Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilky straší špion spotřeby, problémy budou mít i hybridy

Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí. EU začala od ledna prostřednictvím speciálního softwaru na dálku sledovat spotřebu nových aut. Hra na kočku a myš v případě úprav připravované normy Euro 7 pokračuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Plugin hybrid mám, dojezd na baterii je 40km plus mínus, dojezdový okruh kam jezdím za prací zhruba 60km, tedy asi třetina je za hranicí dojezdu na čistě el. pohon. Mám možnost dobíjet doma i v místě práce a dělám to. V tomto případě má PHEV velký smysl, v zástavbě jedu čistě bez lokálních emisí, na dálnici se zapojí spalovací motor. Dlouhodobá spotřeba benzínu podle posledního tankování pod 2 litry/100 km. Kombinovaný dojezd přes 500km, tedy auto není v případě potřeby závislé na nabíječkách. S vybitou baterií se to chová jako klasický ne-nabíjecí hybrid. Já jsem spokojený, nicméně rozhodně to není pro každého. Aby to mělo smysl, musí mít majitel možnost a vůli nabíjet. Je kolem toho mnohem více mikromanagementu, pro úzkou skupinu lidí, které tohle baví, je to super .. ale pro masy řidičů totální blbost.

2 0
možnosti
MZ

Prostě, poslední smysluplná emisní norma, která něco řešila a nebyla výplodem zelených chorých mozků, byla Euro IV.

1 0
možnosti
MH

Ekodebilizmus nás i naše děti přivede do pěkné mizérie.

4 0
možnosti
Foto

Jezdím za 12 - 13 litrů na 100 km a nestydím se za to.

4 0
možnosti
Foto

Jedna vec je ekonomicky pohled druha ekologicky. Tady je snaha organu EU donutit vyrobce, aby vam umoznili jezdit jeste za min. Ale shromazdovani udaju timhle zpusobem mi prijde dost hororove, vco se to asi muze vyvinout.

1 0
možnosti
PR

Ti invalidé nevědí, co by chtěli, mají vyhrazené parkovací místo a ještě je jim to málo - viz foto. Když už mám na Škodovku, měl bych mít i na prodlužovačku... :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...