Diskuze
Kodiaq zůstane v ČR, stěhování Superbu na Slovensko zachrání Fabii Combi
Děkujeme za pochopení.
M91i44c30h61a83l 23F22r20ý49d26a
Informace pro p. Čermáka: Fabia combi bude a nebude to trvat dlouho (cca rok). První karoserie už se kontrolují v měrovém středisku.
P21e65t96r 58Č19e94r77m37á20k
Informace pro p. Frýdu: Fabie Combi prozatím nebudou, narozdíl od hatbacku nejsou připraveny pro výrobu, a i když se nyní skutečně aktivně toto téma přetřásá tak je bezpečně jisté že i když se rozhodnutí změní tak nebude combi představené příští rok při náběhu hatchbacku.
M32a61r30e42k 23K26o14n40e43c62n91y
Pre tych co v kazdom clanku kde je spomenute Slovensko len prhlia ze ako ste nam vybudovali krajinu a bez vas by sme si ani snurky nevedeli zaviazat, tak ti by sa mali zamysliet, ak maju cim, ze po rozpade R-U zdedilo Cesko 75% priemyslu, Slovensko zdedilo velke H a male o, okrem tych oviec. 99% Slovakov si je urcite vedomych ze v CR je doteraz priemysel kdesi na inej urovni, aj ked vacsina je vlastnena zapadnymi firmami vdaka komunizmu ktory to cele zplundroval. Dnes su si oba narody rovne, oba svorne montuju pre Nemcov :)
P12e77t92r 47Č78e31r59m58á73k
Sám jste si odpověděl - mají čím, průmysl nebyl nijak "poděděný", on tu prostě a jednoduše byl budovaný odjakživa. Stejně tak je nezpochybnitelný fakt že se obzvláště v době Husákova prezidentování lilo na slovač kopa peněz horem dolem a to zcela uměle, aby se na zelených loukách stavěly provozy kterým se pak narychlo hledala náplň
J40a50n 98B94a15c19h81m88a25n10n
Podle mě super tak pro koncern, který bude montovat dvojčata superb a passat v jednom závodě a nakonec výhledově dobře i pro škodovku, protože téměř určitě bude potřeba navýšit kapacity výroby všech SUV modelů.
A42l71e59š 78V87í44t28e62k
Fabia combi čtvrté generace by mohlo být konečně šlušné dostupné auto. Pokud bude rozvor jako u nového Pola či Ibizy, bude tam na nohy snad skoro tolik místa, co bylo v Rapidu, podvozek na MQB A0 platformě a tochu větší průměr kol by se mohl vvlastnostmi přiblížit Scale a kufr, pokud zůstane 530 l či více, bude taky stačit. Zkrátka malé plnohodnotné rodinné auto. Současná Fabia s uskákaným podvozkem, a kde si do zadu dospělý nesedne, taková není.
Š43i60m95o62n 19M69a62r51t49y14n53e34k
Ale to co popisuješ už škodovka dávno dělá, jen se to jmenuje Octavia.
P20e95t80r 78Č48e79r60m63á67k
Důvěryhodný zdroj JPP Aneb jak vycucat z ničeho titulek. Malinko to vypadá že někteří lidí si vymýšlí co je napadne, jen aby šlo napsat článek od škodovce, který má čtenost tím větší čím nesmyslnější informace přináší
O společné výrobě passatu a superbu v Kvasinách se nikdy ve skutečnosti neuvažovalo, a to z prostého důvodu - nevejde se tam, samotná produkce passatu by v podstatě plně vyčerpala kapacity provozu, nezbylo by místo ani superb, natož SUV. Je to jen taková odborářská fikce vymyšlená po tom co se zvažoval přesun supa do Emdenu.
Stejně tak přesun supa nijak nezachraňuje fabii combi, v lepším případě se dá říct že tyhle šachy teoreticky vytvoří prostor pro to aby dodatečně tato verze vznikla, ale situace je stále stejná - volnou kapacitu Škodovka využije primárně na to aby vyráběla zpátky Karoq a nebo jiné SUV které má perspektivní prodeje, nikoliv na upadající okrajový model.
H66o87n75z51a 32P20o90s12t
Ať si slováci vezmou levnou fabku a nechají tu superb, který má vysokovu přidanou hodnotu. Vzít nejziskovější auto a dát ho pryč je sabotáž, určitě to zhorší výsledky škodovky a vedení VW to pak použuje proti ní.
D50a73v48i38d 47K60o71n77e41č39n42ý
Od kdy je Superb nejziskovější auto??? To byl doufám jen takový žertík
J63a68n 77D45l90o89u45h90ý
No výborně, odbory rozhodují, co má majitel dělat. Tak to přichází znovu socialismus...
H40o17n83z64a 94P76o72s30t
Odbory jsou typické právě v západním kapitalistickém světě. V socialismu bylo vše centrálně řízeno.
J85i58n70d48ř37i62c78h 85Š80k57o29p16e69k
Měli to udělat obráceně, hrůzu v podobě SUV odlifrovat do Bratislavy a zde nechat výrobu normálních aut.
M48i30r30e14k 96G19a40j60e41r
Asi vám vadí SUV na silnicích. Mně také. (Mimochodem proto jsem byl nakonec přinucen si ho koupit také.) Ale místo výroby to nijak neovlivní. Takže rozhodnutí je dobré pro zaměstnance i stát, protože na SUV automobilka vydělává nejvíce.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...