Diskuze
Skromný fachman, který vymyslel, jak vyrobit Favorita a nesmrtelnou Octavii
Děkujeme za pochopení.
M17i53r89o73s13l87a69v 88S24t74e89i79n34e31r
Umět naslouchat a lidem pomáhat z deprese a potíží, to je snad to nejdůležitější v lidském spolužití. Očekávat ovšem vděčnost, to je pošetilost, ti lidé, kterým jste poradili, si přece pomohli sami! Musí vám stačit, že si sám poklepete na rameno.
J11i51n54d65ř51i13c25h 53V90a73v47r37u71š62k97a
Zajímavé je, že technologické prověrky, zmíněné v článku, v autoprůmyslu zavedli poprvé v SSSR za éry Nikity Chruščova někdy začátkem 60. let (k nám se, nejspíš jako většina podobných "vynálezů", dostala díky snaze kopírovat vše, co měli v Sovětském Svazu). Sovětský autoprůmysl, který se slibně rozvíjel, dostal tím smrtelnou ránu, protože každá, i drobná technologická změna, procházela přes několik schvalovacích komisí. Tím se autoprůmysl SSSR rychle dostal ze špice na ocas světového vývoje, díky "liberálnímu" Chruščovovi (liberální byl hlavně v tom, že si dělal, co ho zrovna napadlo). Detaily najdete v knize O světě křivých zrcadel, která vyšla i česky.
V59l95a20d97i18s88l49a91v 91D30a71m21e70c
To se snad dělá pořád, jenom se to jinak jmenuje.
V66l10a60d44a 46S52i92m79o80n18i50k
Znal jsem ho ze střelnice jako usměvavého, zábavného, milého pána. Ani jsem netušil, kdo to je. Škoda - pro mne.
K25a35r75e26l 17R90y64b77á79k
výrobě "licího" nářadí se říká modelárna. měla jí tenkrát skoro každá fabrika, která vyráběla svoje výrobky. problém po estébáckém puči nastal s dodavateli. fabriky se tak nějak rozkradly, zničily a zavřely a my jsme si hloupě pustili na trh západ s jeho kšunty. dneska už je to jedno-auta se vyrábí stejně jako spotřebák, něco jako pračky, mobily, nebo televize. spíš začínám uvažovat o nějakém veteránovi, který má duši. uvidíme
M81i25r42o61s58l61a45v 79S90t54e86i90n23e12r
Asi vám mnohé ušlo. Třeba Zbrojovka ve Strakonicích měla špičkovou technoligii na odlévání skříní převodovek. Najdete je ve všech Škodovkách, ale i některých VW po 1990. Hlavní problém těch let byl Václav Klaus.
M28i68l27o77š 87Z68i25k12m35u87n76d
To si Škoda ještě hodně věcí dělala a rozhodovala sama. Když zpětně vidím rozdělané projekty té doby, tak prodej a zvláště 100 % bylo hodně uspěchané. Asi by vstup do světa byl delší, ale byla by naše. Byla to doba hledání i korupce. Původní firmy v ČR zanikaly na objednávku..., podnikali bývalí komunisté a vládli tajní agenti STB. Nyní si nikdo nic nepamatuje.
J65i53ř55í 14E79r11b32e79n
Ručím vám za to, že Škoda Auto by bez VW dopadla stejně jako LIAZ nebo Tatra. Mnohaleté potácení se nad propastí, problémy splácet úvěry a pak bankrot.
AZNP měly problémy se splácením úvěrů už v létě 1989, konsolidační program se nedařil, v roce 1990 dlužily miliardy, z plánované roční výroby 250 až 300 tisíc favoritů byla polovina, v ČSFR v roce 1991 prodali jen 27 tisíc aut - sami českoslovenští obyvatelé své výrobce spotřebního zboží (aut, elektroniky, oblečení, domácích spotřebičů aj.) posílali do krachu!
M62a31r19t41i31n 28S71v70o90j60a75n69o12v32s85k96ý
Po experimentování s ojetým luxusem (Multivan T5, Phaeton) jsem si pořídil Octavia combi 1 , 1.8T ve výbavě a jsem jedinečně spokojenej.... Bez investic.
M47a72r85e88k 21Š66t22ě17t72k81a
Bez investic zcela určitě ne, ty časem tak jako tak přijdou, a u 10ti a více létého vozu tím spíš. Výhodu jedničkové Octavie je cena náhradních dílů, prakticky všeho, od destiček, koutouče, rozvody, po karosářské díly. Když to porovnám třeba s Peugeotem 407, tak tady jsou náklady tak třetinové.
P95e90t34r 85M73i84c68h42a49l
Díky za zajímavý článek o úspěšném člověku.
P67e19t37r 95P59o26s96p34í50š58i27l
Jedničková Oktávka měla obrovské štěstí, že dostala do vínku legendární motor 1,9 tdi. Bez tohoto motoru by byl její úspěch, troufám si odhadnout, maximálně třetinový. Dodnes lituji, že jsem svou 1,9 tdi před deseti lety prodal. A další majitel, pokud je mi známo, s ní jezdí dodnes.
N73o42r67b57e66r16t 25Š42t68ú94r
Ta legenda byla 1.9 bez turba ne? To byl nesmrtelný motor.
H19o12n67z48a 32Š79l46e14z86i89n11g69r
"Technologické prověrky v tehdejším socialistickém hospodářství představovaly něco dnes v této podobě už neznámého. Cokoli bylo na autě nově vymyšleno, nemohlo jít do výroby, pokud to neprošlo prověrkou"
Ježišmarjá, to je přeci normální proces i dneska. Každá fabrika se chce vyhnout výrobě ze speciálních nedostupných materiálů na strojích které nemá a nedejbože kupovat licenci na nějaký patent. Zvlášť dnes je potřeba shodit konstruktéry z oblaků 3D modelování do špíny a bahna normální výroby....
L81u27d87ě19k 76N36ě72m24e42c
Zaměňujete výrobní a nákupní možnosti dneška a tehdejší doby. Tehdy se něco kupovalo "za devizy", kdežto teď se něco nakupuje a v podstatě rozhoduje "jen" cena.
J70u57r55a17j 62V33á75c29l67a69v35í73k
"hutní formy pro odlévání jednotlivých karosářských částí" - vážený, auto není tank...
I58v16a68n 56K36o45p60t29a
Lisovací nástroje či jejich části se nejdříve odlévají, tedy jsou potřeba i hutní formy pro odlévání.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!