Diskuze
Tablety v autech odvádějí pozornost. Experti volají po testech ovládání
Děkujeme za pochopení.
M20a72r32e33k 29H14r35u72b29y
Nechapu tu nesmyslnou modu strkat obrovske televize zarazene do palubni desky v zornem poli ridice. Automobilky uz uplne rezignovaly na snahu displej aspon trochu integrovat.
O hlasovem ovladani radeji nemluve, to je kapitola sama pro sebe.
M31a11r19e40k 45J67a93n34e81č58k86a
A to již nemluvě o tom, že to produkuje při jízdě v noci světelný smog, i když je to v nočním režimu (tmavé barvy). Starší generace to vědí, že je to nebezpečný prvek ve vozidle, mládež to ve vozech, ale vyžaduje a spíše na ně již většina výrobců cílí a navíc to znamená pro výrobce i nemalou úsporu při výrobě vozu, takže nevidím cestu k nápravě tohoto stavu, bez restrikcí. Chybí už i možnost volby. Buď není beztabletová palubovka v nabídce modelu vozu vůbec a nebo jenom v základu a s vyšší výbavou se stává pravidlem i tablet pro ovládání.
V89l87a25d37i76s62l21a24v 63B27u24r84y79š92e92k
jedině pořádná restrikce to dá do cajku, na klidi musí být přísnost
S93t77a96n77i57s71l10a71v 39N83o17v89o26t58n72ý
A co rádio, klimatizece atd. u toho je ovládání OK.
V65l92a21d19i11s16l26a39v 46B51u72r26y37š13e11k
každý ovládání je blbý, po rozjetí by se měly všechny funkce zablokovat, dyž chce někdo za jízdy čumět na rádio nebo klimatizaci, tak bude muset zastavit, sám s ničím takovým za jízdy nemanipuluju, nic mně to nedává a proto jezdím od roku 1977 bez nehody
H24o88n26z84a 52T68a72r
Je to o osobní sebekázni ale ta u některých řidiču chybi
Vždyt i radio "standartní " vybava automobilů v nespočet případů
Odvedla pozornost řidiče od řízení a došlo k vice či méně vážné nehodě
U zařízení montovaných výrobcem jsou některé funkce za jíždy blokovány
> To nedáš < Řidič vi že je to nebezpečné Přesto si do vozidel umistují mobilní zařizení a za jizdy sledují TV
Následky vážné hromadné nehody na silnicích
https://tydenikpolicie.cz/ladeni-radia-zpusobilo-ridici-u-bilska-komplikace-se-svym-vozem-havaroval/
M93i65c89h11a22l 89F34r18ý71d45a
Paradox je v tom, že legislativa, která se zabývá bezpečností a homologacemi, tuto oblast úspěšně pomíjí a v podstatě tento nebezpečný trend odvádění pozornosti řidiče nepřímo podporuje tím, že uděluje lepší hodnocení jen na základě vybavení automobilů různými podpůrnými pseudoasistenty, které při jízdě sledují různé oblasti místo řidiče. Typicky hlídání pruhu nebo čtení dopr. značek.
V82l49a21d63i60s90l69a32v 67B76u53r73y84š56e88k
tak to je problém si na tu navigaci a nebo displej hodit hadr a když ji neuvidíš, tak tě to nemůže rozhodit a nikdy pak do ničeho nenabouráš, když se chce, tak jde všechno i bez legislativy
P97a92v40e94l 15J71o51n86á92š
Nastal ideální stav, automobilky těmi plackami ušetří a lidi jsou ochotni si za ně připlatit. Ráj na Zemi a pro všechny...
M98a54r28t98i93n 35H15o38r79á36k
Tak toto ohledně dotykových displayů u aut říkám určitě 10 let. Možná i déle. Jsou prostě pro provoz nebezpečné.
Mobily se v autech zakazují či regulují, ale velké displaye se stále rozšiřují.
M42i86c91h46a63l 97F55r62ý84d91a
"Vše, co odvádí pozornost řidiče od řízení, je špatnou zprávou pro bezpečnost silničního provozu." Pánové objevili Ameriku!!!
O29n29d80ř42e22j 23F96r92a22n65c
Dočetl jsem to k tomu nesmyslu o tlačítkách, kdy autor naznačuje, že snad mizí. Vždyť na tom volantu jich mám s každým novým autem víc a víc.
V73l40a62d27i64s15l71a70v 37B41u71r24y92š57e24k
od řidiče se jaksi při řízení vozidla předpokládá, že je natolik inteligentní, aby dokázal sám posoudit, co jeho pozornost rozptyluje a co ho naopak nerozptyluje a podle toho svoje chování za jízdy přizpůsobil, pokud takto inteligentní není a nedokáže se věnovat řízení jen proto, že má v autě displej se kterým si musí za jízdy hrát a nedokáže tu touhu potlačit, tak tomu experti jen těžko zabrání, aby do něčeho nenarazil
D11a16n55i75e96l 58S19t66a94n73ě78k
To jste sice napsal hezky, ale kdyz nekdo da na tablet i ovladani steracu nebo klimatizace tak uz to skutecne neni o inteligenci ridice ale automobilky ;)
L25a23d62i12s34l73a81v 57S36t84e34h52l29í14k
Ta televize v autech je super vec. Naucil jsem se loga vsech rozhlasovych stanic.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč