Diskuze
Jiné auto nechci. Na chalupu a nákupy jezdí v 80 let staré unikátní škodovce
Děkujeme za pochopení.
V95o67j96t30ě23c56h 27M95o95u70č45k39a
Je to hezké čtení, ještě hezčí fotky a hlavně je to skoro neuvěřitelné, hned v několika ohledech: jak precizně pán renovaci provedl, to že ji zřejmě provedl sám (podle článku), kolik práce a času tomu věnoval, to že s tím autem běžně jezdí a v neposlední řadě vypadá (ten pán) na fotkách vyrovnaně a zřejmě mají s paní i spokojené manželství. Klobouk dolů !
P79e87t86r 85Š85t30ě31p81á40n91e76k
Krása, pochvala za šikovné ručičky.
M66i81r77o18s23l37a14v 65S83t17e67i46n12e48r
oje Škoda Liduška, t.j. poslední verze Populara, r.v. 1938, měla také už řízení na správné straně, ale hlavní problém byl chybějící differenciál, vzadu se to stále lámalo. Jinak technika snad stejná, 6V elektrika by dnes asi byl problém. 1965 jsem to auto vzdal, přešel jsem na Fiat 500 a nijak lépeš to také nejelo.
Tehdejší auta neměla žádné zařízení na emise, jenom atmosférické karburátory a výkony kolem 20 HP, proto ty motory držely do nekonečna.
M35a47r31t63i83n 31N27e39b83e84s17k69ý
6V elektriku měly ještě i Opely z roku 1964.
I18v15o 85Č86á12n
Někdo má takového pěkného veterána i v Brně v Líšni, jednu dobu jsem toho pána a ještě s někým dalším vídal docela často...
J83i74ř80í 83V29o42b74o86r87s18k49ý
Už se na tu nádheru dívám potřetí a pořád nemám dost...
V21á74c52l27a29v 13N68o75v67o26t53n78ý
Obdivuji, že to auto dokázal udržet na značkách. I když za cenu drobných úprav (blinkry, zadní mlhovky). Ale bez nich už by asi do provozu nesměl.
T76o48m56á53š 20S54m34í59t51a74l
Kéž by mi má Octavie z roku 2008, taky tak vydržela... Ale nějak si nedokážu představit motor 1.8tsi za 50 let...
M31a70r60t39i95n 31N88e11b50e21s26k10ý
To se ani nesnažte.
A dnešní přifouknuté malorážky už vůbec ne.
J59a25r12o43s67l49a61v 94O60r81l18í89k
Pane fotografe Kudelo, smekám před vašimi fotkami. To jsou překrásná dílka.
M34a48r50e92k 40P20e94c66h
Překrásný vůz, spousta skvěle odvedené práce a milý článek. Manželům i jejich vozu přeji ještě tisíce pohodových kilometrů!
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....