Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Praha by mohla začít chystat mýtný systém, spustí ho nejdřív v roce 2026

Hlavní město připravuje akční plán pro udržitelnou energii, jehož součástí by měl být záměr zavést mýtný systém pro zpoplatnění vjezdu do centra metropole. Pokud radní schválí plán v současném návrhu, bude chtít zahájit další kroky k přípravě mýta. I kdyby se však začalo ihned, systém lze spustit nejdříve v roce 2026.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Akční plán pro udržitelnou energii a klima. Tohle musel vymyslet fakt borec. Zní to tak odborně, a přitom tak lidsky. Prostě balzám na uši.

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

M50i34r52e12k 88G41a35j43e37r

20. 12. 2020 20:24

Nepochopili jste, o co jde. Vybrat stovky milionu do soukromých kapes napojených na stát.

1 0
možnosti

D33u52š12a48n 28P38e86š31e16k

18. 12. 2020 14:33

;-€ Další skvělý nápad jak šikanovat motoristy z autorské dílny mistra Blbučka, zkouší ho stále dokola prosadit a jednou se mu to bohužel povede.;-€

1 1
možnosti

J31i49ř50í 84J33o97h74n

18. 12. 2020 9:36

Nechat postavit pár závor zvládne každý radní, jehož velikost IQ lze vyjádřit dvojciferným číslem. A peníze se do pokladny pohrnou, stejně jako po namalování modrých čar.

Mýtný systém by byl další zdroj bezpracných peněz, které by plynuly do pokladny radnic a tam by se o to více mohli věnovat třeba stavění pomníků a obrazoborectví (figurka "Člověče nezlob se za 4 miliony", do odstraněného pomníku Koněva starosta Prahy 6 během 2 let investoval z peněz daňových poplatníků 3 miliony Kč, Havlova lavička za milion,...).

Musíme si příště zvolit radní, kteří zajistí postavení P+R na okrajích Prahy a odtud MHD. A také okruh KOLEM Prahy, nikoli SKRZ Prahu, podle 82 let starého projektu, který prosazují.

4 1
možnosti

P64e70t30r 31Č18e91r67m42á68k

18. 12. 2020 18:33

Mnoho věcí dohromady.

1)P+R zajisté ano, ale na dopravu v Praze to má vliv zcela okrajový.

2)Dostavět okruhy - a to pochopitelně v plánovaných trasách, jinak systém nebude funkční, na to nemá čas vliv - naopak, pokud se Praha rozšiřuje tak tím spíše musí být vedeny tak jak jsou a dopravně dané lokality obsluhovat.

3)Začít řešit regionální varianty přímých propojení dálnic.

1 0
možnosti

Nedřív mi postavte okruh, ať nemusím na polovinu svých cest jet nuceně přes centrum. Nám pak problém ani s mýtem.

2 0
možnosti

Super nápad !!!;-D Vybírat mýto za vjezd do centra města, když magistrála vede "pod ocasem".... Pražští radní docílí jen toho, že se jim obyvatelé města přestěhují z Prahy ven, i já to již udělal. A tak mají o mé daně méně ....[>-]

2 0
možnosti

Co ještě "politici" a "radní" v této přerostlé vesnici nevymyslí... Za poslední roky tito "dopravní umělci" dokázali vymyslet v oblasti dopravy jen omezení a restrikce, ale vůbec nic, co by bylo vstřícné pro lidi ať jsou odkudkoliv. Je smutné sledovat vývoj a trendy, které "radní" MHMP vymýšlejí a dokonce realizují. Nejsou schopni vymyslet a vyřešit de facto nic a tak se jim vždy v těch prázdných hlavách urodí jediný nápad: "Ať platí!" (myšleno my všichni ostatní). Inu, jak se zmiňuji: Jaký mozek, takové řešení, ach jo...

2 0
možnosti

P15e59t85r 84M54i80c46h44a56l

18. 12. 2020 8:04

Opět jde o peníze až v první řadě.

2 0
možnosti

Vymejšlet další způsob jak nás podojit, to by jim šlo. Nevím proč když jedu k doktorovi do jiné části Prahy ( v mé ten konkrétní doktor není k sehnání) tak tam nemůžu ani na chvilku zaparkovat. Když vezu dítě do soukromé školky( protože státní neměla místo) tak to samé. Vždyť je to na hlavu. Nevím proč pražák nemůže mít dvě tři hodiny denně ( nebo alespoň týdně) parkování kdekoliv po Praze zdarma. Co je na tom těžkého?

2 0
možnosti
Foto

P76e73t38r 68F14a82b71e21r74a

17. 12. 2020 22:14

Když si vzpomenu na nápad zásobovat střed Prahy loďmo po Vltavě a zboží rozvážet cyklisty.....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...