- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Levné" malé auto s nízkýn dojezdem za půl mega.
Takže jestli to dobře chápu, Seat za 4 roky uvede větší nákupní košík v ceně pouhopouhého půl milionu. To je tedy opravdu úžasné.
Městský. Tedy s dojezdem okolo 250 km, protože to bude levné kvůli malé baterii. To je auto pouze pro úzký okruh uživatelů.
Za 4 roky si o tom napíšeme. Máme před sebou 5 let krizi.
Krásný titulek : Levný + přes půl milionu ...
Takže zase pidiauto za tak vysokou cenu, jako kdyby to bylo plnohodnotné auto (např. solidně vybavená Scala, nebo větší Octavia v základu).
Tak vysoká cena je pro nás co máme nízké platy . Na západě to bude s prodejností jinak .
to samozřejmě závisí kdo vám odpovídá, Němec, Francouz, Rakušan, Dán, Nor atd. řekne to je levné, Čech, Maďar, Polák, Bulhar, Rumun to je pořád drahé. Ukrajinec, Rus, Albánec to extrémně drahé. Vzhledem k tomu, že 70% evropského trhu spadá do první kategorie, a tou se řídí plány automobilek, ne 2/3 Čechů kteří naříkají, že na to nemají.
Debaty o budoucnosti spalováků už opravdu nemají smysl, všechny automobilky počítají z ukončením výroby spalováků např. tento týden oznámilo VW ukončení vývoje nových spalovacích motorů, je jasné, že nejpozději v roce 2040 už spalovák nikdo nekoupí, protože ho nikdo nebude vyrábět. V Evropě se za 1-2/2021 prodalo 230.000 EV podíl 14% (porovnání 1-2/2020 = 145.000 EV podíl 7%)
https://fdrive.cz/clanky/po-audi-oznamil-ukonceni-vyvoje-spalovacich-motoru-i-volkswagen-6772
A nejhorší na tom je, že taková rozhodnutí dělají inteligenti, kteří jsou schopní napsat "všechny automobilky počítají Z ukončením výroby spalováků".
Aneb chybí tam základní přirozená inteligence, ale přebývá nadšení. Pak to takhle dopadá.