Diskuze
VIDEO: Řidiči zmateně blikají. Otestujte se na dalších místech
Děkujeme za pochopení.
L96i84b17o97r 90F26o96l69t90ý30n61e80k
Ohledně té hlavní silnice, mám za to, že v zákoně je, že dávám znamení o změně směru jízdy. Ne o tom, jestli jezdu z/na hlavní. Není tam nic o tom, jak vypadají okolní silnice. To "rozbalení" - jakoby ta cesta vedla rovně, se mže použít jako pomůcka pro určení přednosti pro začátečníky, ale nemyslím, že by to prošlo pro použití blinkrů.
Jinak souhlasím s tím, co tu už několikrát zaznělo, že hlavní je, abych byl pro ostatní čitelný.
M27a80r45t56i41n 56S84r81p
Všem těm, co jsou líní používat blinkr vzkazuji, že já jsem zase línej přepínat dálkový. Mám totiž smart auto, který když vidí před sebou takového neblikače, automaticky zapíná dálkový a prostě si na něj chce posvítit. Problém je, že s tím nejde nic dělat :-)
J23i81n11d42ř94i94c42h 40Š66k16o18p26e18k
Blinkry používám, ale na oslňovače mám přídavné dálkové. Dobré umístění a správný úhel donutí ztlumit i blbce s dálkovými xenony.
L65a46d75i97s15l24a82v 43V20o28n21d50r15á72č17e92k
Někdy mi přijde, jakoby se řidiči za blikání styděli. Stačí mi jet v Praze po Radlické nahoru kolem tramvajové točny, naprosto jednoduchá cesta - někteří neblikají vůbec, jiní uprostřed změny směru jízdy, jen aby se neřeklo. Já nevím, jestli tu páčku blinkrů mají tak daleko... Sám si sypu popel na hlavu, když občas zapomenu, stane se mi to, ale jinak se snažím dávat pozor na správné blikání, i když si myslím, že jsem na silnici sám - nestojí to žádnou námahu navíc.
O64d83s58t52r47a41n94ě51n21ý 13U57ž84i40v62a81t14e52l
O25d79s14t46r50a27n72ě50n70ý 94U69ž60i37v32a87t49e74l
K81a57r65e77l 76N69o93v63o94t57n38y
Blikání při vjezdu na kruháč by mělo být povolené a automaticky znamenat, že budu sjíždet hned na prvním výjezdu.
J51i79n37d23ř68i35c34h 67Š69k52o47p20e18k
To je dobrý nápad. Ale ve chvíli, kdy nemalá část řidičů nezvládá už současná pravidla pro používání blinkrů, je přidání další povinnosti úplně zbytečné.
P52e70t44r 24B88á25č17a
A rozhodne se tady nenecham poucovat od nakyho myslitele z autoskoly, ten at se radsi stara o to, at jejich neumetelove nejezdi po meste 20 a neblokuji dopravu v pulce mesta.
O20d58s15t26r35a75n54ě84n49ý 51U91ž87i30v69a43t80e11l
P34e12t63r 27B96á36č71a
Kdybyste radsi ukazali tem myslitelum jak se pouziva mlhovka aby mi kazde rano po ceste do prace nepalil mlhovku mantak prede mnou na par metrech udelate lip.
M48i83c35h15a35l 79C74h78a49l28u92p74a
Zase lepší než ti, co jedou pomalu ve tmě nebo mlze a svítí denními...
Š21t87ě92p80á49n 28P27e59t59i
Dnsska naprosto běžné, začnu brzdit a těsně před blikat.
M88i47l47o70s69l20a22v 35S96l20a82n85ý
Pěkné perličky dělají někteří dopravní experti samy a účelově.
Křižovatka typu T, která vznikla tak, že se na vjezdu na pěší zónu postavil plot.
Ale původně to T nebylo. ale když máte T, tak se nabízí místa k parkování..
Jak toto řešit, přidáte doplňkovou tabulku která T popře. A tam kde je nyní plot se vyznačí jako vedlejší a ještě na tu cestu, kde je plot dáte zákaz vjezdu, to aby se řidiči nevymlouvali když narazí do plotu, že tam vede vedlejší zobrazená na doplňkové značce.
No problém nastává, že ta hlavní na křižovatce vede doleva a ti ci jedou rovně opouští hlavní a dávají blinkr, Jenže ouha na dodatkové tabulce je ještě vedlejší doprava a navíc je tam zákaz vjezdu, takže vznikne situace, že řidiči ukazuji odbočím vlevo a jedou rovně..
Správně si myslím, že tam má být přikázání směru jízdy vlevo a rovně, jenže to nevyšachuje tu možnost parkovat na křižovatce T.
No takže není vůbec divu, že lidi tápu kdy blinkr dát...
Ale pochopitelně ti jej nedávají vůbec, ti by neměli jezdit vůbec.
prostě paráda.
O66d41s10t70r29a15n74ě71n51ý 69U37ž94i32v92a18t53e62l
T44o98m46á76š 81Z10e46m63á44n24e67k
Je to prosté, na té křižovatce z titulní fotky, jede-li po hlavní, bliká jen trochu, a když odbočuje na vedlejší doleva, bliká s plnou parádou.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...