Diskuze
Elektromobilům v Česku už vládne Škoda. Získaly víc zákazníků než CNG
Děkujeme za pochopení.
T10o78m52á30š 85Z23e65m58á83n49e85k
Povídejte, jmenujete, moc dlouhej seznam to nebude.
J80a19r36o18m11i42r 72H57o73b71l56i41k
Má-li se prosadit něco ekologického, musí to být alespoň srovnatelné ekonomicky. Zatím máme elektroauta ekologicky srovnatelná a ekonomicky (včetně pohodlí provozu) nesrovantelná.
Proto ta masírka, proto ty dotace, které dojdou, jakmile se podíl e-aut začne zvyšovat.
T63o57m29á19š 72N40o12v66á11k
Čísla potvrzují trend ze statisktiky prodeje elektromobilů z poloviny letošního roku https://www.evcars.cz/elektromobilita/registrace-elektromobilu-a-plug-in-hybridu-leden-kveten/ Je jen škoda, že ta cena elektromobilů je zatím tak vysoko. Za pár let to snad bude srovnatelné se současnými auty.
P77e97t97r 51Č82e82r25m12á80k
Nesouvisí to s časem ale technologií eaut. Pokud se ta nezmění, nezmění se ani nákladovost a tedy cena.
S52t54a89n16i98s29l90a43v 59N53o58v56o59t37n32ý
Letošní nejlepší vtip
J20i65ř37í 92S55c84h52m46i28d92t
Já bych si klidně eauto pro své potřeby koupil pokud by bylo srovnatelné s mým současným cenou a velikostí, tak bych oželel i nutnost plánování cesty tak, abych dojel nebo někde nabil abych dojel, ale dotovat eauto 80% ceny toho mého opravdu nemíním.
J20i38r66i 28F59i57n55k
To je jako byste chtěl ať úsporné tepelné čerpadlo stojí jako přímotop.
Prostě je to na počátku vyšší investice která se vám na provozu vrátí.
J92i28ř11í 51S57c57h10m27i39d80t
že se benzínových citigo prodalo málo, tak jistě, když skončila výroba
citigo zmizelo z trhu protože je málo baterií, zajímavé je, že pro jiné modely baterie jsou, takže to jistě není důvodem
jinak 2% trhu nelze v žádném případě opěvovat jako úspěch obzvláště s ohledem na fakt, že z toho většina je aut firemních, kde lze získat na ně dotaci
M58a18r53e28k 69B74a40r26t54o31š
Nie, ani pre nové aku autá nie je dosť batérií. A to už vôbec nie, ako náhradné diely. Napríklad Audi a Jaguár už museli zastavovať linky, čo nemali dosť batérií.
V55l94a10d17i70m22í95r 18R62e75t41t93i11n11g66e18r
Já půjdu do elektrické Octavie. Ještě nechám 10 let na vývoj a pak kupuji.
J30i68ř18í 78S91c37h55m71i87d20t
třeba za 10 let bude ve hře úplně jiná technologie
P83a49v62e35l 12V14a35l98e96n28t93a
Jen bych připomněl že před 10 lety byl jediným masově vyráběným elektromobilem nissan leaf s dojezdem neuvěřitelných 117 km. Za těch 10 let jsme ušli poměrně slušný kus cesty, ještě to není ono ale za dalších 10 to bude zase někde jinde.
M79i44r61e91k 63B62á48r64t16a
Ale jistě. Jestli se jednou povede uvést do provozu grafenové baterie a bude pravda to, co se o nich píše, nebudu mít s elektroauty nejmenší problém a budu jejich propagátorem. V současné chvíli je to holý nesmysl a připomíná mi to nadšení svazáků z šedesátých let. Teď je to jenom likvidace posledního konkurenčního oboru, který může Evropa nabídnout.
M51i61r61e53k 71B17á74r39t28a
Až bude něco jako City go v elektrice za 200 000,- Kč tak mi dejte vědět. Tohle všechno je jinak holý nesmysl...!
P98e50t39r 88Č74e12r68m88á36k
2% znamená “nesl se definitivně ve znamení nástupu elektromobility”? Tak to nás asi jednou čekají o dost bombastičtější titulky
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...