Diskuze
Praha by mohla začít chystat mýtný systém, spustí ho nejdřív v roce 2026
Děkujeme za pochopení.
M52a47r21t41i94n 82H86o19n76z54a77k
Akční plán pro udržitelnou energii a klima. Tohle musel vymyslet fakt borec. Zní to tak odborně, a přitom tak lidsky. Prostě balzám na uši.
O24d83s22t36r57a40n80ě54n91ý 23U81ž27i89v32a13t25e53l
M50i34r52e12k 88G41a35j43e37r
Nepochopili jste, o co jde. Vybrat stovky milionu do soukromých kapes napojených na stát.
D33u52š12a48n 28P38e86š31e16k
Další skvělý nápad jak šikanovat motoristy z autorské dílny mistra Blbučka, zkouší ho stále dokola prosadit a jednou se mu to bohužel povede.
J31i49ř50í 84J33o97h74n
Nechat postavit pár závor zvládne každý radní, jehož velikost IQ lze vyjádřit dvojciferným číslem. A peníze se do pokladny pohrnou, stejně jako po namalování modrých čar.
Mýtný systém by byl další zdroj bezpracných peněz, které by plynuly do pokladny radnic a tam by se o to více mohli věnovat třeba stavění pomníků a obrazoborectví (figurka "Člověče nezlob se za 4 miliony", do odstraněného pomníku Koněva starosta Prahy 6 během 2 let investoval z peněz daňových poplatníků 3 miliony Kč, Havlova lavička za milion,...).
Musíme si příště zvolit radní, kteří zajistí postavení P+R na okrajích Prahy a odtud MHD. A také okruh KOLEM Prahy, nikoli SKRZ Prahu, podle 82 let starého projektu, který prosazují.
P64e70t30r 31Č18e91r67m42á68k
Mnoho věcí dohromady.
1)P+R zajisté ano, ale na dopravu v Praze to má vliv zcela okrajový.
2)Dostavět okruhy - a to pochopitelně v plánovaných trasách, jinak systém nebude funkční, na to nemá čas vliv - naopak, pokud se Praha rozšiřuje tak tím spíše musí být vedeny tak jak jsou a dopravně dané lokality obsluhovat.
3)Začít řešit regionální varianty přímých propojení dálnic.
J52a12k75u35b 51F86e92i30f17a38r
Nedřív mi postavte okruh, ať nemusím na polovinu svých cest jet nuceně přes centrum. Nám pak problém ani s mýtem.
V51l52a93d52i39m67í26r 24T92e13m98l48í28k
Super nápad !!! Vybírat mýto za vjezd do centra města, když magistrála vede "pod ocasem".... Pražští radní docílí jen toho, že se jim obyvatelé města přestěhují z Prahy ven, i já to již udělal. A tak mají o mé daně méně ....
J13i23ř76í 63K23o15r24t60u44s
Co ještě "politici" a "radní" v této přerostlé vesnici nevymyslí... Za poslední roky tito "dopravní umělci" dokázali vymyslet v oblasti dopravy jen omezení a restrikce, ale vůbec nic, co by bylo vstřícné pro lidi ať jsou odkudkoliv. Je smutné sledovat vývoj a trendy, které "radní" MHMP vymýšlejí a dokonce realizují. Nejsou schopni vymyslet a vyřešit de facto nic a tak se jim vždy v těch prázdných hlavách urodí jediný nápad: "Ať platí!" (myšleno my všichni ostatní). Inu, jak se zmiňuji: Jaký mozek, takové řešení, ach jo...
T30a77d94e55a31s 70P28i89s62t91a
Vymejšlet další způsob jak nás podojit, to by jim šlo. Nevím proč když jedu k doktorovi do jiné části Prahy ( v mé ten konkrétní doktor není k sehnání) tak tam nemůžu ani na chvilku zaparkovat. Když vezu dítě do soukromé školky( protože státní neměla místo) tak to samé. Vždyť je to na hlavu. Nevím proč pražák nemůže mít dvě tři hodiny denně ( nebo alespoň týdně) parkování kdekoliv po Praze zdarma. Co je na tom těžkého?
P76e73t38r 68F14a82b71e21r74a
Když si vzpomenu na nápad zásobovat střed Prahy loďmo po Vltavě a zboží rozvážet cyklisty.....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Markvartice v Podještědí (6 271m2) - lehký průmysl
Jablonné v Podještědí, okres Liberec
2 508 400 Kč