Diskuze

Plug-in hybridy zbytečně na pranýři. Naučte se je používat a rychle nabíjet

Pokud se nemůžete rozhodnout mezi elektromobilem a vozidlem s klasickým spalovacím motorem, můžete se vydat střední cestou plug-in hybridní technologie a mít něco z obou světů. Nabídka takových vozidel je dnes široká, ale jen několik modelů nabídne rychlé dobíjení na DC stanicích. Šikovné zejména pro ty, co hodně najedou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K18a45r30e18l 90R94e58i64c93h

11. 1. 2021 14:11

Mercedes, který na baterie ujede 700km a nabije se za 25 minut musí být při nabíjení připojený přímo na Temelín. To trochu omezuje akční rádius vozidla.

0 0
možnosti

M91i72r11e91k 42G33a42j27e67r

16. 12. 2020 10:39

Autor zapomněl napsat, že alespoň některé plug-in hybridy umožňují režim dobíjení trakční baterie z energie spalovacího motoru. To se hodí často, když jedete delší trasu a v závěru chcete po městě už jet jen na elektřinu, protože je to tišší, čistší a v malých rychlostech úspornější. Stačí si hlídat, na kolik km je baterie nabitá.

0 0
možnosti

P41e70t84r 45M39i69c59h75a64l

10. 12. 2020 10:00

Ze satelitu vyjedete na dálnici, tam se spustí spalovací motor a svištíte do města ...

Zajímalo by mě, jak dlouho to ten motor vydrží, když se začne rozjíždět vždycky až na dálnici a pochopitelně studený.

0 0
možnosti

Proc by to nemel vydrzet? Ono rozjezd z nuly zatezuje motor podstatne vice, nez jizda po dalnici.....

1 0
možnosti

Autor je mimo realitu. V praxi to nevypada tak, jak pise. Trochu bych mu ten odstavec preformuloval: rano vyjedu ze satelitu na elektrinu, potom najedu na dalnici, kde skoncim v zacpe a baterii si vybiju poskakovanim po dalnici a v centru uz zase hezky jedu na benzim a foukam spaliny lidem pod nos.

1 0
možnosti

Poskakování v zácpě znamená prudký nárůst spotřeby u spalováku, ale nikoli u elektromobilu, respektive hybridu při jízdě na elektřinu. A kdyby chtěl řidič baterii ušetřit na popojíždění ve městě, tak i to se dá nastavit.

1 0
možnosti

Hezké, že jste u "elektroauta" udali výslednou spotřebu benzínu, ale kolik jste museli dobíjet elektriky už tam nějak chybí... Nebo jste "plug-in" nepoužívali?

4 0
možnosti
Foto

Dobrá poznámka, bylo to kolem 8,2 - 8,9 kWh na 100 km. Doplníme.

0 0
možnosti
Foto

Plug-in hybrid má všechny nevýhody klasického auta ( drahý servis atd) a k tomu další složité propojení elektromotoru a motoru klasického. Vše potenciální možnost poruch. U čistě elektrického auta toto odpadá. Když už, tak plně elektrické auto. Trochu vím o čem mluvím, syn má ZOE v plné výbavě a toto auto se dá používat stejně jako klasické ( nabíječky jsou na každém rohu a 300 km na jedno nabití není u tohoto auta žádný problém)

2 3
možnosti

No ale je s tim mensi problem. Takova octavia iV poslouzi dobra jak pro denni dojizdeni do prace (na elektrinu), tak nas odveze na rodinnou dovolenou bez problemu.

Zoe ktere stoji cca stejne orpavdu ne. A tesla kterou by to teoreticky slo stoji zas skoro 2x tolik...

1 0
možnosti

A kolik ze ten medved stoji? Urcite do 400t, jinak si to 95% lidi nemuze dovolit. A za kolik to po 8 letech prodam?

Tohle cely je uplna ekononicka blbost, rozumny clovek si to nikdy nekoupi

2 4
možnosti

Kolik medvedu stoji do 400t a m po 8 letech nejakou dobrou zustatkovou cenu? :-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...