Diskuze
Po debaklu s rapidy je Bratislava premiantem. Vedle porsche vyrobí superb
Děkujeme za pochopení.
S44v51a28t88o22p72l24u82k 76H55a55j79d81r87y17c86h
Myslím si, že to pro Slováky není žádná velká výhra vyrábět tolik aut, až se to přestane prodávat tak bude problém. Výroba Elektroaut je jednodušší a potřebujete i méně lidí. A co jsem slyšel, tak platové podmínky u VW v BA nic moc. Slováci by se měli preorientovat spíše na zemědělství a turismus, něco jako Rakousko... Mnoho fabrik není nic dobrého
L30e59o60š 46N17a50v21r87á29t95i41l
zavod v Trnave sa vola Stellantis
J79o88z31e53f 55B46e32n16c79e26l
Mám pár priateľov, ktorí v BAZke pracovali až do odchodu do dôchodku. S tou počiatočnou kvalitou máte pravdu ale iba čiastočnú. Pracovníci montáže totiž polovicu smeny búchali do nekvalitných výliskov (dovážaných z materského závodu), aby autá vôbec mohli zmontovať.
Sami mi koľko krát povedali, že cítia tlak na to, aby ta fabrika nevyrábala.
S95t92a39n39i69s25l40a29v 44C12h97y74t90r60a
Koukám na ty akcelerace SUV. 1) Urus: 3,6s, 2) Cherokee Trackhawk: 3,7s, 3) Cayenne a Q8: 3,8s.
R96o55b 20W69i58s79n48i78e76w35s84k38i
Bodejď by se po Bratislavě neproháněl samej Cayene a RS8, když si to tam vyrábí.
O32n48d10r35e84j 45P43e45t62r41i32s69k27a
kamaráti šlohli kontajner, plné kamier na parkovanie od Porshe, kamoš si dal namontovať do škody 120. sa stavím, že to zo srandy namontovali aj na dáky Zetor
J61o21z54e93f 38H39r49i70c36i43š81i98n
Článek nepopisuje klíčové rozhodnutí manažmentu v 90. letech který pak umožnil pozdější přetavení zkušeností při žádosti o umístnéní výroby Touaregu.
Nikdo z větších závodů nechtěl v polovině 90. let vyrábět modely Syncro, pro jejich náročnost a kvůli tomu, že zpomalují takty výroby standardních modelů. Přihlásili se v Bratislavě a v momentě když přišel boom SUV měli náskok jak v prodobě kapacit, nízké ceny tak i zkušeností a získali projekt Colorado.
P41e55t19r 48Č15e70r44m71á72k
No to je taková dost idealizovaná představa. To spolu prakticky nijak nesouvisí - ano, blava se specializovala na syncra, protože tenkrát to byla okrajová věc a skutečně brzdila výrobu ve serii.
Na druhou stranu to nijak nesouvisí s nástupem touaregu a caynennu - tam byla klasická audi čtyřkolka by torsen (ok, v touaregu časem i alternativa), a to se chrlilo všude ve statisícových seriích bez problému, že by na to blava měla nějaké know-how to vůbec, audi to sázelo do A4-A6-A8 jak na běžícím pásu. Podstatná byla skutečně ta kapacita
M15a88r87t27i44n 94N96e43b54e58s53k66ý
Pamatuji, jak si slovenská zpěvačka Zora Kolínská pochvalovala svou krásnou Škodu Garde a byla šťastná, že jí ze známosti sehnali tu z Kvasin a ne z Blavy.
A71l30o65i45s 55J33i68n14d98r62a
No kdo? Chtěl to Husák, Bilak a další federální slováci. Za Husáka se stavěly fabriky hlavně na Slovensku, Tesla Orava, Tesla Piešťany, ..... BAZ, atd atd.... samé nové fabriky.
Před tím to byla země se zaostalým zemědělstvím a bačama na horách.......
M69a55r92c60e32l 90B42a12k33o88š
mať ovečky a spokojne si nažívať v horách s valaškou a sekerkou v ruke nemusí znamenať zaostalosť a už vôbec nie zaostalé polnohospodárstvo. Dúfam, že tak trochu po vzore rakúska sa k tomu vrátime.
M66i31c30h69a75l 47Z37e27t24e82k
Tyhle absurdity a přešlapy se slovenským průmyslem byly důsledek nucené federalizace po roce 1968, mimochodem jediným bodem z programu Pražského jara, který se skutečně vykonal. Takže Jawa Kollárovo, Tatra v Bánovicích nad Bebravou, TAZ, BAZ... díky tomu nebyly dlouho peníze v rozpočtu na vývoj nového osobního auta a pořád se faceliftovala stodváca. Soudruhy nakoplo až mizející zájem o škodovky v kapitalistické cizině. Tak nařídili vyvinout nový vůz v šibeničním termínu 2 let. Naštěstí tu pracoval Ing. Petr Hrdlička. Bez něho by nejspíš nikdy nevznikl Favorit, rozhodně ne s takovou úrovní a technikou.
J44o45z82e44f 90B91e52n28c42e34l
V Bánovcah nad Bebravou sa auta vyrábali už počas II. svetovej vojny!
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...