Diskuze
Německý ministr couvl s návrhem na dálkové odpojování nabíjení elektroaut
Děkujeme za pochopení.
S90t15a94n26i98s70l86a47v 55N11ý44v48l93t
Blbost ultra. Hlavně výborná reklama na elektromobily.
Zustanu u své ofce.
E73l73i48š71k29a 66K51u19č29e59r60o28v61á
super, takže nafťáka a kamna na dřevo nechat.
M65a81r55e78k 26B57a55r62t58o25š
A to sú Germáni na megapodiele 0,3% čistých aku áut.
M35a36r98e15k 17J15a21n37e70č53k11a
Stačí pár větších kolizí v dodávkách el.energie a to dálkové odojování bude standardem nejen v Něměcku
T21o92m31á77š 71H55l44a96v47á15č
EU bude tedy preferovat celkové blackouty než by přiznala neudržitelnost masového přechodu na elektroauta při současné technologii výroby a přenosu elektrické energie. Přitom by jen stačilo zvolnit to současné zběsilé tempo přechodu.
J92a39n 51T13a21r54a48b89a
povšimněte si prosím slova NYNÍ ve větě "o tom NYNÍ není řeč"....
Tak se střelí do nohy později, no...
M90i22c80h44a84e94l 78K82o17n24e27č17n68ý
Je to moc šílené, tak to odložíme na dobu kdy tomu připravíme cestičku. Salámová metoda.
J39a43n 59T24a28r24a73b34a
Legrace bude až stopnou dobíjení EV i z vlastní domácí fotovoltaiky. To teprve bude to správné úřednické řešení.
P51e78t73r 27Č63e78r74v59e11n95ý
V Německu se bouří kvůli dvěma hodinám a takto je to u nás:
"Časové vymezení doby platnosti NT je provedeno distributorem v celkové délce minimálně 8 hodin denně v době od 18.00 hodin do 8.00 hodin. V průběhu dne může distributor dobu platnosti NT operativně měnit."
"Osmihodinové pásmo platnosti NT může být rozděleno během stanovené doby maximálně do dvou časových úseků."
Takže čistě teoreticky může být nabíjení přerušeno až na 6 hodin. Je to sice z technických důvodů dost nepravděpodobná situace, ale nastat může zcela v souladu s podmínkami připojení.
M55a91r33t56i90n 88K17a19r33á71s40e20k
No tak to zalezi na tarifu, ja mam tarif pro primotopy, a tam je NT minimalne 20h denne....
P14a96v59e78l 37N84e96v79e23č20e48ř42a17l
Tak ten kabel na chodníku na ilustračním foto určitě "vyhovuje" bezpečnostním předpisům. Jinak nakonec si budou muset majitelé elektrovozítek pořídit vlastní elektrocentrálu na benzín (naftu) a budou čoudit mimo jízdu. Ovšem některé elektrovozy jsou již z výroby motorgenerátorem vybaveny, jezdí na elektropohon a v případě potřeby dobíjí motorgenerátorem (jako ponorky). Ekologie kolem výroby, životnosti a likvidace baterií je další problémek.
F27i31l26i14p 32Z15á28v19o61d76n16ý
Ekologisti už tuší, do jakých exkrementů se ženou, ale za žádnou cenu ze svého snažení nesleví.
I68v35a20n 15F49u62č47í41k
Nabízí se srovnání s biopalivy. Už v roce 2009 musel Eurokomisař pro životní prostředí přiznat, že biopaliva zvyšují zátěž ovzduší exhalacemi (ekologisté totiž "zapomněli" zakalkulovat exhalace z energií potřebných pro výrobu biopaliv) , zhoršují stav životního prostředí obecně a vytvářejí talk na životní prostředí v třetím světě. Biopaliva druhé generace jsou jako paní Colombová, stále se o nich mluví, na trhuje nikdo neviděl. Ale - povinné míchání biopaliv do PHM tu máme pořád.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...