Diskuze

Tesla na suchu. Práce na továrně u Berlína stojí kvůli nezaplacené faktuře

Tesla má kuriózní potíž se stavbou své Gigafactory na výrobu elektrických vozidel v Německu. Velké staveniště se totiž ocitlo kvůli nezaplacené faktuře bez vody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P30e94t50r 34P72a92ž63o60u60t

18. 10. 2020 18:09

Tesla ještě nezkrachovala protože vlády po světě jí jdou na ruku. Pokud by na elektro auta nebyly žádné dotace ani zvýhodnění a z benzinu a nafty se neplatily spotřební daně aby jak auta s konvenčním pohonem tak elektro auta měli na startu stejné podmínky tak po těch elektro křápech od tesly ani pes neštěkne.

2 2
možnosti

Aby ty podmínky byly stejné, musely by se na spalováky uvalit poplatky za úhradu léčby všech onemocnění, které způsobují jejich zplodiny, které lidé dýchají hlavně ve městech. A to i ti, kteří žádné auto nemají.

1 0
možnosti

Levně nakoupit, draho prodat a pozdě platit faktury...

9 0
možnosti

Pěkná REKLAMA, která mnoho nestála.

Jak jinak, by se veřejnost celého světa dozvěděla, že v Německu vyrůstá a staví si Tesla montovnu na konečnou montáž elektromobilů? To tím, že je její výstavba v současnosti bez vody. Tato informace spolehlivě i jako reklama zabrala, ve stylu, ,,připravte si na svých účtech a svých kontech pěkné sumy, na naše nové elektromobili.

0 4
možnosti

Celé jste to zabil tím "i" na konci a chybějícími druhými uvozovkami.

A ne, tenhle typ marketingu Tesla spolehlivě nedělá. Nezastavíte stavbu za čtyři miliardy eur nezaplacením pohledávky za patnáct tisíc eur, abyste získal negativní reklamu v hodnotě stovek eur.

Prostě to nějaký účetní pokálel. To je mnohem častější, než byste řekl.

1 0
možnosti

J42a42n 27V53e81l44e17k

17. 10. 2020 8:02

No asi spousta informací je chybných nebo zkreslených. Pokud je to dočasná přípojka, tak to bude spíše na staviteli. Zároveň se mi moc nezdá ta cena. Ikdyž je to samozřejmě velká stavba, tak většinou hlavní spotřeba je pro lidi - záchody, umyvadla. Pak jedině že mají čištění aut. Ale stále to je nějak hodně peněz.

0 1
možnosti

Musk si myslí , že když páchá tak velké dobro. Že sem tam nemusí zaplatit nějakou tu fakturku. Se divím, že na toho dodavatele vody hned nenaběhli nějací aktivisté a neobvinili ho z nenávisti vůči Muskovi, ekologii a planetě. :-)

6 14
možnosti

Musk nedělá elektromobily kvůli tomu, aby byl zelený, ale kvůli tomu, že po Marsu se ničím jiným kromě elektromobilu jezdit nedá.

2 0
možnosti

Genialita majitele vizionáře přišla na to, že při stavbě není potřeba voda. To budete čumět na ten ekologický Velký skok!

5 10
možnosti

J21i42ř78í 72Z46ý94k74a

17. 10. 2020 10:03

Vy si myslíte, že u té výstavby sedí Musk a podepisuje faktury? Záchodová prkénka 20ks, to počká. Beton na 1500m2 podlahy, už tam je, vybouráním by nic nezískali, proplacení počká. Voda? Co teče neuteče...

4 1
možnosti

A je to problém Tesly nebo toho stavitele?

16 1
možnosti

Když stavitel neplatí vodu, asi nemá prachy. Od zadavatele.

4 7
možnosti

Tesla se bude prodávat jednoduše proto, že auta se spalovacím motorem EU zakáže vyrábět... :-)

8 3
možnosti

Ano, výroba kvalitních aut je to poslední co Evropě zbylo. Ale někdo nám chce vzít i to. Pár podplacených eurobolševiků v Bruseli se o to postará. Takovou stupiditu nelze pochopit.

9 5
možnosti

M71a49r80e30k 23S95a60j53d67a

16. 10. 2020 16:49

Rozumim tomu dobre, ze si uz uzavreli smlouvu s novym (finalnim) dodavatelem, tak se proste rozhodli, ze tomu docasnemu proste nebudou platit? ;-D

2 0
možnosti
Foto

A96v16i 73B19a83b23i34c

16. 10. 2020 15:38

Tyto auta bez dotace téměř nikdo nekupuje.

Za chvilku nám slavný Eurosajuz zvýší spotřební daň na pohonné hmoty a díky tlaku na emise se dramaticky zvedne cena aut se spalovacím motorem. Takže hurá! Nezbyde nám než kupovat elektroautíčka za milion.

16 18
možnosti

J26i15r34i 35F41i35n97k

16. 10. 2020 16:04

Ať stojí auto klidně milion, vlastnictví auta není ustavni právo.

2 12
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...