Diskuze
Kontroverzní systém start-stop. Ušetříte s ním málo, přibydou však problémy
Děkujeme za pochopení.
P96a62v89e21l 38R47u24s
Před 10 lety iDnes psalo, že se ušetří při Start-Stop 2 litry paliva na 100 Km jízdy po městě.
M20i47c49h86a78l 41K94o26u59r51e14k
Všichni ho mají, nikdo ho nechce, mělo by se to zrušit.
T61o45m17á92š 13K72n30a43i15f19l
Hmm. vsichni ne.
v par autech jsem ho mel.. a ani nevim o jeho existenci.
F94r31a21n92t30i52š24e25k 37N98o14v22á33č37e27k
Mám to taky v autě, a opravdu se mi to nechce při každým nastartování vypínat. Ve městě to stejně často nevypne, to jsem si zdůvodnil tím že možná po častých startech kontroluje stav baterie a při určité hranici nechá motor běžet aby se dobíjela. Podle článku minimální úspora, rozumnou jízdou lze uspořit víc.
Co ný mě ale zajímalo, je, jaký vliv má časté startováni na motor,,, ventily, kazalyzátor a tak.
P39e57t81r 23H45r54a97c88h36o56v66e35c
Mi SS sytém ve VW taky vypíná nabíjení telefonu(proud v zapalovačové zásuvce). Takže SS systém je schopen vygenerovat nemalý počet nabíjecích cyklů baterky v telefonu.
T26o78m87á60š 46K90n38a18i88f71l
Pokud nemáte nějaký retro telefon, ale normální telefon, tak to žádné nabíjecí cykly negeneruje.
u moderní batrky v telefonech (ty vselijake Li-cosi) neplati cyklus jako zapnutí nabíjení - vypnutí nabíjení. Jako nabíjecí cyklus se počítá dodání energie v množství kapacity baterky.
čili stále se jedná o jeden cyklus. i kdyz se vam nabíjeni vypne treba desetkrat.
P18e76t51r 47B94e58d86n42á42ř
Všechny Toyoty hybrid co máme ve firmě jsou také vlastně svým způsobem Start-stop. A jezdí bez poruch statisíce km. S nejběžnějši 1.8 hybridem po Praze a okolí v nej zácpách tak 4.2 l na 100 km. 2.5 l v RAV za 5.8, v Camry za 5.2.
M11i78r82o10s25l85a75v 70S90l14á25m17a
Však to je také jediný smysl dávající "start-stop" ...
J27a59r27o31s48l71a26v 27V62a15c44e27k
I když auto příslušně stojí, tak se motor vždy časem nastartuje a nemusí se zapnout nic, jelikož auto i tak spotřebovává energii.
Start-stop je většinou pro zlost. Nikdy nemůže vědět, jak dlouho budu stát. Takže to stejně ovládám ručně.
P15a60v30e15l 61R47u97s
U moderních aut je inteligentním nabíjení akumulátoru, které ničí akumulátor. Pokud je potřeba ho vypnout a přepnout na konvenční nabíjení, tak u většiny aut lze zajistit rozpojením malého konektoru na konci mínusového kabelu u baterie, jde o sondu proudu. Současně se trvale vypne Start/Stop.
M67i92l69o34s87l76a37v 48K69n25o66p
Budeme zelení,ať to stojí co chce. Pokud budou o takovýchto věcech rozhodovat lidé s klapkami na očích, jednostranným názorem a minimem znalostí techniky,bude příroda trpět.
J10a65r35o83s91l25a44v 68V44a82c75e35k
Tohle samozřejmě nemá s ekologii nic společného. Jsou to manýry, které byly u nás za totáče, tj. plánování technologického pokroku.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...