Diskuze
Parkování v Židlochovicích: maximálně jedno místo na rodinu a další sdílené
Děkujeme za pochopení.
J47a82n 50L68u15k12á74š
Sdilena auta v dnesni dobe jsou takova Covid banka. Tam si sedne nekdo, kdo to ma a ono se to hezky rozleze do interieru a klimatizace, kde to ceka na sdileni.
P15e10t81r 24Š90e24d67ý
To je tak, když politici v médiích tvrdí, že dělají něco pro lidi, ale ve skutečnosti je to výhodné jen pro developery, a ti z nezištné vděčnosti nezapomenou na "malý" sponzorský dar pro politiky (malé překvapení třeba v krabici vína).
S25t23a94n63i39s85l36a87v 70N91o14v34o71t71n55ý
A proč je to na rodinu, mělo by to být na občana, každý občan přece může mít své vlastní auto. Takže zase omezování jako u jiného článku nedávno zde, kdy se taky lidé bouřili kvůli rušení parkovacích míst.
P42e13t22r 87P36o44s17p17í58š79i73l
Na jednu stranu všichni brečí, že se prodá o nějaké procento méně aut a modlí se za to, aby se každý rok vyrobilo a prodalo aspoň o 10% více aut. A pak vymýšlí, jak vlastnictví auta co nejvíce lidem znepříjemnit. Měli by si vyjasnit priority.
T58o17m79á84š 34Z54e20m47á45n75e88k
Jak je něco sdílené, skončí to ve stavu permanentního rozkladu - Zkušenosti se třemi sdílenými elektrokoly.
D47u24š68a64n 92M61a42t53o40u81š86e12k
nemusí být jen elektrokolo,stačí se podívat zpět do socíku,všech =nikoho=nikdo to neudržuje a každý se k tomu chová jak se chová
Sdílená ekonomika je levičáský blud ,neomarxismus a snaha znovu vracet lidi ke komunismu
sdílené služby jako uber v podtstaě vubec sdílené nejsopu je to standarní podnikání,stejně jako airbnb a se sdíálením to má pramálo společného
sdílení auto fungovat nemůže a nebude
představte si že by si 8 lidí koupilo dohromady 1auto za svoje prostředky a za svoje prostředky jej mělo opravovat,ono stačí to jaký je problém třeba s bytovým fondem a v podstatě sdílenými společnými prostrory
J78a70n 80P15r87o15c58h22a44z83k88a
Když jsem se v r.1997 stěhoval do Bratislavy bylo u domu se 48 byty 12 parkovacích míst a dalších asi 15 za domem. Než jsem opustil Evropu navštívil jsem to okolí ještě jednou a počet parkovacích míst byl pořád stejný. U domu v Praze, kde bydlí syn parkují všichni obyvatelé podle silnice. Zdá se mi, že zodpovědní úředníci stále nepočítají s tím, že ve 21.století prakticky každý jezdí do práce autem.
M42a95r53t85i46n 11K40o93z66á45k
Ne, prakticky každý opravdu nejezdí do práce autem. Že je to jak rakovina rozšířená choroba zrovna v nějakém vašem paneláku naležato je druhá věc.
M87a30r48c51e64l28a 40B46í72l10á
sdílená auta, tomu se dřív říkalo půjčovna aut?
J71a15n 11L24u53k49á32š
S par odlisnostmi ano, napr. tam neni nikdo, kdo by vam vuz predal a pri vraceni po vas skontroloval. V normalni pujcovne vam taky auto predaji umyte a vycistene (interier) po predchozim zakaznikovi, coz u sdilenych obvykle nehrozi.
P86a62v53e63l 35J35o67n49á74š
Nemuset dělat moc parkovacích míst - sen každého developera.
P66e45t49r 39P81a96ž21o88u70t
V okolí firmy vzniklo v posledních letech mnoho nových projektů, mnohé ukazují že kde je vůle je i cesta některé bohužel ukazují jen snahu delelopera tak na 100 a více procentní zisk.
Například dům co se mi líbí má podzemní garáž pod celým objektem a na povrchu jen menší část parkovacích ploch i tak je počítáno s 2 místy pro všechny byty a dokonce 3 místa pro 5+1 byty, k domu vede široká silnice, jsou zde sklepy atd.
Zde popsaný případ mi spíš připomíná druhou variantu, do domu se nacpali samé malé byty k tomu jen pár parkovacích míst a aby se neříkalo že developer si jen nastil kapsu tak se to schová za ekologii.
D90u52š70a91n 60M18a60t79o82u54š34e93k
navíc sharevaná vozidla jsou spíš ke zlosti než radosti,vzuhledem k tomu ka funguje vše co je společné a jak dopadl socík se pořád divím že někdo vidí budoucnost ve sdílení věcí
dopad je jesný,co není moje o to se nestarám nebo se tomu chovám naprosto nevybíravě,ergo je pak servis a udržování podobné věcí dražší a navíc sharing = omezení pro mne
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha