Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Přišla doba ojetin. Automobilky je chtějí prodávat i renovovat

Následující dekáda bude věkem ojetin. Se stále přísnějšími emisními limity, zákazy prodeje aut se spalovacími motory a tlakem na elektromobilitu lidé nepřestanou jezdit auty. Jen si nebudou moct dovolit kupovat ta nová. Tuší to i ti, kteří nová auta vyrábějí i prodávají a teď hledají cestu, jak se uchytit na trhu ojetin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Stačí vyměnit karoserii,podvozek, motor a je to .

0 0
možnosti
PH

Ze zvědavosti jsem se párkrát díval na Škoda plus, ale ty ceny tam jsou úplně strašidelné, to si snad všichni kupovali auta s plnou výbavou na firmu, nebo já nevím.

Mimo jiné je tam spousta těch elektrických CitiGo, ojetá miniauta za 550 tisíc, nevím jestli najdou kupce

1 0
možnosti
Foto

A39v95i 62B84a38b53i27c

28. 1. 2021 13:29

Nebylo by jednodušší prodávat nová auta jako ojetá a vyhnout se tak nesmyslným požadavkům ze strany Svazu Evropských socialistických republik?

Stačí, když bude hned z výroby na tachometru 50 000 km.

12 2
možnosti
MK

Ktere pozadavky ti pripadaji nesmyslne? Jen pro zajimavost.

0 4
možnosti
VR

Celkem logický krok. Už ted má VW a Škoda výměnný program na drahé agregáty (funguje perfektně - využil jsem ) na půlku auta. Vedle toho i systém originálních oprav po nehodě (také jsem využil a též k plné spokojenosti). Dáte tyto programy dohromady a zrenovujete celé auto.

1 0
možnosti
JP

J34a51n 28P77r17i82b66y41l

28. 1. 2021 11:31

No podle článku budou dělat jen takový větší servis na zánovních autech.

Nečekejte, že vezmou deset let starou ojetinu a budou na ní něco dělat.

0 0
možnosti
MK

Asi tak, nechapu, kde z toho clanku, nekteri vydedukovali, ze se budou ve velkem restaurovat ojetiny pred rozpadnutim a udrzovat desitky let v chodu... :-D

2 0
možnosti
JV

Jsem zvědav, co chtějí prodávat. Vraků jsou plné bazary a když k tomu přihodí svojí standardní provizi, tak už to nekoupí vůbec nikdo. Provize se ztratí v zánovní ojetině, ale kde je vzít, když většinu nových aut kupují leasingovky a ty k následnému prodeji automobilky nepotřebují, mají vlastní prodejní síť.. A kdo si koupí nové auto za své, bude si ho hýčkat a hned tak se ho zbavovat nebude. Ale ono upřímně není moc o co stát.. když člověk vidí, že za oktávii dnes dá v pohodě 800 tis. a za odměnu se bude vztekat s nefunkčním ovládáním.. no alespoň člověk ušetří, protože důvod měnit auto se v dnešní době opravdu hledá dost těžko..

6 0
možnosti
MK

No a kdyz si clovek veme, ze prvni octavky staly bezne pul milionu (naftak, stredni vybava), v dobe kdy byly mzdy tretinove, tak ty nove octavky jsou vlastne dost levne :-D

2 0
možnosti
JM

J49o68s79e94f 15M53i42l34e64r

28. 1. 2021 10:18

A proč nepoužívat ojetiny ? Stejně už u nových aut k žádnému výraznému pokroku nedochází. Jen mají modernější světla, více elektroniky, spotřeba je stejná, často i vyšší a spousta lidí si stejně kupuje nová auta ne kvůli tomu, že by je potřebovala, ale kvůli posílení vlastního ega.

7 1
možnosti
MK

On nekdo broji proti pouzivani ojetin?8-o Nebo na zaklade ceho vas to napadlo?

0 0
možnosti
PM

Proč ne, rád si koupím kombi volvo 240 či 960 repasované u výrobce

0 0
možnosti
MK

Tak moc lidi jako ty asi neni, proto to zadny vyrobce nenabizi, ani nechysta nabizet...

0 0
možnosti

Poměrně logický krok, kolotoč prodeje nových vozů se rozjel do značných obrátek, nicméně generuje obrovské množství zánovních ojetin, které ovšem už svůj původní účel splní - tedy jsou vyrobeny, zaplaceny, započteny do emisních limitů a pro zákazníka účetně odepsány a jdou opět na trh R^

0 0
možnosti
JS

Zánovní ojetiny ? Kde 8-o

1 1
možnosti
JS

Připomíná mě to návrat do socialismu . Kdy se moc nejezdilo a auta byla exklusivita . Auta nesloužila lidem ale lidé sloužili autum ;-D

Bude to mít ošklivé následky . Propadnem se do skanzenu a svět bude někde jinde . Kdo zustal stát , zustal opodál ! Ještě více se rozevřou nužky mezi usa a evropou .

5 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...