Diskuze
Souboj českých stálic. Je větší octavia o tolik lepší než menší scala?
Děkujeme za pochopení.
J17a32r21o18s59l42a77v 22K21l50i95m33e36š
V souboji stálic u mě zatím vyhrává Cadillac Escalade
M60i62c23h47a71l 88Z41e62t68e41k
Osobně bych si nekoupil ani jedno. Dát takovou raketu za něco s litrovým ekoprdítkem pod kapotou, které bude na červenou samovolně chcípat, mi moc smysl nedává.
D60a98n10i77e59l 33K31o53n60e15c32n95y
Starý Rapid se firmám ještě hodil jako vcelku střídmé rešení pro junior manažery a jinak "níže" postavené zaměstnance. Scala je bohužel typově fail a zbytečně šlape na paty Oktávce.
P79e54t87r 31Č73e52r80m89á15k
Ani moc ne, v prodejích jde ve stopách rapidu. Tam je spíš problém že octavie je teď zbrzděná.
M38i73c33h62a35l 55F87r88ý50d69a
Tak jsem asi zaspal dobu... na jaře, ještě před koronou, byla scala i s dieselem. A také pochybuji o tom, že scala ve verzi style má "jen" manuální klimu. Ta byla přece v základu pouze u verze ambition, u style byla už ve standardu automatická, tedy ovládaná přes dotykový displej.
T77o47m89á59š 19K58n63a28i87f89l
scala ve stylu má automatickou.
nicmene . nenasel jsem, ze by clanek tvrdil neco o manualni klime ve stylu.
R96a45d28e13k 64H81o68l59í50k
....jsou to předražené nekvalitní šmejdy.....ani náhodou...
M25i87c81h78a36l 31K35o76u25t33n76ý
Nevěřím svým očím, že by lidi konečně prestali kupovat ten předraženej šmejd z Boleslavi?
P43e64t19r 45S53e57d89l93á77k
Podíl nových prodaných aut je dnes již téměř 80% firemních. Konkrétně u Octavie si troufám tvrdit, že to bude ještě mnohem víc. Tak 90%.. Takže článek pěkný, ale pro koho tady?
J54a29r97o52s86l37a47v 34P80i95k68u63l38í83k
českých? Vždyť ta fabrika není naše.
V81l58a16d91i73s80l77a16v 63B88u78r27y38š79e56k
to asi moc dobře nejede, když tam je poznat že to veze metrák navíc a už to není živý, moje ato je živý i když veze metráků navíc 5
O26t80o 88S15t26r84á63n57s88k35ý
Správně, vraťme se k meritu věci. Disputace o tom, zda je Škodovka česká či nikoli sem asi nepatří.
J65a93n 89H69u39t80a52ř
No když už bych si musel z těch dvou vybrat, tak Scalu, už jen za ten interiér, to co provedli Octavii je děs, minumum mechanických tlačitek, ošklivý dvojramenný volant, ...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč