným startům, kvůli karbonizaci, což je asi spolu s problematickými oleji největší problém. Novější motory mají už výfukové svody integrované do hlavy válců, což je asi v podstatě nutnost právě pro "studené jízdy". Takový renaultí motor 1.2 Tce na toto trpěl extrémně.
Nové benzíny jsou opravdu už hodně složité (opět čest výjimkám) a skoro všechny starší generace přímovstřiků v ojetinách jsou značně problematické. Teď se zdá, že už jsou největší problémy vychytané. Jenže nově zase přibývají různé hybridní komponenty... Paradoxně tedy možná nejspolehlivěším benzínem bude hybridní Toyota.
J49o61s60e68f 42Š98o77l72t56e83s
Mám najeto 100 tisíc km a olej jsem měnil jednou. V reduktoru, šroub byl plný špon. Vinutí ani magnety se zatím překvapivě nekarbonují a ani elektrolytická koroze neprobíhá
S11t14a51n78i49s61l40a20v 35O41u15t36r63a92t86a
Takhle to vypadá, když o všem rozhoduje rudozelený byrokratický dobytek bez technického vzdělání, který v konečném důsledku škodí nejen lidem, ale i planetě.
V33l95a95d51i68s12l24a95v 57B54u63r71y55š89e46k
rozhodují to, co byli lidem zvoleni, technické vzdělání nikoho v demokracii neopravňuje k tomu, aby mohl rozhodovat o zákonech
V45l22a85d97i73s30l76a43v 92B37u24r60y62š64e20k
zrovna mazda dvoulitr je blbej, se to zakarbonovává, nejede to a jsou s tím špatný zkušenosti, jestli benzín, tak němec, třeba opel dával donedávna do Mok 1,4 turbo 103 kW nepřímovstřik, nezničitelnej motor a bezúdržbovej, nic nepotřebuje, olej si vyměníš sám a jen jezdíš, rozvod spolehlivým řetězem, elektromagnetická spojka na zadní nápravu nepotřebuje ani měnit olej
P91e11t28r 56H61a62r72i54p52r41a14s55a96d 25H77a15j50i72č
To snad ví každé malé dítě, že spalovací motory se musí mazat. Pracují v podmínkách dost velkých rozsahů teplot a zrychlení, je tam hodně třecích ploch a rotačních mechanických dílů.
Pokud by někdo vymyslel motor, převodovku nebo diferciál bez oleje, tak by nejspíš o dost dlouhou dobu prodloužil okamžik, kdy budou spalovací motory vyřazené z běžného užívání (například podobně jako parní stroje).
V88l29a28d37i89s72l19a89v 12B67u37r18y49š58e85k
však se mažou, ale když je olej řídkej, tak je logicky i slabší film v třecích místech a nižší tlak v matzacím systému a když je slabej film, tak i odvod tepla je horší, takže se to všechno víc zahřívá a jak se to víc zahřívá, tak to pak zastavíš, ten motor a na těch horkých místech ti ten řídkej olej lepší zkoksovatí, což je blbý, proto je lepší tam dát olej s vyšší vyskozitou, klidně 5W40
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Prodej pozemku k bydlení, 1674 m2, Karviná, ul. Za Vsí
Za Vsí, Karviná - Staré Město
2 100 000 Kč