Diskuze
Yaris, clio, nebo jazz? Velká válka hybridních mrňousů
Děkujeme za pochopení.
P50e77t47r 34Š74t80ě79p30á60n17e80k
Nevím jak na západě, ale u nás se žádná velká válka konat nebude, tyhle mrňousi za půl mega více si moc lidí nekoupí.
P59e19t64r 70L32a54b17a28j
Je roztomilé, tak se v článcích začala používat formulace "klasický hybridní systém bez nutnosti externího dobíjení". Což zní, jako by možnost externího dobíjení byla snad nějaká nevýhoda. Přitom je to proklatě velká přednost, kterou tahle 3 auta prostě nemají.
J10a64n 25H68u11t10a59ř
Pro mě to je výhoda, protože kdybych si koupil plug-in, tak ho prostě nemám kde dobíjet, resp. jsem odkázán na veřejné nabíjecí stanice. Bydlím v rodinném domku bez garáže, v práci možnost dobíjet taky nemám. Navíc je to trochu psychologická záležitost, otravovat se ještě s dobíjením auta, stačí že musím myslet na mobil, chytré hodinky kvůli tomu nakonec skoro nenosím, mechanické se natáhnou samy. Klasický hybrid nemusí být špatná cesta, naši mají RAV4, v režimu "na klobouka" při víkendovém ježdění mají spotřebu stejných 5l/100 km jako já na naftovém Focusu při denním dojíždění do práce po okreskách (obě cesty lehce přes 100 km). Takže takovou hybridní Corollu bych si doma představit uměl.
K testu - mně je nejsympatičtější Yaris, jako městské auto je tak akorát malé, při potřebě ježdění na delší trasy nebo pro rodinné využití už bych hledal o segment výš, Jazz u nás bude asi rarita, což je možná trochu škoda, ideově se blíží Fordu Fusion, kdysi hitu českých chalupářů. Jen nevím, co se líbí autorovi na dvojramenném volantu, tenhle sice není tak ošklivý jako ten ve škodovkách, ale stejně, na volant patří ramena 3 nebo 4.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...