Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hyundai Nexo je komfortní SUV, vodíkovým autům však chybí infrastruktura

K vodíkovým autům mnozí z nás upínají své naděje, že zbytek života neprostojíme ve frontách u nabíjecích stanic. První Hyundai Nexo na českých značkách ukazuje, jak blízká a zároveň vzdálená tato naděje v současnosti je.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P37e58t31e17r 40G52l27o75s

11. 1. 2021 12:02

To je nadpis jak noha.

0 0
možnosti
MK

Ten dojazd je vskutku diabolský.

0 0
možnosti

Tak u elektromobilů se tvrdí, že jsou drahé protože baterka, tohle baterku nemá a je to ještě dražší ........ takže? Chápu, že je to nová technologie, ale myslel jsem, že je to cenově zajímavější.

0 0
možnosti
IB

Myslím, že vodík nemá nic navíc, proč se o něj zajímat v osobní dopravě. Jen vybudování čerpací stanice na vodík bude stát okolo 30M a zvládne obsloužit kolem 30-60 aut denně, za 30M postavíte 30 rychlonabíjecích stanic, které zvládnou cca 10 aut, tedy celkem 300 aut, případně 1000 AC stojanů, které obslouží reálně 3000 aut.

Sedíte na 600 barové nádrži, pokud chcete mít opravdu ten dojezd 600km, momentálně jediná stanice v ČR umí jen poloviční tlak, takže dojezd je pak na úrovni elektromobilů z roku 2018.

Až se v tom bude vrtat Pepa z vedlejší vesnice, tak to může vzít půl bloku, kdežto s elektromobilem shoříte sam, případně přilehlá auta. :)

Navíc tvrdí, že se za x let dostanou na cenovou úroveň dnešních elektromobilů, ale ty cenově klesájí pořád, takže to pořád bude drahé.

Za mě teda možná tak na dálkovou přepravu v kamionu, kde jim stačí 10 stanic na republiku na dálnici, ale je možné, že se pletu a přijde nějaká společnost, která zainvestuje miliardy na pár set stanic, i tak to nebude znamenat, že budete mít čerpací stanici na každém rohu, jako teď.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...