Diskuze
Ojeté elektromobily jsou vzácné. Fenomén citigo si skvěle drží cenu
Děkujeme za pochopení.
M68a84r56i18á34n 44M91a83r20k80o92v95i56č
No bodejť ne, keď škoda prodávala citigo 200 000pod náklady...
S47t17a76n91i17s54l20a12v 45N50ý22v11l15t
Na spalovacím motoru je v zimě úžasná věc. Že topíte kabinu odpadním teplem. U elektromobilu za saunu uvnitř zaplatíte dojezdem. V jedničkové octavii je radiátor napojen přímo na chladící okruh motoru.
Takže cesta po dálnici v tričku a bez bot i v lednu.
M92i74l69a49n 24S15m59u54t77n16ý
Tak si pořídíte za obrovské peníze (nevýhodný poměr ceny a užitné hodnoty) elektromobil a brzy zjistíte, že to bude problém s nabíjením. Nehledě na fakt, že v EU bude po zastavení jaderných zdrojů v Německu v roce 2022 nedostatek elektřiny. Nemluvě o absurdním faktu, že se budou muset ještě více činit uhelné elektrárny. Ať žije bezemisní provoz elektroaut s výfukem v tepelné elektrárně - v ČR polovina výroby. Že obava z nedostatku elektřiny jako takové není nemístná, připomíná nejlépe krok výrobců elektrické energie ve Velké Británii. Ti si na tamním regulátorovi, Ofgemu, chtějí vymínit možnost vzdáleného přerušení dobíjení elektrických aut v domovech jejich majitelů, pakliže v síti nebude dostatek elektřiny, který by takové dobíjení mohl obsloužit. A něco takového požadují dnes, kdy v Británii ani v Evropě žádné podstatné množství elektrických aut nejezdí.
Výrobci ve svém návrhu konstatují, že „elektrické sítě ve Velké Británii nebyly dimenzovány tak, aby zvládly podstatnou dodatečnou poptávku, kterou některá zařízení spotřebitelů (jako elektrické automobily) představují”. Aby tento problém mohl být vyřešen, může být nezbytné „dovolit distributorům ovládat zařízení spotřebitelů (jako elektrických aut) napojených do infrastruktury.” Podle návrhu by navíc zákazníků nebyla poskytována žádná kompenzace, pokud by byli zásobováni takovým řešením infrastruktury, která něco takového dovolí.
Takže s elektrickým autem vás čeká také týdně(?) aktualizovaná tabulka, kdy si smíte auto nabít a tedy i s ním jezdit. Hlavně že teď můžete s EL autem na dálnici bez známky. Když ptáčka lapají...
J74i44ř31í 23J61i41r13k70ů
Tak dlouhý příspěvek a takový totální žvást. Měl byste se stydět za vaši nevědomost a plácání 1000x vyvrácených hospodských nesmyslů. Studujte trochu!
P16e44t43r 89M72a80l60i29š66k34a
Kopě ojetiny je vždy riziko. Protože nikdo nevý jak se o něj předchozí majitel staral. U bateriových si myslím, že péče o baterie je ještě víc důležitá. Nevíte kdy jak často dobíjel a při jaké kapacitě. U spalováku prázdná nádrž tolik nevadí.
M40a33r43t44i17n 29K51a26r24á70s66e86k
Tak baterie v zásadě vadí jen to, když ji někdo vybije "do nuly" a pak nechá navíc delší dobu stát, to je problém i nasimulovat, než že by to někdo reálně dělal...
J12i57r85i 41F57i69n41k
No ale vždyť místní odborníci trvdi že ojetý Ev je neprodejný.. ach jo, zas se jim zboří jedna babovicka za písku.
Zla, zla redakce!
P79a15v65e71l 12V11a87l88e94n47t34a
Tak všechno má svého kupce, je to jen otázka ceny. pokles o 54% za 4 roky je asi docela dost ale nejsem expert.
Zánovní garantované vozy přímo od škody jsou asi něco jiného než pár let ojetý EV od borců z áček.
L54e71o40p37o11l71d 44H27o42r13á28k
Přesně, ojetá nákupní taška, kde během pár let dám polovinu pořizovací ceny nového auta za baterií, to byl vždycky můj sen :)
J69i90ř62í 38B50r57u48t25o35v81s71k48ý
Elektrické malé auto do velkých aglomerací má smysl jako druhé auto na dojíždění do práce, je to výhodnější pro lidi, kteří si to mohou dobít doma, jako plnohodnotný vůz pro rodinu je to jenom pro nadšence co na to mají, pro většinu populace je i to malé el. auto nesmysl, nemají na to, takže tlakem na pilu v brzké budoucnosti dopadnete jako na Kubě, i starý vrak bude mít velkou hodnotu
M22a87r24e38k 71H29r83a68d22i52l
Je to začarovaný kruh. e-auto má smysl ve velkých městech, tam ale většina bydlí v činžáku, kde jste rád, že vůbec někde zaparkujete, natož ještě nabíjet. Ideální asi jen do satelitu. E-auta mají prostě svoji klientelu a nepokryje všechny potřeby. Zákaz prodeje aut se spalovacími motory, jak se to někde plánuje, zavání velkým průšvihem.
P97a75v86e67l 39M80a39r19t85i61n22e57k
Jako pardon, 70%? S tim tristnim dojezdem novych aut mi to prijde docela mizerie a hodne vysoka investice do par let.
T52o62m18á11š 86P53r32c29h90a60l
Když si vzpomenu, jaký byl život s baterií v Macbooku, která měla dle diagnostiky kolem 70% design capacity, tam mě to celkem děsí. Z pohodového pracovního dne na baterce u nového stroje, to už po dvou hodinách řvalo, že chce šťávu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....